Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weer een fantastisch cadeau (wat niet werkt) combineerkorting

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Anette
    Dan wil ik je vragen om een e-mail te sturen naar [email protected] met je relatienummer en je klacht.
    Niet geschoten is toch altijd mis?
    haha niet geschoten is altijd mis.
    jullie bieden iets aan en ik moet er achteraan,het kost me nu al 10 euro aan belkosten.
    als je genoeg geld hebt is dat niet veel,maar 10 euro is voor mij heel veel.
    maar ja ik merk alweer waar dit heengaat.
    het ligt weer aan de domme klant

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door senator
      Oorspronkelijk gepost door Anette
      Dan wil ik je vragen om een e-mail te sturen naar [email protected] met je relatienummer en je klacht.
      Niet geschoten is toch altijd mis?
      haha niet geschoten is altijd mis.
      jullie bieden iets aan en ik moet er achteraan,het kost me nu al 10 euro aan belkosten.
      als je genoeg geld hebt is dat niet veel,maar 10 euro is voor mij heel veel.
      maar ja ik merk alweer waar dit heengaat.
      het ligt weer aan de domme klant

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Anette

        Beste jpj77,

        Ik wil graag met je mee kijken. Je geeft aan dat je de nieuwe snelheid niet behaald. Ook niet na een reset van je modem.
        Behaal je dit niet via de WiFi of heb je dit bekabeld getest?
        Graag even een e-mail sturen naar [email protected] met de antwoorden op deze vragen en natuurlijk je klantgegevens.
        Hoi Anette,

        1) WIFI heeft hier niets mee van doen. Ik heb namelijk het (goede/stabiele) EPC3212 kabel modem

        ! Dit modem kan makkelijk dit Budget pakket aan, en zeker ook de (gratis) snelheidsverhoging die per 15-01-2018 is ingegaan. (wat niet is gebeurt op mijn adres! Wel al aangepast in MijnDelta?!!

        Note: Dit EPC3212 modem heb ik nog gebruikt toen ik bij jullie het Super abo afnam.

        Dus het wordt uiteraard getest met 'n kabel ertussen.

        2) Uw internet is altijd stabiel wat 'n pluspunt is voor Zeelandnet!

        3) 20Mbit/s is omgerekend 2,3mb/s (werkelijke) download snelheid (en dat haal ik altijd, en is tot de dag van vandaag nog steeds hetzelfde, en dus....is er blijkbaar niks van 'n snelheidsverhoging doorgevoerd per 15-01-2018
        Op mijn adres in ieder geval niet. Zo te lezen bij meerdere Budget Internet klanten. ^^

        4) 20Mbit = 2,3mb/s (zie bijgevoegd screenshot van 'n download)

        5) 30Mbit/s = ong 3,4mb/s Dat is de snelheidsverhoging per 15-01-2018 j.l die wel is aangepast in MijnDelta, maar in werkelijk niet is doorgezet naar mijn modem/adres.

        Ik kan voor 'n ander niet praten, maar het valt me op dat het bij de Budget Internet pakketten geen prioriteit heeft?!

        6) Alles hier in huis werkt naar behoren, zei het mijn pc alsook mijn aansluiting&kabels.

        Nu heb ik gisteren hierover gebeld met de klantenservice, die me doorverbindt met de technische dienst.

        Wat me daar op valt is dat er gelijk wordt gemeld dat er 'n monteur langskomt met het oh zo nieuwe draadloos/WIFI modem

        Dat is mijn situatie niet van belang! Aangezien het EPC3212 modem prima werkt, en nogmaals, deze snelheid kan dit modem makkelijk aan.

        Ik moet ook geen draadloos/WIFI modem. Het zegt al genoeg als er klanten zijn met snelheidsproblemen, dat er wordt gevraagd te testen met 'n kabel hehe snap je me, ik hoop het

        Dat alle nieuwe verhoogde, supersnelle pakketten nieuwe modems nodig hebben begrijp ik. Dat is hier niet het geval.

