Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet, telefoon en televisie werkt hier niet, helpdesk gesloten!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet, telefoon en televisie werkt hier niet, helpdesk gesloten!

    Hier in Sint Maartensdijk, plevierlaan werkt internet, telefoon en televisie niet. De helpdesk is gesloten .
    Hoe kan ik een oplossing krijgen buiten de helpdesktijden ?

  • #2
    Buiten de helpdeskwerktijden kan je contact zoeken met Delta via Facebook of Twitter.

    Gecontroleerd of alle kabels (ook in meterkast ) goed aangesloten zijn?
    Televisie werkt ook niet. Kijk je misschien via DIT?
    Zo ja, zet het modem eens 3 minuten uit en herstart.

    Vraag ook even na bij de buren, want als het meerdere klanten betreft, ligt het niet aan de eigen hardware.

    Reageer


    • #3
      Deltaverbindt op Facebook werkt niet , Twitter heb ik niet . TV zegt zwak signaal op 1,2 en 3 de rest zijn flarden en blokjes. Geen DIT. Modem is er een half uur uitgeweest en er gebeurt nog niets. Heb wel contact met het modem, maar omdat de TV er ook ligt vermoed ik een foutje in de wijkcentrale. Alles in de wijk waarvan ik weet dat men zeelandnet heeft is met vakantie. Andere kant van het dorp is er geen probleem. Had het vanmorgen tot 14:00 ook, heeft even gewerkt van 14 tot 15:00 en nu dus niet meer. Pffff help,

      Reageer


      • #4
        Dan morgen maar meteen bellen naar de Helpdesk.

        Is weer al ( helaasd ) het zoveelste voorbeeld ) da je als moderne provider 24 uur 7 DAGEN per week paraat moet zijn.
        Ook een Helpdesk!

        In sommige topics wordt gereageerd en andere laat men links liggen.

        Immer daar betaal je ook voor 365 DAGEN per jaar.
        En waar is Delta dan?

        Reageer


        • #5
          Hoeveel meer per maand ben je bereid te gaan betalen Ptrol? Openingstijden van een helpdesk moeten wel rendabel zijn. Daarnaast zijn we via Facebook en Twitter in het weekend van 09:00 tot 21:00 bereikbaar.

          Folkert, Je mag ook een mailtje sturen naar [email protected] met je klantgegevens, dan kijk ik de verbinding verder na.

          Er was overigens wel een storing in Sint Maartensdijk vandaag. Wellicht is het al toereikend om je modem te herstarten.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Storingsdienst van Delta is langs geweest bij alle zeelandnetklanten hier in de wijk. Inderdaad een probleem in de wijkcentrale, kabel slecht, massaprobleem. Morgen verder. Ja ik kan me voorstellen dat je niet op zondagavond een kabeltje gaat opgraven en vernieuwen. Helas wel F1 en tour gemist. We hebben overigens wel een beetje beeld.

            Reageer


            • #7
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Vervelend dat je de F1 en de Tour hebt moeten missen, maar er is iig wel duidelijk wat er aan de hand is zodat dit opgelost kan worden.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Bedankt voor jullie medeleven

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                    Hoeveel meer per maand ben je bereid te gaan betalen Ptrol? Openingstijden van een helpdesk moeten wel rendabel zijn
                    Definieer 'rendabel'

                    De meeste bedrijven hebben na kantoortijd voor klanten een 'officier van dienst'. Deze persoon kan de telefoon opnemen en bepalen op basis van eigen kennis of het probleem direct kan worden opgelost of dat het naar een tweede lijns support moet.
                    Natuurlijk kun je daar socmed voor mis/gebruiken maar ik denk niet dat het reclame is voor een bedrijf als iemand via dat medium meldt dat er problemen met de infrastructuur zijn. Buiten dat kan je daarmee een discussie opstarten waar de rest van het publiek op dat channel weinig tot geen boodschap aan heeft.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                      Je speelt met vuur Ptrol. Jij bent hier niet de commandant die de opdrachten uitdeelt. Zoals ik je al gezegd hebt doe ik het forum er extra bij op zondag.
                      Hulde Matthijs, maar ik denk toch dat er een aap op je schouder wordt gezet die daar niet hoort. Natuurlijk zijn wij blij dat je daar je zondag voor opoffert, maar elk zich respecterend bedrijf zou de problemen zoals gemeld strict gescheiden houden en daar een 'officier van dienst' voor inschakelen. Bij ons gaat dat op toerbeurt en dat werkt prima. Overigens, zoveel zal deze persoon ook weer niet te doen hebben want ik denk dat de problemen in het weekend dik meevallen (ducking).
                      Keep up the good work!
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                        Je speelt met vuur Ptrol. Jij bent hier niet de commandant die de opdrachten uitdeelt.
                        Goed zo Matthijs, kort houden die handel.

