Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afspraak monteur

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Afspraak monteur

    Ik heb een toegangscode en meld code gekregen via mijn e-mail. Kan helaas geen afspraak maken via www.DELTA.nl/monteur.

  • #2
    Hallo VERBRAEKEN,

    Welkom op het Serviceforum.
    Vreemd dat hij niet werkt. Welke foutmelding krijg je te zien?

    Reageer


    • #3
      Zoals Verbraken , heb ik het zelfde probleem , kan helaas ook geen afspraak maken via www. Delta.nl/monteur ,het is een afspraak om zo,n kastje voor je smart TV te intstaleren wat je krijgt als een alles in een pakket afsluit met mobiel . heb ik gedaan , maar wat nu .
      Weer eindeloos gaan telefoneren om er achter te komen ? , wat nu wel gratis is met de nieuwe mobiel

      Reageer


      • #4
        Beste Antipas, welke problemen ervaar je als je de afspraak probeert te maken?

        Reageer


        • #5
          Ik gebruik Google om op de site te komen van www.delta.nl/monteur . maar als ik dat aan klick ga ik gelijk terug naar all de site,s van zeeland net , maar komt dus geen pag; waar je alles in moet vullen voor een afspraak.

          Reageer


          • #6
            Edwinb. Zojuist nogmaals geprobeerd , en nu is het dus wel gelukt , waarschijnlijk een storing of zo , waar je de laatste tijd zelf storingen van krijgt met all die nieuwe producten en codes .

            Reageer


            • #7
              Antipas Goed te lezen dat het is opgelost.

              Reageer


              • #8
                Ik heb een toegangs- en een meldcode gekregen voor een afspraak met een monteur, maar ik kan helaas geen afspraak maken. Inlog- en toegangscode werken niet.
                Vriendelijke groet, fam. Ockhuysen, Terneuzen.

                Reageer


                • #9
                  winock

                  Kan je telefonisch contact met ons opnemen op 0118 22 55 75 ? Dan kunnen we direct een afspraak voor je inplannen.

                  Reageer


                  • #10
                    Op
                    Di 25-6-2019 11:39 h
                    heb ik bericht gekregen dat ik binnenkort een e-mail kon verwachten voor het maken van een afspraak, helaas heb ik nog geen mail ontvangen met afspraak codes. Hoe kan ik een afspraak maken?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door frankyvant Bekijk bericht
                      Op
                      Di 25-6-2019 11:39 h
                      heb ik bericht gekregen dat ik binnenkort een e-mail kon verwachten voor het maken van een afspraak, helaas heb ik nog geen mail ontvangen met afspraak codes. Hoe kan ik een afspraak maken?
                      Kan je mij via de e-mail je klantnummer of postcode, huisnummer en geboortedatum doorgeven met het verzoek voor het inplannen van een afspraak. Je mag de e-mail richten aan [email protected] Je kan ook telefonisch contact opnemen met 0118 22 55 75, dan kunnen wij direct een afspraak voor je inplannen.

                      Reageer


                      • #12
                        Maak voor vrijdag 6 september afspraak
                        Eerder stuurde wij u een e-mail vanuit de afzender [email protected]. Tot op heden heeft u nog geen afspraak ingepland. Het is tot uiterlijk vrijdag 6 september mogelijk om een afspraak in te plannen voor de installatie van het modem. Plan via delta.nl/monteur direct uw afspraak.

                        Laatst bewerkt door tschaap; 3 Sep 2019, 22:23.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht
                          Maak voor vrijdag 6 september afspraak
                          Eerder stuurde wij u een e-mail vanuit de afzender [email protected]. Tot op heden heeft u nog geen afspraak ingepland. Het is tot uiterlijk vrijdag 6 september mogelijk om een afspraak in te plannen voor de installatie van het modem. Plan via delta.nl/monteur direct uw afspraak.

                          Kan je ons een e-mail sturen met je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant. Vermeld hierin het verzoek voor het inplannen van de afspraak na oktober. Je mag de e-mail richten aan [email protected]. Dan kijken we meteen even na wat de reden is van de modemwissel.

                          Reageer


                          • #14
                            Edwinb,

                            Hartelijk dank voor je reactie.
                            Ik zal een mail sturen naar het genoemde mailadres.
                            Vriendelijke groeten,
                            Tom

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X