Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw Sagem modem maar kan geen LAN en DHCP instellingen veranderen.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • marijnvdgruiter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door HarryO Bekijk bericht
    Ook voor mij vergelijkbaar verhaal.
    Heb dinsdag middag dit F@ST 3890v3 modem gekregen (had de EPC 3212).
    Snelheid lekker hoog, dik tevreden dus.

    Echter: Cisco AnyConnect naar mijn werkgever werkt nu niet meer.
    Alles in de router staat open, Delta geeft aan niets aan poorten te blokkeren.

    Wordt vervolgd...
    En zolang maar werken via KPN-Fon van de overburen.

    mbt de zeer beperkte mogelijkheden: dit is een aangepaste firmware/interface waardoor een aantal opties niet in te stellen zijn.
    Is bij andere providers ook zo.
    DHCP in een eigen range zou wel erg makkelijk zijn, geef ik direct toe.

    @ marijnvdgruiter: gebruik jij ook toevallig AnyConnect?
    Nee ik gebruik geen AnyConnect.
    marijnvdgruiter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door marcokr Bekijk bericht
    Heb ook een nieuw modem, snelheid was /is een stuk minder, nieuwe utp kabel gekocht snelheid is iets omhoog maar stopt op 124 mbit, vorig modem altijd 200 mbit. En wat ik ook doe ik krijg mijn printer niet opgestart, hij wordt wel gezien en kan een testpagina afdrukken maar als ik een normale print wil maken dan krijg ik een melding van dat de pagina niet geladen kan worden. Als ik de printer activeer met de WPS dan kan ik 1 opdracht geven en daarna is de printer weer weg.
    Kan je mij via de e-mail je klantnummer of postcode huisnummer en de geboortedatum van contractant doorgeven. Dit samen met een link van dit forumbericht. Dan kijk ik dit verder voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • marcokr
    antwoordde
    Heb ook een nieuw modem, snelheid was /is een stuk minder, nieuwe utp kabel gekocht snelheid is iets omhoog maar stopt op 124 mbit, vorig modem altijd 200 mbit. En wat ik ook doe ik krijg mijn printer niet opgestart, hij wordt wel gezien en kan een testpagina afdrukken maar als ik een normale print wil maken dan krijg ik een melding van dat de pagina niet geladen kan worden. Als ik de printer activeer met de WPS dan kan ik 1 opdracht geven en daarna is de printer weer weg.
    marcokr in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • rbarock
    antwoordde
    Geen Bridge Mode
    Vandaag een kleine 2,5 uur met Delta bezig geweest om het nieuwe modem in Bridge mode te krijgen. De eerste servodesk medewerker zei op een gegeven moment. Uw router staat in bridge mode en als u uw nieuwe router niet geconfigureerd krijgt dan moet u naar uw leverancier PUNT. Hmm dat ging daarna even niet goed, 3 keer adem gehaald op nieuw gebeld en beginnen met dat het Delta router in Bridge mode staat maar dat mijn eigen router nog steeds een 192.168.11. kreeg op zijn WAN poort. Dus het Delta Modem stond niet in bridge mode. Uiteindelijk een "Man" aan de telefoon gekregen die het wel snapte dat als je een intern IP adres op je WAN poort krijgt er iets niet klopt. En inderdaad het modem was voor een groot deel stopt met werken. Wat hij ook probeerde ik blijf een intern IP nummer op mijn WAN poort krijgen. Uiteindelijk heeft hij de bridge mode verwijderd en is er ene afspraak gemaakt om het nieuwe modem te laten vervangen. Overigens mbt mijn vorige post , zie pagina 1, is het verder netjes met Delta afgehandeld. Het blijft jammer dat je eerst een klacht in moet dienen voor dat er serieus naar je probleem wordt geluisterd.
    rbarock in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • r0n625
    antwoordde
    Het zou netjes zijn, wanneer iemand deze mogelijkheden wil hebben, dat er een tijdelijke extra router beschikbaar wordt gesteld.
    Het gaat tenslotte om een belofte, die ze niet waar maken (=wan prestatie), maar een tijdelijke korting zou misschien een tegemoetkoming kunnen zijn.

    In mijn ogen is dit een vreemde manier van het omgaan met je klanten, tenslotte zorgen deze klanten wel voor je salaris.............
    r0n625 in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door r0n625; 16 Aug 2019, 11:09.

