Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA vernieuwt telecom-abonnementen op 1 juli

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46

    Reageer


    • #47
      We begrijpen dat onze klanten met Super abonnementen op dit moment nog niet mee kunnen in een snelheidsverhoging. Dit lichten we dan ook graag toe aan jullie. Zoals te lezen is op deze pagina, zijn wij op dit moment hard bezig met de vernieuwing van ons netwerk. Daarbij zijn onze nieuwe modems op dit moment ook nog in ontwikkeling. De techniek en apparatuur zijn er dus nog niet volledig geschikt voor.

      Zodra beide projecten naar tevredenheid zijn afgerond, zullen we kenbaar maken aan onze klanten dat er opnieuw een wijziging van de snelheid plaatsvindt. We willen immers allemaal het snelste internet van Nederland!

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
        We begrijpen dat onze klanten met Super abonnementen op dit moment nog niet mee kunnen in een snelheidsverhoging. Dit lichten we dan ook graag toe aan jullie. Zoals te lezen is op deze pagina, zijn wij op dit moment hard bezig met de vernieuwing van ons netwerk. Daarbij zijn onze nieuwe modems op dit moment ook nog in ontwikkeling.

        Zodra beide projecten naar tevredenheid zijn afgerond, zullen we kenbaar maken aan onze klanten dat er opnieuw een wijziging van de snelheid plaatsvindt. We willen immers allemaal het snelste internet van Nederland!
        U schrijf in Uw antwoord dat U begrijpt dat de Super-abonnementen niet mee kunnen in de huidige snelheidsverhoging. Dan heeft U dat goed gelezen, maar IK begrijp het niet! U zegt ook dat U het wilt toelichten. Ik zie echter geen toelichting. Ook niet op de link waar naar verwezen wordt.

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Thrym
          Delta is niet de enige...
          https://www.nu.nl/internet/5268026/g...net-en-tv.html
          Toeval? Denk het niet.

          Ik had begrepen van de technici die ik gesproken had dat het onderhoud ook nodig was om door te kunnen naar 1 Gbps. Ik verwacht in ieder geval aankomend jaar wel een aanzienlijke snelheidsverbetering te zien dan? Dat hoort er dan wel bij als je meer gaat betalen lijkt mij...
          Maar daar staat bij de andere kabelaar wel een heel andere upload-snelheid tegenover; Ziggo: 400/40. Nog maar niet te spreken over de glasvezel en DSL - providers, welke nog VEEL hogere upload snelheden bieden, soms zelfs net zo snel up als down (Caiway: 600/600 , KPN 500/500).

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door tvriet
            Maar daar staat bij de andere kabelaar wel een heel andere upload-snelheid tegenover; Ziggo: 400/40. Nog maar niet te spreken over de glasvezel en DSL - providers, welke nog VEEL hogere upload snelheden bieden, soms zelfs net zo snel up als down (Caiway: 600/600 , KPN 500/500).
            Overstappen? Doen!
            Overstappen geen optie? Pech!
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Rinus
              Oorspronkelijk gepost door tvriet
              Maar daar staat bij de andere kabelaar wel een heel andere upload-snelheid tegenover; Ziggo: 400/40. Nog maar niet te spreken over de glasvezel en DSL - providers, welke nog VEEL hogere upload snelheden bieden, soms zelfs net zo snel up als down (Caiway: 600/600 , KPN 500/500).
              Overstappen? Doen!
              Overstappen geen optie? Pech!
              Niks geen pech Rinus! Gewoon de discussie open houden en je mening geven op rationele gronden. De tijd van 'slikken of stikken' hebben we al lang achter ons gelaten.

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door tvriet
                Niks geen pech Rinus! Gewoon de discussie open houden en je mening geven op rationele gronden. De tijd van 'slikken of stikken' hebben we al lang achter ons gelaten.
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X