Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA vergeet vooral niet je (trouwe) klanten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Koeba
    Ik durf het bijna niet te vragen....maar: Wat voegen geplakte wikipedia-teksten en linkjes toe? Dit is allemaal zo te googelen. Wat moet ik hier nu mee? :8
    er zijn heel veel mensen, die zich niet kunnen / willen informeren, zeker niet door van alles en nog wat te googlen.
    daarom is het goed dat op een forum als dit, de belangrijke informatie wordt samengevat, als aanvulling op de info van Delta.

maar jouw vraag is terecht: wat moet ik hier nu mee ??
    nou, je moet helemaal niks, maar je mag des te meer

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      Oorspronkelijk gepost door Koeba
      Ik durf het bijna niet te vragen....maar: Wat voegen geplakte wikipedia-teksten en linkjes toe? Dit is allemaal zo te googelen. Wat moet ik hier nu mee? :8
      er zijn heel veel mensen, die zich niet kunnen / willen informeren, zeker niet door van alles en nog wat te googlen.
      daarom is het goed dat op een forum als dit, de belangrijke informatie wordt samengevat, als aanvulling op de info van Delta.
      maar de vraag is terecht: wat moet ik er mee ??
      nou, je moet helemaal niks, maar je mag des te meer
      Dank Fred, ik pak er een bakkie bij.

Reageer

Ik zeg niet dat het werkt (dus eigen risico) want dat weet ik simpelweg niet,
        maar er bestaan een aantal low cost alternatieven .

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Mapje
          Ik zeg niet dat het werkt (dus eigen risico) want dat weet ik simpelweg niet,
          maar er bestaan een aantal low cost alternatieven .
          Hee bedankt! Deze bewaar ik!

Reageer

wat mij opvalt in de informatie die Delta verstrekt is dat het begrip "FM-radio" niet voor komt.
            veel mensen denken namelijk dat FM-radio niet gaat verdwijnen, omdat het niet analoog is.
            het gaat steeds over analoge radio en analoge TV.

misschien kan een moderator dit nog es naar voren brengen tijdens het volgende werkoverleg
            A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Dominique
              Uit jou antwoord kan ik dus wel opmerken dat het jou niet zo veel uitmaakt of je zelf heel veel extra moet investeren of misschien al hebt gedaan om zelf helemaal digitaal te gaan ? en dat op meerdere tv's ? of ziet je misschien zelf wel bij kpn ?
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus
                Het enige wat zou kunnen verbeteren dat ze de 'overgangsperiode' lang genoeg maken, zodat iedereen zijn investering kan doen, of de oude FM antenne uit een doos op zolder kan gaan zoeken.
                6 maanden is toch wel lang genoeg, of niet ??

Reageer

Het enige wat zou kunnen verbeteren dat ze de 'overgangsperiode' lang genoeg maken, zodat iedereen zijn investering kan doen, of de oude FM antenne uit een doos op zolder kan gaan zoeken.
                  6 maanden is toch wel lang genoeg, of niet ??
                  Tsja, er zal gewoon een vast clubje blijven die vinden dat de aarde plat is, dat we nooit op de maan geweest kunnen zijn en dat je provider je al je kosten moet vergoeden en niet mag innoveren omdat jij dat niet wilt. :8

Reageer

........6 maanden is toch wel lang genoeg, of niet ??
                    Ik heb een grote zolder Fred :-)
                    Ik kreeg eerder van de week ergens hier een antwoord dat er nog geen datum geprikt is.
                    Vooralsnog niets aan de hand....trouwens...als het 'zo ver' is ook niet :-)
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

wat mij opvalt in de informatie die Delta verstrekt is dat het begrip "FM-radio" niet voor komt.
                      veel mensen denken namelijk dat FM-radio niet gaat verdwijnen, omdat het niet analoog is.
                      het gaat steeds over analoge radio en analoge TV.
                      FM radio (en AM radio) is toch echt analoog en niet digitaal.
                      FM betekend Frequentie Modulatie, wat is daar digitaal aan?
                      AM betekend Amplitude Modulatie, ook analoog dus.......