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door HarryO Bekijk bericht
    Iom Delta 2de (of 3de lijn) modem in Bridge mode gezet > AnyConnect loopt als een zonnetje.
    Mijn oude NetGear er weer achter gezet voor WiFi en ik kan weer werken.

    Probleem zit dus 100% zeker in het routerdeel van het modem.

    @ Delta: ik hou me aanbevolen voor de nieuwe firmware.
    De test met de nieuwe firmware is nog bezig. Indien je dit wilt kan je je eigen hier nog steeds voor aanmelden.
    Zie https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...st3890v3/page3
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • HarryO
    antwoordde
    Iom Delta 2de (of 3de lijn) modem in Bridge mode gezet > AnyConnect loopt als een zonnetje.
    Mijn oude NetGear er weer achter gezet voor WiFi en ik kan weer werken.

    Probleem zit dus 100% zeker in het routerdeel van het modem.

    @ Delta: ik hou me aanbevolen voor de nieuwe firmware.
    HarryO in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • HarryO
    antwoordde
    Ook voor mij vergelijkbaar verhaal.
    Heb dinsdag middag dit F@ST 3890v3 modem gekregen (had de EPC 3212).
    Snelheid lekker hoog, dik tevreden dus.

    Echter: Cisco AnyConnect naar mijn werkgever werkt nu niet meer.
    Alles in de router staat open, Delta geeft aan niets aan poorten te blokkeren.

    Wordt vervolgd...
    En zolang maar werken via KPN-Fon van de overburen.

    mbt de zeer beperkte mogelijkheden: dit is een aangepaste firmware/interface waardoor een aantal opties niet in te stellen zijn.
    Is bij andere providers ook zo.
    DHCP in een eigen range zou wel erg makkelijk zijn, geef ik direct toe.

    @ marijnvdgruiter: gebruik jij ook toevallig AnyConnect?
    HarryO in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • marijnvdgruiter
    antwoordde
    Delta is bezig met een nieuwe firmware versie voor dit modem. Een tijdje geleden heeft Delta een testversie uitgebracht voor verschillende klanten, waaronder ik. Ik test de nieuwe versie al even en alle problemen, zo ook het probleem waar jij hebt, is in de nieuwe versie opgelost.

    Je zult dus nog even geduld moeten hebben tot dat Delta de nieuwe versie naar de andere gebruikers verstuurd.
    marijnvdgruiter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • rbarock
    antwoordde
    rbarock in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Grubleddim
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Thrym Bekijk bericht

    Ok, tnx. Erg triest om dit zo uit te rollen en het mensen zo lastig te maken. Dan wacht ik er wel op, er zit niets anders op. Maar als dat topic van januari is dan duurt het wel behoorlijk lang.
    Ach. Dat is nogal sterk verwoord. Je kan er eventueel omheen naar het lijkt.
    En ik kan me voorstellen dat het uitstellen van een uitrol vanwege een bug waar maar een hele beperkte groep gebruikers daadwerkelijk last van heeft, behoorlijk prijzig is.

    Wat ik niet handig vind, is dat men te pas en te onpas verwijst naar het serviceforum. Daarmee geef je wel een blijk van onkunde. Niet handig.
    Grubleddim in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Thrym
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht


    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2019-05-23 om 18.07.06.jpg Bekeken: 1 Grootte: 38,2 Kb ID: 174683
    Ok, tnx. Erg triest om dit zo uit te rollen en het mensen zo lastig te maken. Dan wacht ik er wel op, er zit niets anders op. Maar als dat topic van januari is dan duurt het wel behoorlijk lang.
    Thrym in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Thrym
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    Dus: Niet gezocht, dit topic niet gezien, maar wel eisen dat iemand antwoord geeft. Apart.
    Waar zie jij mij iets eisen? Lezen is voor jou net zo goed moeilijk blijkbaar. Ik VROEG, (niet eisen) alleen om een antwoord van iemand van Delta, ben jij ervan dan?
    Ik had wel gezocht maar deze niet gezien.
    Thrym in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    Dus: Niet gezocht, dit topic niet gezien, maar wel eisen dat iemand antwoord geeft. Apart.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-05-23 om 18.07.06.jpg
Bekeken: 1229
Grootte: 38,2 Kb
ID: 174683
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

    dat antwoord staat in een ander topic over dit probleem.
    men is er mee bezig en er komt een update van de firmware, als die in orde bevonden is, of woorden van gelijke strekking.
    Dus: Niet gezocht, dit topic niet gezien, maar wel eisen dat iemand antwoord geeft. Apart.
    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X