Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Plan een afspraak om uw nieuwe modem te laten installeren

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Plan een afspraak om uw nieuwe modem te laten installeren

    Kreeg zojuist een emailtje dat we een nieuw modem krijgen - dus gelijk in de browser geklommen om een afspraak te maken.
    Helaas kreeg ik dit onderstaande op mijn scherm; kan iemand van sitebeheer daar svp even naar kijken / oplossen? Alvast bedankt!

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: MonteurIsNietThuis1.jpg Bekeken: 1 Grootte: 112,5 Kb ID: 175187
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 12 Jun 2019, 13:22.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
  • 29 Reacties

  • #2
    wat voor modem heb je nu en wat is jouw abonnement ??

    Reageer


    • #3
      Hoezo?
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Hoezo?
        dan kan ik zien of ik ook een nieuw modem ga krijgen, of zo

        Reageer


        • #5
          Ben al een pagina verder gekomen; helaas gaat het daar ook voudt omdat ik geen datum en tijd(en) kan invullen.

          Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: MonteurIsNietThuis2.jpg Bekeken: 1 Grootte: 49,6 Kb ID: 175192
          Heb al contact opgenomen met deltamonteur@esas.delta.nl
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 12 Jun 2019, 13:59.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Bedankt voor het melden.

            Ik heb dit direct doorgegeven.
            Dit wordt zo spoedig mogelijk verholpen zodat het inplannen van een afspraak weer mogelijk is.

            Excuses voor het ongemak.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter;n175191
              Heb al contact opgenomen met [email
              deltamonteur@esas.delta.nl[/email]
              maar vertellen welk abonnement en welk modem je hebt, dat doe je dus kennelijk niet.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                maar vertellen welk abonnement en welk modem je hebt, dat doe je dus kennelijk niet.
                Ik zou niet weten waarom; je komt vanzelf aan de beurt.

                Laatst bewerkt door Webkabouter; 12 Jun 2019, 15:57.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                  Bedankt voor het melden.Excuses voor het ongemak.
                  Geeft niet hoor - ik heb inmiddels doorgekregen wat er aan de hand was:

                  Er is een helaas een groep inlog codes verzonden die nog niet actief waren. Wij verzoek u vriendelijk om dit morgen-middag nogmaals te proberen.

                  Keep up the good work!
                  Wbkbtr



                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                    Dit wordt zo spoedig mogelijk verholpen zodat het inplannen van een afspraak weer mogelijk is.

                    maar een nieuw modem kan toch ook gewoon opgestuurd worden ??

                    Reageer


                    • #11
                      Heb ook zo'n mailtje gekregen, prima natuurlijk.

                      Net geprobeerd een tijdstip te plannen, maar daar zit iets niet goed. Je kan de dag niet wijzigen (wel het tijdstip)...
                      Afspraak staat nu op een verkeerde dag en daar is niets meer aan te doen.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        Ik zou niet weten waarom; je komt vanzelf aan de beurt.
                        Leuk........ het delen van informatie..... NOT

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht


                          maar een nieuw modem kan toch ook gewoon opgestuurd worden ??
                          Ik denk dat Delta zelf de installatie wil doen omdat anders mensen verkeerd gaan aansluiten met alle gevolgen van dien. Als je zo'n nieuw modem krijgt, maken ze ook altijd een nieuwe aansluiting voor de coax.

                          Reageer


                          • #14
                            Vandaag zouden ze die nieuwe modem tussen 14:00 en 17:30 aansluiten. Jammer genoeg niemand gezien en een belletje doen ze ook niet!

                            Reageer


                            • #15
                              Op dit moment is het inplannen van een afspraak weer mogelijk.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X