Rinus, gezien het feit dat het niet de eerste keer is dat er over wordt gediscussieerd, blijkt het dus nog steeds een probleem te zijn. Ik lees in een ander forum dat het op prijs wordt gesteld als er wordt meegedacht. Ook wordt het op prijs gesteld als mensen hun problemen in onze forums beschrijven / van zich af schrijven.
Deze hele heisa moet denk ik op een ander nivo worden opgelost (de aap op de schouder van Matthijs). Ik denk dat in elke reactie een kern van waarheid zit, alleen de klant wordt nu weggezet als iemand die met gebakken lucht aan komt zetten. Kosten/baten analyses moeten hier helemaal niet over het topictoonbank vliegen - het is denk ik belangrijker dat een klant wordt gehoord en daarbij de indruk krijgt dat er iets met zijn/haar klacht wordt gedaan.
Daar kunnen jij en ik en al die andere goedwillende forumburgers niets aan veranderen want e.e.a. mondt toch altijd uit in stemmingmakerij en persoongerichte reacties.
Het is sowieso vreemd dat er niemand van de commercieele kant (en daarmee bedoel ik niet iemand binnen de forumgemeenschap) in deze discussie springt met een 'beste antwoord'.
Deze hele heisa moet denk ik op een ander nivo worden opgelost (de aap op de schouder van Matthijs). Ik denk dat in elke reactie een kern van waarheid zit, alleen de klant wordt nu weggezet als iemand die met gebakken lucht aan komt zetten. Kosten/baten analyses moeten hier helemaal niet over het topictoonbank vliegen - het is denk ik belangrijker dat een klant wordt gehoord en daarbij de indruk krijgt dat er iets met zijn/haar klacht wordt gedaan.
Daar kunnen jij en ik en al die andere goedwillende forumburgers niets aan veranderen want e.e.a. mondt toch altijd uit in stemmingmakerij en persoongerichte reacties.

Het is sowieso vreemd dat er niemand van de commercieele kant (en daarmee bedoel ik niet iemand binnen de forumgemeenschap) in deze discussie springt met een 'beste antwoord'.
Reageer