Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Highwinds geeft 502 error

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Dat lijkt mij stug hoor

    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
      dus moet er een emailtje naar [email protected]
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Jeedepee Bekijk bericht
        Inloggen op mijn webmail lukt wel.
        Wat heb je in Sabnzb ingevuld bij Host en Port?
        SSL niet gebruiken en prioriteit altijd op 0 (nul) laten staan.

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Jeedepee Bekijk bericht
          sabnzbd log op laptop zegt:

          2019-12-06 05:52:36,033::INFO::[downloader:490] [email protected]: Initiating connection

          [...]

          2019-12-06 05:52:38,588::ERROR::[downloader:659] Aanmelden bij server highwinds.zeelandnet.nl mislukt
          Zou het kunnen dat de eerste acht connecties goed gaan en dat hij daarna met een foutmelding komt?
          Acht is namelijk het maximum. Hoe heb je dit ingesteld staan?

          En als je dit allemaal hebt opgelost zou je eens een modemwissel kunnen aanvragen, een 3925 is zo langzamerhand wel aan vervanging toe.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

            Zou het kunnen dat de eerste acht connecties goed gaan en dat hij daarna met een foutmelding komt?
            Acht is namelijk het maximum. Hoe heb je dit ingesteld staan?
            Als je meer dan 8 connecties instelt krijg je de melding: Too many conections with zeelandnet (of zoiets) maar geen 502 error. Bovendien werkt downloaden dan wel.

            Reageer


            • #36
              hierbij een tweetal schermafdrukken met mijn instellingen.

              Reageer


              • #37
                Kan je mij een email sturen met je adresgegevens met het verzoek voor het omwisselen van het modem. Ook verneem ik via de e-mail graag een telefoonnummer en e-mailadres waarop wij je mogen benaderen voor het inplannen van een afspraak. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                Reageer


                • #38
                  Edwin, ik heb via de mail reeds contact met forum beheer/Delta (Ferry en Caroline).
                  Ferry heeft met mijn inloggegevens ingelogd en krijgt dezelfde error. Daaruit trek ik de conclusie dat het niet aan modem ligt.
                  Het is doorgestuurd naar de technische dienst.
                  Graag even overleggen met Ferry/Caroline/technische dienst/etc. of het nodig is dat mijn modem wordt vervangen.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Jeedepee Bekijk bericht
                    of het nodig is dat mijn modem wordt vervangen.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Jeedepee Bekijk bericht
                      Edwin, ik heb via de mail reeds contact met forum beheer/Delta (Ferry en Caroline).
                      Ferry heeft met mijn inloggegevens ingelogd en krijgt dezelfde error. Daaruit trek ik de conclusie dat het niet aan modem ligt.
                      Het is doorgestuurd naar de technische dienst.
                      Graag even overleggen met Ferry/Caroline/technische dienst/etc. of het nodig is dat mijn modem wordt vervangen.
                      Het wisselen van het modem staat op dit moment los van de problemen die je ervaart met de highwindsserver. Maar we kunnen deze nu wel voor je laten vervangen.
                      Indien je dit wenst ontvang ik graag de e-mail met het verzoek voor de modemwisssel.

                      Reageer


                      • #41
                        SABNZBD geeft de volgende foutmelding:

                        Server highwinds.zeelandnet.nl gebruikt een niet betrouwbaar certificaat [Servernaam komt niet overeen met de servernamen in het certificaat. Dit is een server-probleem.] - Wiki: https://sabnzbd.org/certificate-errors


                        Misschien dat er iemand iets mee kan.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door wi1he1mus Bekijk bericht
                          Misschien dat er iemand iets mee kan.
                          ik gebruik sabnzbd+ ook en krijg die foutmelding dus niet.
                          en dat komt, omdat ik SSL uit heb staan.

                          als ik bij de server-instelling SSL aan zet, dan krijg ik die melding ook.

                          https://sabnzbd.org/wiki/advanced/ce...te-errors.html

                          Reageer


                          • #43
                            Je kan SSL wel gebruiken, je moet dan bij de serverinstellingen van SABnzbd (eerst geavanceerd aanvinken!) Certificaatverificatie op minimaal zetten.
                            Bij mij werkt het dan gewoon.

                            Blijkbaar gebruikt de Highwindsserver geen geldig certificaat.......
                            Laatst bewerkt door JanPietJoris; 17 Dec 2019, 00:27.

                            Reageer


                            • #44
                              De problemen met de 502 melding zouden opgelost moeten zijn. Worden er op dit moment nog problemen ervaren?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X