Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Highwinds geeft 502 error

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Kan je je wachtwoord van het hoofdaccount eens een keertje aanpassen Jeedepee ? Het is daarna belangrijk om minimaal 24 uur te wachten voordat je het nieuwe wachtwoord gebruikt. Probeer je eerder in te loggen, ook op de e-mail, dan bestaat de kans dat de 24 uur gereset wordt en je opnieuw 24 uur moet wachten.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #17
      Ook na 24 uur wachten krijg ik nog steeds dezelfde error... Inloggen op mijn webmail lukt wel.
      Wie kan me helpen?

      Reageer


      • #18
        je gebruikt toevallig toch geen VPN ??

        Reageer


        • #19
          Nee

          Reageer


          • #20
            Jeedepee

            Reageer


            • #21
              sabnzbd log op laptop zegt:

              2019-12-06 05:52:36,033::INFO::[downloader:490] [email protected]: Initiating connection

              2019-12-06 05:52:36,035::INFO::[downloader:490] [email protected]: Initiating connection

              2019-12-06 05:52:36,038::INFO::[downloader:490] [email protected]: Initiating connection

              2019-12-06 05:52:36,039::INFO::[downloader:490] [email protected]: Initiating connection

              2019-12-06 05:52:36,040::INFO::[downloader:490] [email protected]: Initiating connection

              2019-12-06 05:52:36,042::INFO::[downloader:490] [email protected]: Initiating connection

              2019-12-06 05:52:36,043::INFO::[downloader:490] [email protected]: Initiating connection

              2019-12-06 05:52:36,046::INFO::[downloader:490] [email protected]: Initiating connection

              2019-12-06 05:52:38,588::ERROR::[downloader:659] Aanmelden bij server highwinds.zeelandnet.nl mislukt




              Downloadstation op Synology NAS zegt:

              Authorization for highwinds.zeelandnet.nl (Answer: 502 Authentication failed). Terminating

              Reageer


              • #22
                welk internet-abonnement heb je ??
                Basis of Premium ??

                Reageer


                • #23
                  Premium

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Jeedepee Bekijk bericht
                    Premium
                    heb je SSL bij de instellingen van de server aangevinkt ??

                    en anders zal MatthijsL of een collega dit moeten oplossen
                    stuur maar een email naar [email protected] en verwijs naar dit topic.

                    Reageer


                    • #25
                      SSL is niet aangevinkt.

                      Via e-mail heeft men me ook al proberen te helpen, maar tot nu toe helaas zonder succes...

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Jeedepee Bekijk bericht
                        SSL is niet aangevinkt.


                        dat is goed.

                        welk modem heb je ??
                        een zwarte Cisco of een witte Sagemcom ??
                        staat jouw modem in bridge en heb je een eigen router ??
                        als het modem niet in bridge staat, hoe heb je de firewall van het modem ingesteld ??

                        Reageer


                        • #27

                          Reageer


                          • #28

                            Reageer


                            • #29
                              Dat werkt ook niet

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Jeedepee Bekijk bericht
                                Dat werkt ook niet
                                dan moet er wel iets mis zijn met het account.
                                en dat kan alleen Zeelandnet/Delta oplossen.
                                dus moet er een emailtje naar [email protected]
                                Laatst bewerkt door fred44nl; 7 Dec 2019, 23:29.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X