Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta WiFi spot werkt niet (iPhone)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Bij mij lukt het nog steeds niet? Bij iemand wel al gelukt?

    Reageer


    • #17
      Ik wist niet dat er Wifispots zijn van Delta. Is dat door het hele land?
      Hoe zet ik dat aan op mijn glasvezelmodem?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
        Ik wist niet dat er Wifispots zijn van Delta. Is dat door het hele land?
        Hoe zet ik dat aan op mijn glasvezelmodem?
        https://www.delta.nl/internet/wifi/wifispots/

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door eleonora75 Bekijk bericht
          Bij mij lukt het nog steeds niet? Bij iemand wel al gelukt?
          Op welk apparaat probeer je dit te installeren? En welke foutmelding krijg je?

          Reageer


          • #20
            Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem, maar dan met een Huawei gsm. (android). Al talloze keren geprobeerd om wifispots te activeren, verbinden..... maar lukt me niet. Ook niet op een Huawei tablet lukt het me niet. Ook de handleiding al gevolgd voor android-toestellen, maar maakt geen verschil. Geprobeerd via 192.168......etc in te loggen, of daar wat zit, maar daar kom ik ook niet in, zodat ik evt wat kan veranderen. Wie helpt me op de juiste weg? Via de chatfunctie van Delta, wijst men op het gebruik van de handleiding....

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door sjaakvandestaak Bekijk bericht
              Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem, maar dan met een Huawei gsm. (android). Al talloze keren geprobeerd om wifispots te activeren, verbinden..... maar lukt me niet. Ook niet op een Huawei tablet lukt het me niet. Ook de handleiding al gevolgd voor android-toestellen, maar maakt geen verschil. Geprobeerd via 192.168......etc in te loggen, of daar wat zit, maar daar kom ik ook niet in, zodat ik evt wat kan veranderen. Wie helpt me op de juiste weg? Via de chatfunctie van Delta, wijst men op het gebruik van de handleiding....
              Zie dit topic voor nadere info : https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...elta-wifispots

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X