Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wachtwoord gewijzigd en nu niet meer in kunnen loggen

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wachtwoord gewijzigd en nu niet meer in kunnen loggen

    Hallo.
    Ik heb deze week nadat er fraude was gepleegd met mijn Wehkamp account, het wachtwoord hiervan + het wachtwoord van mijn e-mail gewijzigd. Echter kan ik nu niet meer op mijn telefoon (een Samsung A5 2017) mijn mail bekijken. Ik doe dit normaal probleemloos via webmail.zeelandnet.nl waarna ik gebruikersnaam en wachtwoord in moet toetsen. Nadat ik dit in het verleden èèn keer gedaan had ,en daarna "mijn gegevens onthouden" aangevinkt had hoefde ik slecht op de inloggen button te klikken om mijn mail via de telefoon te bekijken. Als ik dat nu met mijn gewijzigd wachtwoord doe lukt het me niet meer, en krijg ik de melding "aanmelden mislukt"... Ook krijg ik steeds mijn oude gebruikersnaam en wachtwoord in beeld, die ik dan "overschrijf", ik kan die niet uitloggen. Zou dat er soms mee te maken hebben? Wie kan mij helpen...?
    Begint
    2 Feb 2019
    Eindigt
    2 Feb 2019
  • 3 Reacties

  • #2
    Dag gjderooij,

    Vervelend dat je telefoon het oude wachtwoord steeds invult. In de instellingen van de browser kun je de opgeslagen gegevens bekijken en verwijderen.

    Het werkt een stuk prettiger om de mail-app van je telefoon te gebruiken om de ZeelandNet mail op te halen. Zie ook de hulp-pagina's.
    Overigens kan het tot een uur duren voordat de webmail doorheeft dat je je wachtwoord hebt gewijzigd. Het heeft dus even tijd nodig.

    Om nu te voorkomen dat je binnenkort weer dit probleem hebt, kun je het beste voor elke website een ander wachtwoord gebruiken. Die onthoud en bedenk je niet zelf, dat laat je doen door een wachtwoordkluis. Zelf onthoud je alleen het (sterke) wachtwoord van de wachtwoordkluis. Zelf ben ik fan van LastPass, zie ook de uitleg hierover.

    Reageer


    • #3
      Geweldig bedankt Goeroe!
      Heb via de link die u deelde de app geinstalleerd en dat werkt idd perfect en een stuk makkelijker. Heb nog een vraag aan u. Ik heb namelijk op mijn desktop twee verschikkende e-mail accounts waartussen ik kan wisselen. Een voor zakelijk en èèn voor privè mailverkeer . Kan ik die ook op mijn telefoon krijgen...?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door gjderooij Bekijk bericht
        (...)Ik heb namelijk op mijn desktop twee verschikkende e-mail accounts waartussen ik kan wisselen. Een voor zakelijk en èèn voor privè mailverkeer . Kan ik die ook op mijn telefoon krijgen...?
        Ja, je kunt op je telefoon meerdere accounts toevoegen in hetzelfde mailprogramma. Deze kan ze (voor zover ik weet) zelfs als "één inbox" weergeven zodat je in een oogopslag alle berichten kunt zien.

        Gebruik trouwens altijd IMAP en geen POP3, zodat berichten niet op andere apparaten verdwijnen als je telefoon (of de desktop) de mail ophaalt.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X