Lekker zuur voor de mensen met het super abo. Weinig aanpassing maar ook de volle pond in prijs verhoging.
Is en blijft voor iedereen toch een sigaar uit eigen doos :')
Voor het Super abonnement krijgen de klanten grotere uploadsnelheid.
Poeh, ik heb 20 up en dan krijg ik wel een dikke 5 up erbij? Beetje nutteloos, alsof je daar nu zoveel van merkt. Daarbij stond in mijn mail dat ik er 10 bij zou krijgen, niet dus. De mensen met het duurste abbo krijgen het minste... maar wel de kosten. Beetje krom. Geef ons dan ook 450-475 down, die up is zo nutteloos.
En dan is er onderhoud en dan zit je bijna 2 weken met een brakke verbinding waarbij de upload 0.02 Mbit/s was, thuiswerken was onmogelijk. Browsen was weer net als in 1999...
Spreek voor jezelf: upstream is voor mij niet nutteloos.
van 20 naar 25 merk je niets van hoor...
Dus als ik het wel merk snap ik het niet?
(Spreek voor jezelf...)
Waar zeg ik dat jij het niet snapt dan? Spreek zelf dan ook niet voor een ander. Laten we dit topic ff niet verder vervuilen...
Mag je kosteloos downgraden als je een super abonnement hebt? Ik vind het super abonnement nu echt niet interessant meer... Geen snelheidsverhoging, maar wel meer betalen. En dat terwijl de andere abbo's flink in snelheid stijgen. Ik wil naar premium.
Stuur even een e-mail naar [email protected] met je vraag en klantgegevens erbij, dan ga ik je verder helpen.
Sneller internet, nieuwe tarievenStabiel en betrouwbaar
DELTA werkt continu aan de ontwikkeling van een toekomstbestendig netwerk. Het internetgebruik in Nederland stijgt jaarlijks met 40 procent. Om mee te groeien met deze ontwikkeling investeert DELTA in haar netwerk. Zo wordt er onder andere op 15.000 plekken in heel Zeeland nieuwe apparatuur geplaatst zoals snellere hardware met grotere datacapaciteit. Klanten profiteren daar direct van in de vorm van nog stabieler en betrouwbaarder internet. Ook de gestegen inkoopprijzen en de jaarlijkse inflatiecorrectie zorgen ervoor dat de tarieven wijzigen.
Wat zo krom is bij Zeelandnet, op de site met de prijsverhoging wordt internet en tv Premium genoemd terwijl je er geen abo voor kunt afsluiten, daar moet perse telefoon bij ook al kun je daar niets mee.
Werkt alleen kosten verhogend voor de abonnee Is en blijft krom
Reageer