Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Plan een afspraak om uw nieuwe modem te laten installeren

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Edwinb
    antwoordde
    Op dit moment is het inplannen van een afspraak weer mogelijk.
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • plofkop
    antwoordde
    Vandaag zouden ze die nieuwe modem tussen 14:00 en 17:30 aansluiten. Jammer genoeg niemand gezien en een belletje doen ze ook niet!
    plofkop in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • marijnvdgruiter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht


    maar een nieuw modem kan toch ook gewoon opgestuurd worden ??
    Ik denk dat Delta zelf de installatie wil doen omdat anders mensen verkeerd gaan aansluiten met alle gevolgen van dien. Als je zo'n nieuw modem krijgt, maken ze ook altijd een nieuwe aansluiting voor de coax.
    marijnvdgruiter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Ik zou niet weten waarom; je komt vanzelf aan de beurt.
    Leuk........ het delen van informatie..... NOT

    Rinus in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Heb ook zo'n mailtje gekregen, prima natuurlijk.

    Net geprobeerd een tijdstip te plannen, maar daar zit iets niet goed. Je kan de dag niet wijzigen (wel het tijdstip)...
    Afspraak staat nu op een verkeerde dag en daar is niets meer aan te doen.
    JanPietJoris in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Dit wordt zo spoedig mogelijk verholpen zodat het inplannen van een afspraak weer mogelijk is.

    maar een nieuw modem kan toch ook gewoon opgestuurd worden ??
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Bedankt voor het melden.Excuses voor het ongemak.
    Geeft niet hoor - ik heb inmiddels doorgekregen wat er aan de hand was:

    Er is een helaas een groep inlog codes verzonden die nog niet actief waren. Wij verzoek u vriendelijk om dit morgen-middag nogmaals te proberen.

    Keep up the good work!
    Wbkbtr



    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

    maar vertellen welk abonnement en welk modem je hebt, dat doe je dus kennelijk niet.
    Ik zou niet weten waarom; je komt vanzelf aan de beurt.

    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 12 Jun 2019, 15:57.

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter;n175191
    Heb al contact opgenomen met [email
    deltamonteur@esas.delta.nl[/email]
    maar vertellen welk abonnement en welk modem je hebt, dat doe je dus kennelijk niet.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Bedankt voor het melden.

    Ik heb dit direct doorgegeven.
    Dit wordt zo spoedig mogelijk verholpen zodat het inplannen van een afspraak weer mogelijk is.

    Excuses voor het ongemak.
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Ben al een pagina verder gekomen; helaas gaat het daar ook voudt omdat ik geen datum en tijd(en) kan invullen.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: MonteurIsNietThuis2.jpg Bekeken: 1 Grootte: 49,6 Kb ID: 175192
    Heb al contact opgenomen met deltamonteur@esas.delta.nl
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 12 Jun 2019, 13:59.

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Hoezo?
    dan kan ik zien of ik ook een nieuw modem ga krijgen, of zo
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Hoezo?
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    wat voor modem heb je nu en wat is jouw abonnement ??
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Plan een afspraak om uw nieuwe modem te laten installeren
    Kreeg zojuist een emailtje dat we een nieuw modem krijgen - dus gelijk in de browser geklommen om een afspraak te maken.
    Helaas kreeg ik dit onderstaande op mijn scherm; kan iemand van sitebeheer daar svp even naar kijken / oplossen? Alvast bedankt!

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: MonteurIsNietThuis1.jpg Bekeken: 1 Grootte: 112,5 Kb ID: 175187
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 12 Jun 2019, 13:22.

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X