Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wachtwoord gewijzigd en nu niet meer in kunnen loggen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wachtwoord gewijzigd en nu niet meer in kunnen loggen

    Begint
    2 Feb 2019
    Eindigt
    2 Feb 2019

  • #2
    Dag gjderooij,

    Vervelend dat je telefoon het oude wachtwoord steeds invult. In de instellingen van de browser kun je de opgeslagen gegevens bekijken en verwijderen.

    Het werkt een stuk prettiger om de mail-app van je telefoon te gebruiken om de ZeelandNet mail op te halen. Zie ook de hulp-pagina's.
    Overigens kan het tot een uur duren voordat de webmail doorheeft dat je je wachtwoord hebt gewijzigd. Het heeft dus even tijd nodig.

    Om nu te voorkomen dat je binnenkort weer dit probleem hebt, kun je het beste voor elke website een ander wachtwoord gebruiken. Die onthoud en bedenk je niet zelf, dat laat je doen door een wachtwoordkluis. Zelf onthoud je alleen het (sterke) wachtwoord van de wachtwoordkluis. Zelf ben ik fan van LastPass, zie ook de uitleg hierover.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X