Kan je je wachtwoord van het hoofdaccount eens een keertje aanpassen Jeedepee ? Het is daarna belangrijk om minimaal 24 uur te wachten voordat je het nieuwe wachtwoord gebruikt. Probeer je eerder in te loggen, ook op de e-mail, dan bestaat de kans dat de 24 uur gereset wordt en je opnieuw 24 uur moet wachten.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Highwinds geeft 502 error
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
sabnzbd log op laptop zegt:
2019-12-06 05:52:36,033::INFO::[downloader:490] 1@highwinds.zeelandnet.nl: Initiating connection
2019-12-06 05:52:36,035::INFO::[downloader:490] 2@highwinds.zeelandnet.nl: Initiating connection
2019-12-06 05:52:36,038::INFO::[downloader:490] 3@highwinds.zeelandnet.nl: Initiating connection
2019-12-06 05:52:36,039::INFO::[downloader:490] 4@highwinds.zeelandnet.nl: Initiating connection
2019-12-06 05:52:36,040::INFO::[downloader:490] 5@highwinds.zeelandnet.nl: Initiating connection
2019-12-06 05:52:36,042::INFO::[downloader:490] 6@highwinds.zeelandnet.nl: Initiating connection
2019-12-06 05:52:36,043::INFO::[downloader:490] 7@highwinds.zeelandnet.nl: Initiating connection
2019-12-06 05:52:36,046::INFO::[downloader:490] 8@highwinds.zeelandnet.nl: Initiating connection
2019-12-06 05:52:38,588::ERROR::[downloader:659] Aanmelden bij server highwinds.zeelandnet.nl mislukt
Downloadstation op Synology NAS zegt:
Authorization for highwinds.zeelandnet.nl (Answer: 502 Authentication failed). Terminating
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jeedepee Bekijk berichtPremium
en anders zal MatthijsL of een collega dit moeten oplossen
stuur maar een email naar forumbeheer@zeelandnet.nl en verwijs naar dit topic.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jeedepee Bekijk berichtSSL is niet aangevinkt.
dat is goed.
welk modem heb je ??
een zwarte Cisco of een witte Sagemcom ??
staat jouw modem in bridge en heb je een eigen router ??
als het modem niet in bridge staat, hoe heb je de firewall van het modem ingesteld ??
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jeedepee Bekijk berichtDat werkt ook niet
en dat kan alleen Zeelandnet/Delta oplossen.
dus moet er een emailtje naar forumbeheer@zeelandnet.nlLaatst bewerkt door fred44nl; 7 Dec 2019, 23:29.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer