Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA vernieuwt telecom-abonnementen op 1 juli

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Koeba
    Oorspronkelijk gepost door Thrym
    Oorspronkelijk gepost door Koeba
    Oorspronkelijk gepost door Thrym
    Oorspronkelijk gepost door Ferry
    Oorspronkelijk gepost door MpvD
    Lekker zuur voor de mensen met het super abo. Weinig aanpassing maar ook de volle pond in prijs verhoging.

    Is en blijft voor iedereen toch een sigaar uit eigen doos :')
    Voor het Super abonnement krijgen de klanten grotere uploadsnelheid.
    Poeh, ik heb 20 up en dan krijg ik wel een dikke 5 up erbij? Beetje nutteloos, alsof je daar nu zoveel van merkt. Daarbij stond in mijn mail dat ik er 10 bij zou krijgen, niet dus. De mensen met het duurste abbo krijgen het minste... maar wel de kosten. Beetje krom. Geef ons dan ook 450-475 down, die up is zo nutteloos.
    En dan is er onderhoud en dan zit je bijna 2 weken met een brakke verbinding waarbij de upload 0.02 Mbit/s was, thuiswerken was onmogelijk. Browsen was weer net als in 1999...
    Spreek voor jezelf: upstream is voor mij niet nutteloos.
    van 20 naar 25 merk je niets van hoor...
    Dus als ik het wel merk snap ik het niet?
    (Spreek voor jezelf...)
    Waar zeg ik dat jij het niet snapt dan? Spreek zelf dan ook niet voor een ander. Laten we dit topic ff niet verder vervuilen...

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door mmmark84
      Mag je kosteloos downgraden als je een super abonnement hebt? Ik vind het super abonnement nu echt niet interessant meer... Geen snelheidsverhoging, maar wel meer betalen. En dat terwijl de andere abbo's flink in snelheid stijgen. Ik wil naar premium.
      Stuur even een e-mail naar [email protected] met je vraag en klantgegevens erbij, dan ga ik je verder helpen.

      Reageer


      • #18
        Anette, denk dat dit een vraag is die meerdere klanten bij het lezen zich zullen afvragen.
        Waarom kan hier geen algemeen antwoord op gegeven worden?

        Opzeggen mag n.a.v. de prijsverhoging, maar hoe zit het met downgraden?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          @Anette, denk dat dit een vraag is die meerder klanten bij het lezen zich zullen afvragen.
          Waarom kan hier geen algemeen antwoord op gegeven worden?

          Opzeggen mag n.a.v. de prijsverhoging, maar hoe zit het met downgraden?
          Mee eens. mijn abonnement veranderen via mijndelta kan ik zelf.

          Reageer


          • #20
            https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=227,E=0000070378168808963,K=7881,Sxi =8,case=guid({F85926ED-BD61-4DC2-95C8-431CEEE40EF9}),TS=DeltaNL_2016

            Reageer


            • #21
              Bedankt, @driepinter.

              Verandert er in aantal mailaccounts/grootte onder de diverse accounts nog iets?
              Dit is ook best relevant bij downgraden.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Bedankt, @driepinter.

                Verandert er in aantal mailaccounts/grootte onder de diverse accounts nog iets?
                Dit is ook best relevant bij downgraden.
                Dit blijft allemaal het zelfde.

                Reageer


                • #23
                  Ik wil naar een goedkoper abonnement maar zit vast aan een jaarcontract. Wat nu?

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door patat
                    Ik wil naar een goedkoper abonnement maar zit vast aan een jaarcontract. Wat nu?
                    Zie de post van Driepinter. Stuur even een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens, dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen?

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Anette
                      Oorspronkelijk gepost door patat
                      Ik wil naar een goedkoper abonnement maar zit vast aan een jaarcontract. Wat nu?
                      Zie de post van Driepinter. Stuur even een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens, dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen?
                      Intussen blijft het antwoord op de downgrade-vraag nog uit. Terwijl dat toch geen hele moeilijke is...?

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba
                        Oorspronkelijk gepost door Anette
                        Oorspronkelijk gepost door patat
                        Ik wil naar een goedkoper abonnement maar zit vast aan een jaarcontract. Wat nu?
                        Zie de post van Driepinter. Stuur even een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens, dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen?
                        Intussen blijft het antwoord op de downgrade-vraag nog uit. Terwijl dat toch geen hele moeilijke is...?
                        Zoals er op deze pagina benoemd wordt, is het mogelijk om het abonnement te wijzigen.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Ferry
                          DELTA vernieuwt telecom-abonnementen op 1 juli

                          Sneller internet, nieuwe tarievenStabiel en betrouwbaar

                          DELTA werkt continu aan de ontwikkeling van een toekomstbestendig netwerk. Het internetgebruik in Nederland stijgt jaarlijks met 40 procent. Om mee te groeien met deze ontwikkeling investeert DELTA in haar netwerk. Zo wordt er onder andere op 15.000 plekken in heel Zeeland nieuwe apparatuur geplaatst zoals snellere hardware met grotere datacapaciteit. Klanten profiteren daar direct van in de vorm van nog stabieler en betrouwbaarder internet. Ook de gestegen inkoopprijzen en de jaarlijkse inflatiecorrectie zorgen ervoor dat de tarieven wijzigen.

                          Sneller internetdelta.nl/wijzigingen2018.

                          Wat zo krom is bij Zeelandnet, op de site met de prijsverhoging wordt internet en tv Premium genoemd terwijl je er geen abo voor kunt afsluiten, daar moet perse telefoon bij ook al kun je daar niets mee.
                          Werkt alleen kosten verhogend voor de abonnee Is en blijft krom

                          Grt AERTS

                          Reageer


                          • #28

                            Reageer


                            • #29
                              Ik heb hier al een reactie op gezet op jouw eigen topic. Het is niet nodig om je topicvraag te kopieeren en te plakken onder iemand anders zijn vraag.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Anette
                                Ik heb hier al een reactie op gezet op jouw eigen topic. Het is niet nodig om je topicvraag te kopieeren en te plakken onder iemand anders zijn vraag.
                                In mijn eigen topic heeft de forum-ambassadeur gevraagd of ik mijn vraag in dit topic wou stellen, vandaar.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X