        Het modem is meerdere malen gereset, maar de download blijft hangen op de oorspronkelijke 20Mbit = 2,3mb/s

        De snelheidsverhoging is niet doorgevoerd, we hoeven het niet moeilijker te maken dan het is

        Wil je dit aub voor me controleren, en de snelheidsverhoging doorzetten op mijn adres/modem? Dit is belooft per 15-01-2018 maar niet gebeurt. Allemaal leuk en aardig als iemand onder mijn post 'n plaatje post van z'n WIFI snelheid, daar hebben wij verder niks aan.

        PS: Ook is per 18-01-2018 het FILM1 proef abo opgezegd, waarvan schriftelijk bewijs aanwezig is, en 'n email van Delta.

        Het is ondertussen 19 januari en nog steeds werkt FILM1 wat ook niet klopt. Ik heb hierover al 'n mailtje verstuurt naar de klantenservice. 'n Mens wordt van deze praktijken inderdaad 'n beetje moedeloos.

        Bvd voor enige medewerking in deze

        Mvgroetjes,
        JPJ77

        PS2: Je B tag werkt trouwens ook niet naar behoren, dat zou vetgedrukt moeten zijn. test...test...test lol.

        Reageer


        • #34
          Hoi,

          Anette heeft mij gisteren gebeld hierover en mijn modem op afstand gereset. De snelheid blijft 20mbits = 2,3MB/s dus er is niks doorgevoerd qua snelheidsverhoging op mijn adres per 15-01-2018. Anette kan hier niks aan doen, het is wel vreemd.....Gelieve de verhoging van 20 naar 30mbs activeren. Beetje selectief allemaal...Zucht.

          Bvd,
          jpj77

          Reageer


          • #35
            Beste jpj77,

            Ik heb een verzoek voor je uitgezet, om ervoor te zorgen dat je wordt verder geholpen.
            Komt goed.

            Reageer


            • #36
              Hoi Anette

              Het is vandaag blijkbaar aangepast na wat moeizame telefoontjes....

              Maar........

              30mbits moet 3,4mb/s zijn. Je daadwerkelijke internet snelheid..... Modem gereset en suprise suprise de download is warempel 3,4mb/s en dan zakt de snelheid als n 'pudding tot 2,8mb/s.....
              Dat ligt niet aan mijn setup incl de beruchte kabels

              Conclusie is dat het dus nog niet helemaal klopt. Ik heb persoonlijk nooit geen verlies qua snelheid, dat moet via de kabelaansluiting 'n steady download snelheid zijn van 3,4mb/s = 30mbits.

              Het wordt blijkbaar geknepen en/of op spitsuur De geadverteerde 30mbits/3,4mb/s wordt niet gehaald.

              Lekker bezig weer....veel suc6 met nieuwe klanten werven, dat werkt helemaal top

              Groetjes,
              jpj77

              PS: nog bedankt voor je belletje trouwens, van mij krijg je 'n 20/20 modstatus waardig

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door jpj77
                download snelheid zijn van 3,4mb/s = 30mbits.
                dit snap ik even niet
                3,4 mb/s lees ik als 3,4 megabit per seconde.
                en wat is dan 30 mbits ??
                waarschijnlijk bedoel je 3,4 MB/s (megabyte per seconde).
                en 30 mbits zou dan 30 Mb/s kunnen zijn.

                Reageer


                • #38
                  Hey fred44nl,

                  Je hebt helemaal gelijk....

                  30Mbit/s = 3,4MB/s

                  Dat wordt gehaald, maar zakt dan gelijk terug naar 2,8MB/s

                  Ach, ik ben er verder klaar mee
                  Misschien eens overstappen naar X4ALL....

                  Mvg....

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door jpj77
                    Hey fred44nl,

                    Je hebt helemaal gelijk....

                    30Mbit/s = 3,4MB/s

                    Dat wordt gehaald, maar zakt dan gelijk terug naar 2,8MB/s

                    Ach, ik ben er verder klaar mee
                    Misschien eens overstappen naar X4ALL....

                    Mvg....

                    Hoi jpj77,

                    Je geeft aan de overstap te willen maken wanneer je een presentje niet volledig ontvangt. Dat vinden we jammer om te horen en doen er alles aan om jou zo goed mogelijk te helpen met het halen van je snelheid.
                    Echter is het wel zo dat wij tot 90% van de snelheid bekabeld garanderen. Dan is de snelheid die jij aangeeft aan ons toch best mooi?

