Bij mij werkt alles volgens de nieuwe aangeboden snelheid 175Mbs/15Mbs en op de juiste datum die in de mail stond (wel controleren of je goede kabels van klasse 6 hebt)
Ik post even mee in deze topic. De snelheid verhoging van 20 naar 30 is hier ook niet doorgevoerd, al is het wel al aangepast in MijnDelta....
Ik heb even gebeld met de klantenservice en daar wordt 'n mens niet veel wijzer van. Wil 'n moderator dit aub even checken voor me aub?
Modem is netjes gereset en alles incl de kabels werken naar behoren. Het modem dat ik bezit kan deze snelheid&de verhoging die blijkbaar 15-01-2018 j.l werd doorgevoerd makkelijk aan. De technische medewerker aan de telefoon wilde me het nieuwe draaadloos modem toe sturen. Dat is helemaal niet nodig. De snelheidsverhoging van 20 naar 30 Mbit/s is simpelweg niet doorgezet op mijn adres/modem.
De 20Mbit/s = 2,3 mb/s werkelijke snelheid, dus met 10Mbit/s verhoging per 15-01-2018 j.l moet dat ong 3,4mb/s worden. Ik download nog steeds met 2,3mb/s (20Mbit).
Bvd voor de medewerking en @testing.....bedankt voor je topic want ik was het even vergeten.
Ook zo'n mail ontvangen van delta ?
Bij afname van internet en energie je snelheid omhoog ?
Laat je niks wijs maken, bij mij eventueel de downloadsnelheid van 20 Mbit/s naar 30 Mbit/s. (per 15-01-2018)
Gelukkig even getest en lekker 20 gebleven.
Of is 30 het nieuwe 20 bij Delta ?
Of snap ik 15 januari niet op 16 januari ?
bij mij werkt het ook niet,monteur geweest en nog het zelfde.
zo moeilijk kan het toch niet zijn om dat om te zetten.
normaal had ik niet gereageerd,maar als ze iets beloven moeten ze het ook waar maken
Ik post even mee in deze topic. De snelheid verhoging van 20 naar 30 is hier ook niet doorgevoerd, al is het wel al aangepast in MijnDelta....
Ik heb even gebeld met de klantenservice en daar wordt 'n mens niet veel wijzer van. Wil 'n moderator dit aub even checken voor me aub?
Modem is netjes gereset en alles incl de kabels werken naar behoren. Het modem dat ik bezit kan deze snelheid&de verhoging die blijkbaar 15-01-2018 j.l werd doorgevoerd makkelijk aan. De technische medewerker aan de telefoon wilde me het nieuwe draaadloos modem toe sturen. Dat is helemaal niet nodig. De snelheidsverhoging van 20 naar 30 Mbit/s is simpelweg niet doorgezet op mijn adres/modem.
De 20Mbit/s = 2,3 mb/s werkelijke snelheid, dus met 10Mbit/s verhoging per 15-01-2018 j.l moet dat ong 3,4mb/s worden. Ik download nog steeds met 2,3mb/s (20Mbit).
Bvd voor de medewerking en @testing.....bedankt voor je topic want ik was het even vergeten.
Mvg,
Jpj77
Beste jpj77,
Ik wil graag met je mee kijken. Je geeft aan dat je de nieuwe snelheid niet behaald. Ook niet na een reset van je modem.
Behaal je dit niet via de WiFi of heb je dit bekabeld getest?
Graag even een e-mail sturen naar [email protected] met de antwoorden op deze vragen en natuurlijk je klantgegevens.
Ze hebben vannacht de snelheid aangepast zie foto.
Regio Kwadendamme.
bij mij niet,nog altijd het zelfde.
stekker eruit ff wachte stekker erin.
Indien je nog geen gebruik kan maken van de snelheidsverhoging is dit natuurlijk erg jammer. Ik wil graag kijken of ik je verder kan helpen.
Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens en je vraag.
Ze hebben vannacht de snelheid aangepast zie foto.
Regio Kwadendamme.
bij mij niet,nog altijd het zelfde.
stekker eruit ff wachte stekker erin.
Indien je nog geen gebruik kan maken van de snelheidsverhoging is dit natuurlijk erg jammer. Ik wil graag kijken of ik je verder kan helpen.
Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens en je vraag.
de monteur(sander) heeft dat al gedaan gisteren toen is hij bij me geweest
Ze hebben vannacht de snelheid aangepast zie foto.
Regio Kwadendamme.
bij mij niet,nog altijd het zelfde.
stekker eruit ff wachte stekker erin.
Indien je nog geen gebruik kan maken van de snelheidsverhoging is dit natuurlijk erg jammer. Ik wil graag kijken of ik je verder kan helpen.
Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens en je vraag.
de monteur(sander) heeft dat al gedaan gisteren toen is hij bij me geweest
Kun je nu wel gebruik maken van de snelheid die wij jou aanbieden?
Ze hebben vannacht de snelheid aangepast zie foto.
Regio Kwadendamme.
bij mij niet,nog altijd het zelfde.
stekker eruit ff wachte stekker erin.
Indien je nog geen gebruik kan maken van de snelheidsverhoging is dit natuurlijk erg jammer. Ik wil graag kijken of ik je verder kan helpen.
Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens en je vraag.
de monteur(sander) heeft dat al gedaan gisteren toen is hij bij me geweest
Kun je nu wel gebruik maken van de snelheid die wij jou aanbieden?
Ze hebben vannacht de snelheid aangepast zie foto.
Regio Kwadendamme.
bij mij niet,nog altijd het zelfde.
stekker eruit ff wachte stekker erin.
Indien je nog geen gebruik kan maken van de snelheidsverhoging is dit natuurlijk erg jammer. Ik wil graag kijken of ik je verder kan helpen.
Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens en je vraag.
de monteur(sander) heeft dat al gedaan gisteren toen is hij bij me geweest
Kun je nu wel gebruik maken van de snelheid die wij jou aanbieden?
Reageer