Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta WiFi spot werkt niet (iPhone)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta WiFi spot werkt niet (iPhone)


  • #2
    • Het eerste is dat van het thuisnetwerk
    • Het tweede draadloze netwerk geeft toegang tot het internet via de WifiSpot, deze staat standaard aan

    Reageer


    • #3
      Hallo Edwin. Ik probeer niet thuis te verbinden maar buitenhuis op een delta hotspot

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

        Reageer


        • #5
          Iemand een idee. Beetje irritant dat ik er geen gebruik van kan maken. Heb al op verschillende plekken geprobeerd te verbinden met een delta spot

          hij blijft oneindig verbinden

          normale WiFi verbinden werken prima

          Reageer


          • #6
            bij mij precies het zelfde heb het certificaat geinstalleerd maar zegt steeds wachtwoord onjuist. Er is waarschijnlijk nog geen goed certificaat voor de iPhone XR

            Reageer


            • #7
              Is dit probleem al opgelost?
              Wij hebben 2x iPhone 8 met IOS12.2, krijgen "onjuist wachtwoord" bij verbinding maken Delta Wifispots.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door rvansluijs Bekijk bericht
                Is dit probleem al opgelost?
                Wij hebben 2x iPhone 8 met IOS12.2, krijgen "onjuist wachtwoord" bij verbinding maken Delta Wifispots.
                Bij mij ook. Waardeloos en Delta geeft helaas nu niet thuis.....??

                Reageer


                • #9
                  Het certificaat is gewoon standaard. Dat heeft niets met je model of type telefoon te maken. Als het certificaat een probleem zou zijn, dan zou het op geen enkele iPhone werken.

                  Verander via MijnDELTA anders eens het wachtwoord, vergeet het netwerk via het Wifimenu en probeer vervolgens opnieuw verbinding te maken. Je kan eenmaal verbinding maken via de eigen WifiSpots, maar het is te adviseren om een WifiSpot van iemand anders te gebruiken om in te loggen.

                  Je kan dit stappenplan gebruiken, https://www.delta.nl/service/interne...n/AppleMac-OSX

                  Gebruik ook de standaard browser van je mobiel bij het instellen.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Heb mn standaard wachtwoord al eerder gewijzigd, blijf "onjuist wachtwoord" krijgen.
                    Heb maar een browser (Safari) op mn mobiel.


                    Reageer


                    • #11
                      Probleem is blijkbaar nog steeds niet opgelost. wachtwoord is goed want ik heb wifispots net succesvol op android toestel geinstalleerd.
                      De link naar het stappenplan wat de moderator geeft is naar apple mac-osx maar dat is toch niet voor de iphone? Welk certificaat moet ik daarvoor gebruiken? Bij het stappenplan voor iphone/ipad staat ios7/ios8 maar we zitten nu al op ios 12.3.1. Kan dat het probleem zijn

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Toko Bekijk bericht
                        Bij het stappenplan voor iphone/ipad staat ios7/ios8 maar we zitten nu al op ios 12.3.1. Kan dat het probleem zijn
                        nee, hoor
                        het gaat erom dat je het certificaat download en installeert.

                        Reageer


                        • #13
                          Certificaat is geinstalleerd, standaard browser gebruikt en gebruik gemaakt van andere wifispot dus niet thuis. Nog steeds melding dat het wachtwoord fout is. Wie weet de oplossing?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Toko Bekijk bericht
                            Certificaat is geinstalleerd, standaard browser gebruikt en gebruik gemaakt van andere wifispot dus niet thuis. Nog steeds melding dat het wachtwoord fout is. Wie weet de oplossing?
                            volgens mij moet je de installatie niet via een wifispot doen, maar via gewoon draadloos internet.

                            Reageer


                            • #15
                              Ik ben echt maar een leek dus misschien zeg ik iets stond hoor....
                              Een poos terug zijn de certificaten aangepast. Weet niet of de oude nog beschikbaar is en misschien gebruikt?? (Ik roep ook maar wat

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X