Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht

    EPC3940 konden we zelf omwisselen (evt. met bijgeleverde instructies). Dat is met de Sagemcom dus niet mogelijk?
    er moeten 2 dingen gedaan worden:
    1. een nieuw modem plaatsen
    2. op de AOP moet een nieuw filter worden gemonteerd.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • rd1osb
    antwoordde
    Misschien handig als iedereen vermeld wat je woonplaats is dan heb je ongeveer een indicatie waar wel de werkzaamheden zijn voltooid op walcheren

    Oost Souburg 400/100 = oke
    rd1osb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Michel
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

    klinkt leuk, maar er moet ook een ander aansluit-stuk-filter-dinges gemonteerd worden.
    EPC3940 konden we zelf omwisselen (evt. met bijgeleverde instructies). Dat is met de Sagemcom dus niet mogelijk?
    Michel in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht

    Als je de Sagemcom in bridge zet voor me op jullie TD, hier voor de deur zet, aanbelt en even wacht, wissel ik het modem wel ff en krijg je de oude mee. Als ik dan maar de beloofde upload snelheid heb. Wil ik zelfs een bak koffie op de stoep zetten met een plakje cake of wat ander bij de koffie tijdens het wachten.
    klinkt leuk, maar er moet ook een ander aansluit-stuk-filter-dinges gemonteerd worden.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Quetensky
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Het is mogelijk dat je in een wijk woont waar de werkzaamheden zijn afgerond, maar nog niet de volledige uploadsnelheid behaald. Dit is afhankelijk van het modem wat je hebt. Wanneer je een Sagemcom modem hebt, behoor je de uploadsnelheid te behalen. Met een ouder modem is dit niet mogelijk. In verband met de huidige situatie kunnen wij op dit moment geen modemwissels aanbieden. Blijf op de hoogte van onze maatregelen op de volgende pagina:

    https://www.delta.nl/coronavirus/


    Zodra het weer mogelijk is, plaatsen wij nieuwe modems.

    Als de Next Generation werkzaamheden nog niet zijn afgerond bij je in de wijk kan je op dit moment nog niet volledig gebruik maken van de de nieuwe uploadsnelheid.

    Meer informatie over deze werkzaamheden kan je terugvinden via https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/
    Als je de Sagemcom in bridge zet voor me op jullie TD, hier voor de deur zet, aanbelt en even wacht, wissel ik het modem wel ff en krijg je de oude mee. Als ik dan maar de beloofde upload snelheid heb. Wil ik zelfs een bak koffie op de stoep zetten met een plakje cake of wat ander bij de koffie tijdens het wachten.
    Quetensky in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Quetensky
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door sloeberGJ Bekijk bericht

    Ik zou je IP niet publiceren als ik jou was, nu kan iedereen zien dat je een SMTP server draaiende hebt op een Raspberry Pi
    Ha, was ik helemaal vergeten ja. Dank je!
    Quetensky in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    [QUOTE=Jeep;n182188]
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Het is mogelijk dat je in een wijk woont waar de werkzaamheden zijn afgerond, maar nog niet de volledige uploadsnelheid behaald. Dit is afhankelijk van het modem wat je hebt. Wanneer je een Sagemcom modem hebt, behoor je de uploadsnelheid te behalen. Met een ouder modem is dit niet mogelijk. In verband met de huidige situatie kunnen wij op dit moment geen modemwissels aanbieden. Blijf op de hoogte van onze maatregelen op de volgende pagina:

    [URL]https://www.delta.nl/coronavirus/[/

    Foutieve link naar: Stel uw Flexpakket samen
    De oplossing :

    Ik wil geen adres invoeren > Kies je provincie > Zeeland > Kies
    driepinter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • insomniac
    antwoordde
    En wat nog wel het meest rare is, vorig jaar kon ik overstappen naar 1Gbit down.Want het nextGen was klaar. En nu opeens is het niet meer klaar.
    Ook het bestellen van het FiberSpeed 1000Mbps is geen enkel probleem. Dus mensen van Delta, is het nu wel of niet klaar.
    Ik kan namelijk m'n abbo aanpassen naar FiberSpeed 1000Mbps, wat dus eigenlijjk niet beschikbaar zou moeten zijn op m'n adres (volgens de laatste info), want max 20Mbps down is hier haalbaar, terwijl met het oude FiberSpeed 1000Mbps wel 40Mbps beschikbaar was.

