Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA vernieuwt telecom-abonnementen op 1 juli

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door tvriet
    in plaats van de 10 Mbps verhoging blijkt dat ik maar 5 Mbps upload verhoging krijg! (valse belofte dus!)

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door tvriet
      Oorspronkelijk gepost door Anette
      Ik heb hier al een reactie op gezet op jouw eigen topic. Het is niet nodig om je topicvraag te kopieeren en te plakken onder iemand anders zijn vraag.
      In mijn eigen topic heeft de forum-ambassadeur gevraagd of ik mijn vraag in dit topic wou stellen, vandaar.

      Reageer


      • #33
        [quote=Koeba]
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #34
          [quote=Rinus][quote=Koeba]

          Reageer


          • #35
            [quote=Koeba]
            Oorspronkelijk gepost door tvriet
            Oorspronkelijk gepost door Anette
            Ik heb hier al een reactie op gezet op jouw eigen topic. Het is niet nodig om je topicvraag te kopieeren en te plakken onder iemand anders zijn vraag.
            In mijn eigen topic heeft de forum-ambassadeur gevraagd of ik mijn vraag in dit topic wou stellen, vandaar.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Anette
              Oorspronkelijk gepost door Koeba
              Oorspronkelijk gepost door Anette
              Oorspronkelijk gepost door patat
              Ik wil naar een goedkoper abonnement maar zit vast aan een jaarcontract. Wat nu?
              Zie de post van Driepinter. Stuur even een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens, dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen?
              Intussen blijft het antwoord op de downgrade-vraag nog uit. Terwijl dat toch geen hele moeilijke is...?
              Zoals er op deze pagina benoemd wordt, is het mogelijk om het abonnement te wijzigen.

              Reageer


              • #37
                Er staat in de startpost dat 'iedereen met een abonnement er qua snelheid op vooruit gaat'. Als ik echter in de tabel kijk dan gaan de mensen met alles in 1 super er toch echt niet op vooruit. Dit blijft 400/15. Of klopt die tabel niet?

                Reageer


                • #38
                  Delta is niet de enige...
                  https://www.nu.nl/internet/5268026/g...net-en-tv.html
                  Toeval? Denk het niet.

                  Ik had begrepen van de technici die ik gesproken had dat het onderhoud ook nodig was om door te kunnen naar 1 Gbps. Ik verwacht in ieder geval aankomend jaar wel een aanzienlijke snelheidsverbetering te zien dan? Dat hoort er dan wel bij als je meer gaat betalen lijkt mij...

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Thrym
                    Delta is niet de enige...
                    https://www.nu.nl/internet/5268026/g...net-en-tv.html
                    Toeval? Denk het niet.

                    Ik had begrepen van de technici die ik gesproken had dat het onderhoud ook nodig was om door te kunnen naar 1 Gbps. Ik verwacht in ieder geval aankomend jaar wel een aanzienlijke snelheidsverbetering te zien dan? Dat hoort er dan wel bij als je meer gaat betalen lijkt mij...
                    Lijkt me dan inderdaad logisch dat de duurste abonnementen, die nu buiten de boot vallen, op het moment dat 1 Gbps beschikbaar is, het eerste een flinke upgrade krijgen.

                    Reageer


                    • #40
                      vandaag de verwachte email van Delta ontvangen over de wijzigingen per 1 juli a.s.
                      v.w.b. de download-snelheid wordt uitgegaan van de huidige situatie, in mijn geval dus 175 Mbps en niet van 150 Mbps zoals het tot 15 januari was.
                      helemaal goed, niks aan de hand, althans wat mij betreft

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                        vandaag de verwachte email van Delta ontvangen over de wijzigingen per 1 juli a.s.
                        v.w.b. de download-snelheid wordt uitgegaan van de huidige situatie, in mijn geval dus 175 Mbps en niet van 150 Mbps zoals het tot 15 januari was.
                        helemaal goed, niks aan de hand, althans wat mij betreft

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                          vandaag de verwachte email van Delta ontvangen over de wijzigingen per 1 juli a.s.
                          v.w.b. de download-snelheid wordt uitgegaan van de huidige situatie, in mijn geval dus 175 Mbps en niet van 150 Mbps zoals het tot 15 januari was.
                          helemaal goed, niks aan de hand, althans wat mij betreft
                          Kijk, zo kan het ook. Hoop dat ik dat van Rinus wel mag zeggen...:8

                          Reageer


                          • #43

                            Reageer


                            • #44
                              Na bakken met ellende van zeer slechte tot geen ontvangst, inmiddels wel goed, komt er een prijs verhoging aan. Misschien kan Delta er eens voor zorgen dat er Teletekst komt via de Digitale TV.
                              En daarbij vraag ik mij af of een prijs verhoging mag als ik een overeenkomst heb voor 2 jaar All in one. Wie kan daar een antwoordt op geven.

                              Reageer


                              • #45
                                Lees je contract er maar op na.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X