Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Playstation en Delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Playstation en Delta

    Ik heb van alle providers speciaal bij Delta een abonnement afgesloten omdat zij super snel internet beloven. Ik heb voor ik het afsloot gevraagd of het geschikt was voor het spelen van spellen op de Playstation end, dit was volgens Delta geen enkel probleem. Zij leveren wat ze beloven.

    Ik heb 3 kinderen welke dol zijn op hun PlayStation, een vriend welke net zo graag spelletjes speelt en zelf doe ik graag een uurtje Red Dead redeption als ik daar de tijd voor heb. Helaas hebben wij al sinds de eerste dag problemen hiermee. Elke keer wordt de verbinding verbroken midden in een missie. Na maanden van frustratie heb ik Delta gebeld. Ik krijg te horen dat het modem wat ik heb niet geschikt is voor de Ps4. Een ander modem is geen optie en op de update die het bestaande modem gaat krijgen moeten we maar wachten en niemand weet hoe lang. Mijn abbonement stop zetten kan alleen als ik voor 2 jaar afreken en verder moet ik het maar uitzoeken.

    Zelf hebben wij al diverse porten in het modem open gezet, maar aangezien het modem niets ondersteund is dit zinloos. Ik ben door de medewerker aan de telefoon naar dit forum doorgestuurd, al heeft zij mij het antwoord eigenlijk al gegeven. Is er nog hoop dat ik dit dure internetabonnement niet voor niets heb afgesloten?

  • #2
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Db123 Bekijk bericht
      Ik heb van alle providers speciaal bij Delta een abonnement afgesloten omdat zij super snel internet beloven. Ik heb voor ik het afsloot gevraagd of het geschikt was voor het spelen van spellen op de Playstation end, dit was volgens Delta geen enkel probleem. Zij leveren wat ze beloven.

      Ik heb 3 kinderen welke dol zijn op hun PlayStation, een vriend welke net zo graag spelletjes speelt en zelf doe ik graag een uurtje Red Dead redeption als ik daar de tijd voor heb. Helaas hebben wij al sinds de eerste dag problemen hiermee. Elke keer wordt de verbinding verbroken midden in een missie. Na maanden van frustratie heb ik Delta gebeld. Ik krijg te horen dat het modem wat ik heb niet geschikt is voor de Ps4.
      Dit is totale onzin en als het zo is dat iemand van Delta dat jou heeft verteld zou diegene ontslagen moeten worden.

      De belangrijkste vraag. Is de PS4 via WiFi verbonden of via kabel?

      Reageer


      • #4
        ik was er eigenlijk wel vanuit gegaan dat die via kabel verbonden was ! aangezien je het hebt over meerderen ps4, ze zullen ook wel verspreid staan in huis, en je zult ook het maximale uit het abb willen halen.

        Ja het kan ook via wifi maar niet met die van delta die dan in de meter kast staat!

        he beste is via de kabel, en dan met een eigen router achter de delta modem.
        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Db123 Bekijk bericht
          Ik heb van alle providers speciaal bij Delta een abonnement afgesloten omdat zij super snel internet beloven. Ik heb voor ik het afsloot gevraagd of het geschikt was voor het spelen van spellen op de Playstation end, dit was volgens Delta geen enkel probleem. Zij leveren wat ze beloven.

          Ik heb 3 kinderen welke dol zijn op hun PlayStation, een vriend welke net zo graag spelletjes speelt en zelf doe ik graag een uurtje Red Dead redeption als ik daar de tijd voor heb. Helaas hebben wij al sinds de eerste dag problemen hiermee. Elke keer wordt de verbinding verbroken midden in een missie. Na maanden van frustratie heb ik Delta gebeld. Ik krijg te horen dat het modem wat ik heb niet geschikt is voor de Ps4. Een ander modem is geen optie en op de update die het bestaande modem gaat krijgen moeten we maar wachten en niemand weet hoe lang. Mijn abbonement stop zetten kan alleen als ik voor 2 jaar afreken en verder moet ik het maar uitzoeken.

          Zelf hebben wij al diverse porten in het modem open gezet, maar aangezien het modem niets ondersteund is dit zinloos. Ik ben door de medewerker aan de telefoon naar dit forum doorgestuurd, al heeft zij mij het antwoord eigenlijk al gegeven. Is er nog hoop dat ik dit dure internetabonnement niet voor niets heb afgesloten?
          Beste Db123, kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een korte omschrijving van de problemen die je ervaart? Dan kijk ik dit even voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Heb je ook gekeken of je NAT-type op 2 staat ?

              https://gamer.nl/artikelen/achtergro...-in-op-je-ps4/

              Reageer


              • #8
                Ja, alles is goed ingesteld. We hebben ook gewoon verbinding. De connectie wordt alleen verbroken elke keer als we een missie opstarten.

                Reageer


                • #9
                  Dus als je modem in bridge zet zou je daar van af moeten zijn ! Zo als je het zegt !?
                  Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
                      Maar goed als dat het geval is kan je de modem in bridge zetten en een eigen router er achter, dan werkt de modem alleen als omvormer zeg maar van het signaal
                      De bridge mode van een modem/router 'vormt' niets 'om'. Het zet de deur van en naar Internet alleen wagenwijd open.
                      Bridge mode zet het routergedeelte van je Zeelandnet modem/router (en dus ook uitgeven van ip adressen, zgn. DHCP en Wifi) helemaal UIT.

                      Zoals je schrijft is het daarom altijd aan te bevelen om tussen je thuisnetwerk die dat modem een eigen router te installeren. Op deze router kun je de poorten die je wilt gebruiken aanzetten en de overige poorten blokkeren.

                      Houd er altijd rekening mee dat het mogelijk is dat een internet provider sommige poorten op basis van netwerkveiligheid of bedrijfspolicy standaard heeft dichtgezet (Ziggo).
                      Laatst bewerkt door Webkabouter; 19 Aug 2019, 21:45.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Goed om het probleem boven water te krijgen en op te lossen heb ik nog wat vragen.:

                        De playstation wil maar niet werken op het netwerk.

                        Welk NAT type wordt er gebruikt op het netwerk met router als internet verdeler? (modem in bridge modus)
                        Welk NAT type wordt er gebruikt op het netwerk met het modem als internet verdeler? (modem in bridge modus)
                        Hoe is het modem geschakeld van bridge modus? (via de klantenservice of via mijn delta of gewoon router aangesloten en er vanuit gegaan dat het modem vanzelf schakeld)
                        Welke poorten heb je geforward?
                        Heb je DMZ host instellingen in de router goed gezet?

                        Mogelijke oplossing:
                        https://ps4dns.com/ps4-port-forwarding/

                        Laat je even weten of je probleem is opgelost?
                        < >

                        Reageer


                        • #13
                          Dat is vervelend, zelf heb ik ook een tijdje problemen gehad met internet op mijn zoon's PS4. Hadden we gelukkig wel laatst opgelost. Ik kon Remote Play downloaden voor op mijn iPhone, omdat deze wel verbinding had, konden we gewoon spelen.

                          Het is wel handig om goede bescherming voor je iPhone te hebben voor als ie tijdens het spelen valt, dus daarom raad ik je deze site aan - https://www.hoesjesdirect.nl/ - levert erg goede hoesjes en ik bestel hier zelf ook vaak.
                          Laatst bewerkt door Bageners; 19 Jun 2020, 16:25.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X