Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet, telefoon en televisie werkt hier niet, helpdesk gesloten!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Rinus, gezien het feit dat het niet de eerste keer is dat er over wordt gediscussieerd, blijkt het dus nog steeds een probleem te zijn. Ik lees in een ander forum dat het op prijs wordt gesteld als er wordt meegedacht. Ook wordt het op prijs gesteld als mensen hun problemen in onze forums beschrijven / van zich af schrijven.

    Deze hele heisa moet denk ik op een ander nivo worden opgelost (de aap op de schouder van Matthijs). Ik denk dat in elke reactie een kern van waarheid zit, alleen de klant wordt nu weggezet als iemand die met gebakken lucht aan komt zetten. Kosten/baten analyses moeten hier helemaal niet over het topictoonbank vliegen - het is denk ik belangrijker dat een klant wordt gehoord en daarbij de indruk krijgt dat er iets met zijn/haar klacht wordt gedaan.

    Daar kunnen jij en ik en al die andere goedwillende forumburgers niets aan veranderen want e.e.a. mondt toch altijd uit in stemmingmakerij en persoongerichte reacties.

    Het is sowieso vreemd dat er niemand van de commercieele kant (en daarmee bedoel ik niet iemand binnen de forumgemeenschap) in deze discussie springt met een 'beste antwoord'.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Rinus
      'Stap dan over naar KPN, als je daar 24/24 terecht kunt met je vragen etc etc. en verveel liever niet de rest van de lezers op dit forum.
      Tja, als je met je vragen verder nergens anders naartoe kunt dan op Feestboek en Glitter, is het logisch dat iemand hier zijn/haar onvrede uit. Misschien niet wat je wilt lezen, maar dit soort zaken zijn voor mensen net zo belangrijk als een vraag over een set top box of een slechte WiFi ontvangst.

      Stel voor dat we de discussie maar beeindigen - Folkert laat nog eens weten hoe e.e.a. is afgelopen; weet zeker dat er een oplossing voor je probleem wordt gevonden!
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #18
        Omdat er niet echt meer ontopic gereageerd kan worden ga ik dit topic sluiten. Bedankt voor de gegeven feedback. Ook bedankt voor het uiten van onvrede, want ook dat mag, maar het voegt verder niets toe aan het topic.

        Op de vraag hoe de iemand buiten kantooruren contact op kan nemen is volgens mij wel al een antwoord, maar zal het hieronder nog een aangeven.

        Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 21:00 en op zaterdag van 09:00 tot 13:00
        Op Facebook en Twitter zijn wij de hele week aanwezig van 08:00 tot 21:00. Doordeweeks is het streven om binnen 30 minuten een reactie te sturen. In het weekend binnen 3 uur.
        Op het forum proberen wij op dezelfde tijden beschikbaar te zijn als op Facebook en Twitter. Het voordeel van het forum is dat ook andere gebruikers hulp kunnen bieden, wat bij Facebook en Twitter niet echt mogelijk is.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X