Ik heb van alle providers speciaal bij Delta een abonnement afgesloten omdat zij super snel internet beloven. Ik heb voor ik het afsloot gevraagd of het geschikt was voor het spelen van spellen op de Playstation end, dit was volgens Delta geen enkel probleem. Zij leveren wat ze beloven.
Ik heb 3 kinderen welke dol zijn op hun PlayStation, een vriend welke net zo graag spelletjes speelt en zelf doe ik graag een uurtje Red Dead redeption als ik daar de tijd voor heb. Helaas hebben wij al sinds de eerste dag problemen hiermee. Elke keer wordt de verbinding verbroken midden in een missie. Na maanden van frustratie heb ik Delta gebeld. Ik krijg te horen dat het modem wat ik heb niet geschikt is voor de Ps4. Een ander modem is geen optie en op de update die het bestaande modem gaat krijgen moeten we maar wachten en niemand weet hoe lang. Mijn abbonement stop zetten kan alleen als ik voor 2 jaar afreken en verder moet ik het maar uitzoeken.
Zelf hebben wij al diverse porten in het modem open gezet, maar aangezien het modem niets ondersteund is dit zinloos. Ik ben door de medewerker aan de telefoon naar dit forum doorgestuurd, al heeft zij mij het antwoord eigenlijk al gegeven. Is er nog hoop dat ik dit dure internetabonnement niet voor niets heb afgesloten?
Ik heb 3 kinderen welke dol zijn op hun PlayStation, een vriend welke net zo graag spelletjes speelt en zelf doe ik graag een uurtje Red Dead redeption als ik daar de tijd voor heb. Helaas hebben wij al sinds de eerste dag problemen hiermee. Elke keer wordt de verbinding verbroken midden in een missie. Na maanden van frustratie heb ik Delta gebeld. Ik krijg te horen dat het modem wat ik heb niet geschikt is voor de Ps4. Een ander modem is geen optie en op de update die het bestaande modem gaat krijgen moeten we maar wachten en niemand weet hoe lang. Mijn abbonement stop zetten kan alleen als ik voor 2 jaar afreken en verder moet ik het maar uitzoeken.
Zelf hebben wij al diverse porten in het modem open gezet, maar aangezien het modem niets ondersteund is dit zinloos. Ik ben door de medewerker aan de telefoon naar dit forum doorgestuurd, al heeft zij mij het antwoord eigenlijk al gegeven. Is er nog hoop dat ik dit dure internetabonnement niet voor niets heb afgesloten?
Reageer