Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weer een fantastisch cadeau (wat niet werkt) combineerkorting

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Weer een fantastisch cadeau (wat niet werkt) combineerkorting

    Ook zo'n mail ontvangen van delta ?
    Bij afname van internet en energie je snelheid omhoog ?
    Laat je niks wijs maken, bij mij eventueel de downloadsnelheid van 20 Mbit/s naar 30 Mbit/s. (per 15-01-2018)
    Gelukkig even getest en lekker 20 gebleven.
    Of is 30 het nieuwe 20 bij Delta ?
    Of snap ik 15 januari niet op 16 januari ?

  • #2
    Wat een cynisme en frustratie !! Wel eens je hand in eigen boezem gestoken en je apparatuur getest of jouw 20 Mbits/s download eigenlijk wel klopt in overeenstemming met je abonnement, alvorens naar Delta te gaan wijzen ??
    Ikzelf ben wel content met het cadeautje, want alles is mooi meegenomen...

    Reageer


    • #3
      Wat heb je voor abonnement en heb je het modem al een keer opnieuw opgestart?

      Reageer


      • #4
        Hier ook minder dan normaal. 130 download ipv de beloofde 175. Terwijl ik normaal altijd aan de 150 kwam. Hier in de omgeving zijn werkzaamheden gepland voor vannacht en het is me al eerder opgevallen dat je dan kort van te voren al merkt dat het internet niet lekker loopt. Ik ga er dus vanuit dat het vanzelf weer goed komt.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Testing
          bij mij eventueel de downloadsnelheid van 20 Mbit/s naar 30 Mbit/s. (per 15-01-2018)
          Gelukkig even getest en lekker 20 gebleven.
          Welkom op het serviceforum, Testing

          Je treft hier zowel klanten als medewerkers van ZeelandNet. En we helpen elkaar graag. Dus houd het ff vriendelijk alsjeblieft.

          Het bijwerken van de snelheden gebeurt in twee stappen. Eerst wordt er door ZeelandNet een commando naar de modems gestuurd met nieuwe instellingen. Die modems zullen de nieuwe instellingen oppakken nadat ze opnieuw opgestart zijn.

          Zoals hillebregt schrijft, start je modem eens opnieuw en voer deze test nogmaals uit. Haal je dan nog geen hogere snelheid, laat het dan weten zodat een medewerker voor je kan uitzoeken wat er mis gaat.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Testing
            Ook zo'n mail ontvangen van delta ?
            Bij afname van internet en energie je snelheid omhoog ?
            Laat je niks wijs maken, bij mij eventueel de downloadsnelheid van 20 Mbit/s naar 30 Mbit/s. (per 15-01-2018)
            Gelukkig even getest en lekker 20 gebleven.
            Of is 30 het nieuwe 20 bij Delta ?
            Of snap ik 15 januari niet op 16 januari ?

            Reageer


            • #7
              Toch wel fijn zo'n herinnering. Gelijk even getest, maar mijn snelheid is nog steeds 20Mbit ipv 30. Ook na modem herstart.

              Reageer


              • #8
                Ik heb ook even een testje gedaan, na resetten modem, rechtstreeks kabel naar laptop, niets verandert
                download 397 Mbps upload 14 Mbps.

                Reageer


                • #9
                  Beste Testing & dtrapman,

                  Kunnen jullie je klantgegevens sturen naar [email protected] en verwijzen naar dit topic.
                  Graag aangeven wat je al hebt gedaan om dit op te lossen. Wel graag de test via een bekabelde verbinding uitvoeren.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door simonjan
                    Ik heb ook even een testje gedaan, na resetten modem, rechtstreeks kabel naar laptop, niets verandert
                    download 397 Mbps upload 14 Mbps.
                    Jij mag ook je klantgegevens sturen naar [email protected] en verwijzen naar dit topic.
                    Graag aangeven wat je al hebt gedaan om dit op te lossen.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Kwek
                      Hier ook minder dan normaal. 130 download ipv de beloofde 175. Terwijl ik normaal altijd aan de 150 kwam. Hier in de omgeving zijn werkzaamheden gepland voor vannacht en het is me al eerder opgevallen dat je dan kort van te voren al merkt dat het internet niet lekker loopt. Ik ga er dus vanuit dat het vanzelf weer goed komt.
                      Kun je na de werkzaamheden en eventuele herstart van het modem laten weten hoe het is met de snelheid van jouw internetverbinding?

                      Reageer


                      • #12
                        Hoi Anette,

                        Ik heb een mailtje verstuurd.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door dtrapman
                          Hoi Anette,

                          Ik heb een mailtje verstuurd.
                          Ik heb hem zojuist doorgezet om dit uit te laten zoeken!

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Anette
                            Oorspronkelijk gepost door Kwek
                            Hier ook minder dan normaal. 130 download ipv de beloofde 175. Terwijl ik normaal altijd aan de 150 kwam. Hier in de omgeving zijn werkzaamheden gepland voor vannacht en het is me al eerder opgevallen dat je dan kort van te voren al merkt dat het internet niet lekker loopt. Ik ga er dus vanuit dat het vanzelf weer goed komt.
                            Kun je na de werkzaamheden en eventuele herstart van het modem laten weten hoe het is met de snelheid van jouw internetverbinding?
                            Vanmorgen na de werkzaamheden alles in orde, incl. de beloofde snelheid.Het enige wat ik hoefde te doen was even de modem herstarten.

                            Reageer


                            • #15
                              Fijn om te lezen dat het nu in orde is.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X