Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Playstation en Delta

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Playstation en Delta

Ik heb van alle providers speciaal bij Delta een abonnement afgesloten omdat zij super snel internet beloven. Ik heb voor ik het afsloot gevraagd of het geschikt was voor het spelen van spellen op de Playstation end, dit was volgens Delta geen enkel probleem. Zij leveren wat ze beloven.

Ik heb 3 kinderen welke dol zijn op hun PlayStation, een vriend welke net zo graag spelletjes speelt en zelf doe ik graag een uurtje Red Dead redeption als ik daar de tijd voor heb. Helaas hebben wij al sinds de eerste dag problemen hiermee. Elke keer wordt de verbinding verbroken midden in een missie. Na maanden van frustratie heb ik Delta gebeld. Ik krijg te horen dat het modem wat ik heb niet geschikt is voor de Ps4. Een ander modem is geen optie en op de update die het bestaande modem gaat krijgen moeten we maar wachten en niemand weet hoe lang. Mijn abbonement stop zetten kan alleen als ik voor 2 jaar afreken en verder moet ik het maar uitzoeken.

Zelf hebben wij al diverse porten in het modem open gezet, maar aangezien het modem niets ondersteund is dit zinloos. Ik ben door de medewerker aan de telefoon naar dit forum doorgestuurd, al heeft zij mij het antwoord eigenlijk al gegeven. Is er nog hoop dat ik dit dure internetabonnement niet voor niets heb afgesloten?
  • 8 Reacties

Modem en PlayStation!? Raar verhaal

Maar goed als dat het geval is kan je de modem in bridge zetten en een eigen router er achter, dan werkt de modem alleen als omvormer zeg maar van het signaal, en kan je zelf in de router alles aanpassen !

Maar als je het 1gb internet afneemt met het nieuwste modem dus de snelheid haalt zal het niet aan de modem zelf liggen ben ik bang

weet niet waar u woont anders de een privé bericht
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Db123 Bekijk bericht
      Ik heb van alle providers speciaal bij Delta een abonnement afgesloten omdat zij super snel internet beloven. Ik heb voor ik het afsloot gevraagd of het geschikt was voor het spelen van spellen op de Playstation end, dit was volgens Delta geen enkel probleem. Zij leveren wat ze beloven.

Ik heb 3 kinderen welke dol zijn op hun PlayStation, een vriend welke net zo graag spelletjes speelt en zelf doe ik graag een uurtje Red Dead redeption als ik daar de tijd voor heb. Helaas hebben wij al sinds de eerste dag problemen hiermee. Elke keer wordt de verbinding verbroken midden in een missie. Na maanden van frustratie heb ik Delta gebeld. Ik krijg te horen dat het modem wat ik heb niet geschikt is voor de Ps4.
      Dit is totale onzin en als het zo is dat iemand van Delta dat jou heeft verteld zou diegene ontslagen moeten worden.

De belangrijkste vraag. Is de PS4 via WiFi verbonden of via kabel?

Reageer

ik was er eigenlijk wel vanuit gegaan dat die via kabel verbonden was ! aangezien je het hebt over meerderen ps4, ze zullen ook wel verspreid staan in huis, en je zult ook het maximale uit het abb willen halen.

Ja het kan ook via wifi maar niet met die van delta die dan in de meter kast staat!

he beste is via de kabel, en dan met een eigen router achter de delta modem.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Db123 Bekijk bericht

Ik heb 3 kinderen welke dol zijn op hun PlayStation, een vriend welke net zo graag spelletjes speelt en zelf doe ik graag een uurtje Red Dead redeption als ik daar de tijd voor heb. Helaas hebben wij al sinds de eerste dag problemen hiermee. Elke keer wordt de verbinding verbroken midden in een missie. Na maanden van frustratie heb ik Delta gebeld. Ik krijg te horen dat het modem wat ik heb niet geschikt is voor de Ps4. Een ander modem is geen optie en op de update die het bestaande modem gaat krijgen moeten we maar wachten en niemand weet hoe lang. Mijn abbonement stop zetten kan alleen als ik voor 2 jaar afreken en verder moet ik het maar uitzoeken.

Zelf hebben wij al diverse porten in het modem open gezet, maar aangezien het modem niets ondersteund is dit zinloos. Ik ben door de medewerker aan de telefoon naar dit forum doorgestuurd, al heeft zij mij het antwoord eigenlijk al gegeven. Is er nog hoop dat ik dit dure internetabonnement niet voor niets heb afgesloten?
          Beste Db123, kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een korte omschrijving van de problemen die je ervaart? Dan kijk ik dit even voor je na. Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl

Reageer

Bedankt voor alle reacties.

Ik heb een mail verzonden.

Wij hebben 1 ps4 aan de kabel direct uit het modem (welke in de kamer staat) en een ander via de WiFi. Het maakt geen verschil. Het modem ‘ondersteund bepaalde ps games gewoon niet’ al dus de mevrouw aan de telefoon. Daarvoor komt ooit een update, maar wanneer weet niemand.

Reageer

Heb je ook gekeken of je NAT-type op 2 staat ?

https://gamer.nl/artikelen/achtergro...-in-op-je-ps4/

Reageer

Ja, alles is goed ingesteld. We hebben ook gewoon verbinding. De connectie wordt alleen verbroken elke keer als we een missie opstarten.

Reageer

Dus als je modem in bridge zet zou je daar van af moeten zijn ! Zo als je het zegt !?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X