    @EdwinB:
    Eerst was er iets misgegaan en moest ik later het modem maar resetten (na het weekend). Want administratief was alles in orde.
    Dat werkte niet, toen bleek het netwerk hier nog niet klaar te zijn.
    nu ligt het aan het oude modem.
    Wat is het nu?
    insomniac in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door insomniac; 31 Mar 2020, 16:10.

    Laat een reactie achter:


  • Jeep
    antwoordde
    [QUOTE=Edwinb;n182184]Het is mogelijk dat je in een wijk woont waar de werkzaamheden zijn afgerond, maar nog niet de volledige uploadsnelheid behaald. Dit is afhankelijk van het modem wat je hebt. Wanneer je een Sagemcom modem hebt, behoor je de uploadsnelheid te behalen. Met een ouder modem is dit niet mogelijk. In verband met de huidige situatie kunnen wij op dit moment geen modemwissels aanbieden. Blijf op de hoogte van onze maatregelen op de volgende pagina:

    [URL]https://www.delta.nl/coronavirus/[/

    Foutieve link naar: Stel uw Flexpakket samen
    Jeep in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Dit alles wist Delta Fiber bij het versturen van de mails en het ter perse gaan, toch al, @ Edwinb?

    Waarom dan mooi weer spelen en de klanten met een kluitje in het riet sturen van herstarten modems.

    Echt professioneel.


    Zoals eerder hier geplaatst vernam ik van een van de monteurs dat tijdens de afgelopen werkzaamheden in het kader van de Next Generation, dat Delta Fiber bij lange na nog niet zo ver is.
    Dat is dus al maanden geleden!
    Wel de overlast van bepaalde werkzaamheden, maar niet de voordelen.

    Die worden duidelijk eerst aangebracht in de steden.

    Maar wel het volle pond moeten betalen!
    Dit kan je niet maken Delta Fiber!

    Te meer daar er niet aangegeven kan worden wanneer dan wel.

    En dit is buiten het Coronavirus om een vaststaand gegeven.
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Ptrol; 31 Mar 2020, 14:34.

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Het is mogelijk dat je in een wijk woont waar de werkzaamheden zijn afgerond, maar nog niet de volledige uploadsnelheid behaald. Dit is afhankelijk van het modem wat je hebt. Wanneer je een Sagemcom modem hebt, behoor je de uploadsnelheid te behalen. Met een ouder modem is dit niet mogelijk. In verband met de huidige situatie kunnen wij op dit moment geen modemwissels aanbieden. Blijf op de hoogte van onze maatregelen op de volgende pagina:

    https://www.delta.nl/coronavirus/


    Zodra het weer mogelijk is, plaatsen wij nieuwe modems.

    Als de Next Generation werkzaamheden nog niet zijn afgerond bij je in de wijk kan je op dit moment nog niet volledig gebruik maken van de de nieuwe uploadsnelheid.

    Meer informatie over deze werkzaamheden kan je terugvinden via https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
    Maar hier Op S&D nog steeds geen verhoogde snelheid.
    gaat nog wel even duren ook

    mijn achternaam begint met de letter "K" en ik heb in juli 2019 een Sagemcom modem gekregen.
    kennissen hier in het dorp, hebben een achternaam, die begint met de letter "R" en die hebben nog steeds een Cisco 3940.
    en dit ondanks dat hun abbo gelijk is aan het mijne.
    hoe groot is de achterstand dan ??

    en dan blijkt dat je voor een upload-verhoging van 15 naar 50 Mb/s in pricipe niet eens een nieuw modem nodig hebt.
    ik krijg spontaan braak-neigingen
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Jeep
    antwoordde
    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: C4335A6D-CFF5-4C36-B00F-98E8BEC104A2.jpeg
Bekeken: 388
Grootte: 38,6 Kb
ID: 182170
    Jeep in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Klummie
    antwoordde
    Wij hebben uw e-mail ontvangen


    Beste meneer, mevrouw,
    Bedankt voor uw e-mail. Wij streven er naar uw e-mail binnen vijf werkdagen te beantwoorden.

    Ik mag toch hopen dat dit eerder kan, mail verzonden naar forumbeheer.

    Klummie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • _onbekend_
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    ik voel me niet goed, ik heb hoofdpijn, en moet veel hoesten.
    diaree heb ik ook en m'n toiletpapier is op.
    maar ik mag de deur niet uit, omdat ik uit een risico-gebied ben teruggekomen.
    _onbekend_ in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door _onbekend_; 31 Mar 2020, 10:19.

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X