                    Overigens ben ik wel benieuwd op wat voor manier je de snelheid meet. Doe je dit op basis van het downloaden van een bestand of via de online speedtest van Ookla?
                    We horen graag van je!

                    Reageer


                    • #40
                      hoi,

                      Je moet ophouden met het getroll.....
                      En dat winkje mag je achterwege laten.....
                      Ik nog wel denken dat je oprecht was.....

                      De snelheid klopt gewoon niet....vanaf de basis is omgewisseld voor budget is de ellende begonnen. Je praat wel mooi maar blijkbaar hoor je bij de delta wolfpack.....

                      De snelheid op dit moment is maar 1,4MB/s......
                      Het wordt geknepen van jullie kant dat is helemaal duidelijk...,
                      En aub stoppen met dat dommie smiley poppetje......

                      De beloofde snelheidsverhoging wordt niet nagekomen.
                      Jullie, Delta moeten ophouden met de grote mensenkleuter uit te hangen. En zeker met je trouwe vaste klanten.

                      30Mbit/s is 3,4MB/s en niks minder...zeker bekabeld.....dus gelieve geen onzin verkopen, dat probeer je maar met het werven van nieuwe klante.

                      Verder houd ik me netjes in, want achter je pcje is het te makkelijk.


                      Ook krijg ik geen bericht terug over de snelheid en het film1 pakket waarvan schriftelijk bewijs is dat het per 18 januari afgesloten is...Nogmaals ophouden met kinderlijk gedrag.

                      Mvg,
                      jpj77

                      Reageer


                      • #41
                        [img]37e00c78-e35d-4f78-8dcb-5c34196c1caa.png[/img]f[img]37e00c78-e35d-4f78-8dcb-5c34196c1caa.png[/img]Net als de senator wil ik aub gecompenseerd worden worden voor de onnodige extra belkosten, terwijl dit in het verleden altijd 'n gratis nummer was voor klanten.

                        Zie bijgevoegd screenshot van de belminuten
                        Bvd

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door jpj77
                          Ook krijg ik geen bericht terug over de snelheid en het film1 pakket waarvan schriftelijk bewijs is dat het per 18 januari afgesloten is...jpj77
                          Beste jpj77,

                          Graag wil ik je vragen om het gezellig te houden. Joeri1991 heeft het beste met je voor, net als alle andere moderators en forumleden hier op het forum.

                          Ook heb ik deze avond jouw bericht met betrekking tot Film1 beantwoord. Het bericht naar met betrekking tot de snelheid van jouw internetabonnement hebt ik doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling, zodat zij hiernaar kunnen kijken.

                          Je vraagt ook om gecompenseerd te worden in de gesprekskosten. Klanten die een vaste huistelefoonlijn van DELTA hebben bellen onderling gratis met onze Klantenserivce. Indien je een mobiele telefoon hebt en hier gebruik van maakt, gaan wij hier niet voor compenseren. Indien je ervoor wilt kiezen om niet te betalen voor de telefoonlijn, wil ik je vragen om contact met ons te maken via de online kanalen zoals: Social media, Twitter, het Service forum of per e-mail.

                          Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
                            Overigens ben ik wel benieuwd op wat voor manier je de snelheid meet. Doe je dit op basis van het downloaden van een bestand of via de online speedtest van Ookla?
                            We horen graag van je!
                            Beste jpj77
                            Het valt jou blijkbaar niet mee om fatsoenlijk en duidelijk antwoord te geven op bovenstaande vraag!?
                            Goochelen met getalletjes gaat je redelijk af, maar een eenvoudig snelheidstest als graadmeter doen is blijkbaar teveel gevraagd.
                            Je wordt voor heel veel gebruikers en moderatoren van dit forum een beetje het keffende hondje, wat nog veel moet leren.

                            Doe eens wat je gevraagd wordt, deel de uitkomst(en) en je krijgt wel degelijk bruikbare tips.

                            Groet
                            Rinus
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X