Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta WiFi spot werkt niet (iPhone)

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta WiFi spot werkt niet (iPhone)

ik heb het certificaat gedownload en geïnstalleerd op mij iphone. Gebruiks naam en wachtwoord klopt dat is zeker. Krijg geen melding ook dat het wachtwoord niet juist is. Maar hij probeert eindeloos te verbinden

Iemand die weet wat er mis gaat?
  • 4 Reacties

Oorspronkelijk gepost door Nwd89 Bekijk bericht
    ik heb het certificaat gedownload en geïnstalleerd op mij iphone. Gebruiks naam en wachtwoord klopt dat is zeker. Krijg geen melding ook dat het wachtwoord niet juist is. Maar hij probeert eindeloos te verbinden

Iemand die weet wat er mis gaat?
    Beste Nwd89,
    Probeer je misschien in te loggen op de DELTA wifispots via het eigen modem?
    Probeer eens aan te melden als u buitenshuis binnen het bereik van een DELTA Wifispot bent.

Zie hiervoor onderstaande informatie.

De functionaliteit ‘thuisgebruik’ voor WifiSpots van alle WiFi-modems staat uit.

Het WiFi-modem bevat twee gescheiden netwerken:
    • Het eerste is dat van het thuisnetwerk
    • Het tweede draadloze netwerk geeft toegang tot het internet via de WifiSpot, deze staat standaard aan

Zo bent u voortaan altijd verbonden met uw thuisnetwerk. We merken dat er thuis gebruik wordt gemaakt van DELTA WifiSpots. Dat is zonde want de internetsnelheid en -kwaliteit van de privéverbinding ligt veel hoger.

Uw modem blijft, als u hiervoor heeft gekozen, gewoon functioneren als WifiSpot. Op uw beurt kunt u ook gebruik maken van de WifiSpots van andere klanten.

Reageer

Hallo Edwin. Ik probeer niet thuis te verbinden maar buitenhuis op een delta hotspot

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
        De functionaliteit ‘thuisgebruik’ voor WifiSpots van alle WiFi-modems staat uit.

is dat zo ??
        voor zover ik weet kun je thuis éénmaal inloggen op Delta WifiSpots en daarna niet meer.
        want hoe wil je anders de werking controleren ??
        dan zou je dat bij de buren moeten gaan doen.

Reageer

Iemand een idee. Beetje irritant dat ik er geen gebruik van kan maken. Heb al op verschillende plekken geprobeerd te verbinden met een delta spot

hij blijft oneindig verbinden

normale WiFi verbinden werken prima

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X