                        Reageer


                        • #13
                          Jammer dat ook hier weer niet ter zaken doende uitlatingen worden gedaan. Het is wel te begrijpen. Veel klanten worden regelmatig geschoffeerd door de helpdesk. Dit zowel telefonisch als via de forums. De frustraties over de te kort komende dienstverlening blijven zich opstapelen. Ook bij mij. Zeker als ik dan een antwoord lees van MatthijsL waarin hij vraagt hoeveel iemand bereidt extra te gaan betalen om een 24/7 dienstverlening in te richten.

                          Ik heb het eens omgekeerd gevraagd. Vanaf het eerste moment heb ik een abonnement via Delta op FoxSports. Toen Delta besloot een FoxSports kanaal gratis te gaan aanbieden heb ik gevraagd hoeveel ik dan minder ga betalen. Niets was het antwoord. Toen ik daarop, overigens in correct bewoording nog een vraag stelde, bleven alle antwoorden uit.

                          Het is dat ik bedrijfsmatig een snelle coax verbinding nodig heb anders was ik al lang overgestapt. Helaas is het zo dat inwoners van Zeeland benadeelt worden door het feit dat er geen alternatieven zijn. Zo kan ik bijv. ook niet profiteren Vodafone acties. Die zijn voorbehouden aan Ziggo klanten. Ook al zou ik naar Ziggo over willen stappen. Het kan gewoon niet. Zo betaal ik al jaren 60 Euro p/j extra voor mijn Vodafone mobile abonnement gewoon vanwege het feit dat ik in Zeeland woon en daardoor vastzit aan Delta .

                          Ik ben al Zeelandnet klant uit de tijd dat Pieter v.d. Pol nog aan een telefoonmodem hing. Misschien wordt het tijd dat de medewerkers van Delta eens gaan beseffen dat de stoel waarop zij zitten, er staat vanwege het feit dat wij keurig onze maandelijkse kosten betalen. Mijn klanten kunnen wel keuzes maken. Ik zal dus m'n best moeten doen om mijn klanten te behouden, mijn after sales op orde houden en snel en adequaat problemen oplossen. Het is duidelijk dat Delta heel goed weet dat wij geen keuze hebben en ons opzadelen met een onbereikbare helpdesk die dan ook nog een bandje opzet... in geval van een technische storing, raadpleeg onze website . Moet je es proberen als de storing juist in je internetverbinding zit.

                          Ik weet het, bovenstaande is ook off topic maar de reactie van MatthijsL en Frans waren voor mij ff een spreekwoordelijke druppel en voor mij een uitnodiging het bovenstaande neer te schrijven. Of iets wel of niet rendabel is, is geen zaak van de klanten maar is een kwestie van bedrijfsvoering en beleid. Geld uitgeven daar waar de nood het hoogst is en dan liefst zodanig dat de investering ook oplevert. Ik ken veel mensen die bijv. van Coax naar KPN zijn overgestapt. Voor hen was de snelheid niet van doorslaggevend belang. Met name de verminderde dienstverlening van Delta gaf hen de doorslag. Het feit dat dit gebeurt houdt direct in dat wij zeker niet minder en zelfs vaak meer gaan betalen om, in de woorden van MattijsL te blijven, de zaak rendabel te houden. Investeren in de dienstverlening kan dus ook geld opleveren als daardoor minder klanten weglopen. De rekening hoeft dus helemaal niet bij ons neergelegd te worden.

                          Reageer


                          • #14
                            Goed zo jsteurrijs, kort houden die handel.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #15
                              'Officieren van dienst' zullen ook betaald moeten worden.
                              QUOTE
                              Misschien wordt het tijd dat de medewerkers van Delta eens gaan beseffen dat de stoel waarop zij zitten, er staat vanwege het feit dat wij keurig onze maandelijkse kosten betalen. Mijn klanten kunnen wel keuzes maken. Ik zal dus m'n best moeten doen om mijn klanten te behouden, mijn after sales op orde houden en snel en adequaat problemen oplossen
                              UNQUOTE
                              Ik snap niet dat je 'mijn klanten' en 'jouw(?)bedrijf' met de situatie bij Delta/Zeelandnet vergelijkt. Volkomen onterecht, zonder een kosten/baten analyse te vergelijken. Gebakken lucht dus.

                              Het is niet de eerste keer dat er hierover wordt gediscussieerd. In het verleden is e.e.a. voldoende aan bod geweest en op dezelfde manier uitgelegd, zoals de medewerkers van Delta/Zeelandnet hier doen.

                              Stap dan over naar KPN, als je daar 24/24 terecht kunt met je vragen etc etc. en verveel liever niet de rest van de lezers op dit forum.
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X