Reageer

Oorspronkelijk gepost door r0n
                        FM radio (en AM radio) is toch echt analoog en niet digitaal.
                        FM betekend Frequentie Modulatie, wat is daar digitaal aan?
                        AM betekend Amplitude Modulatie, ook analoog dus.......
                        klopt allemaal en wij weten dat ook wel
                        maar de gemiddelde nederlander heeft die kennis niet allemaal paraat.
                        en daarom zou het verhelderend werken als dit in de info die van Delta komt duidelijker zou zijn.

Reageer

Uit jou antwoord kan ik dus wel opmerken dat het jou niet zo veel uitmaakt of je zelf heel veel extra moet investeren of misschien al hebt gedaan om zelf helemaal digitaal te gaan ? en dat op meerdere tv's ? of ziet je misschien zelf wel bij kpn ?
                          Ik ben blij dat u alles zo goed geregeld heeft en alles kennis in huis heeft. Maar heeft de rest van zeeland dat ook, een gezin vader moeder 2 kinderen, een tv in de woon kamer pa en ma een tv in de slaapkamer de kinderen een tv in een slaapkamer denk niets bijzonders. Dat zijn 4 tv bijvoorbeeld waar van er misschien die in de woonkamer digitaal is, die moeten nu drie ci+ modules kopen a 79.95 dat vindt ik best on eerlijk. om een beetje mee te komen met de digitale wereld, en dat moeten ze nu sneller / eerder als ze misschien zelf willen.

Maar Rinus als je inderdaad alleen naar jezelf kijkt dan zou ik me zelf ook niet druk maken. Ik zelf zit er ook goed bij. En als ik het zo een beetje kan in schatten een aantal van de mensen die een bericht hier achter laten zitten er ook al zeer digitaal bij. Maar die denken ook aan andere en denken ook aan de mensen die het misschien niet allemaal weten hoe het nu precies zit met analoog en digitaal. En mensen die het misschien niet zo breed hebben om nieuwe spullen te kopen om mee te kunnen in deze digitale wereld.

Daar vindt IK wat van en daar is deze discussie voor, en de communicatie is voor sommige mensen die er verstand van hebben misschien wel duidelijk en voor andere misschien niet, MIJN mening is dat Delta nu met losse flodders is gaan zitten en wat is gaan roepen wat ze in 2018 gaan veranderen maar niet echt in begrijpen taal dus echt voor iedereen uitleggen wat er veranderd.

Maar nogmaals dat is mijn mening, die hoef je zeker niet te delen.
                          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

Reageer

Ik ben blij dat u alles zo goed geregeld heeft en alles kennis in huis heeft. Maar heeft de rest van zeeland dat ook, een gezin vader moeder 2 kinderen, een tv in de woon kamer pa en ma een tv in de slaapkamer de kinderen een tv in een slaapkamer denk niets bijzonders. Dat zijn 4 tv bijvoorbeeld waar van er misschien die in de woonkamer digitaal is, die moeten nu drie ci+ modules kopen a 79.95 dat vindt ik best on eerlijk. om een beetje mee te komen met de digitale wereld, en dat moeten ze nu sneller / eerder als ze misschien zelf willen.
                            Dat is een misvatting, je hebt voor digitale TV geen CI+ module nodig!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Marco77
                              Dat is een misvatting, je hebt voor digitale TV geen CI+ module nodig!
                              dat klopt wel een smartcard, ook dat zal niet hoeven. Maar als je alle hd zenders wil dan zou je een smartcard nodig hebben. Dan is dus de vraag als je van analoog naar digitaal gaat waar is het punt dat Delta tegemoet komt en waar je de KLANTEN laat "zitten".

heel basic gezien snap ik als je niets doet zal je eigenlijk alleen je tv opnieuw in moeten stellen dan ga je van analoog naar digitaal en hoef je niets te doen met je tv signaal,, ( tv van ongeveer na 2010). je radio is dan nog een ander verhaal. Je hebt met analoog nu ook geen extra pakketten dus daar veranderd ook niets aan, dat begrijp ik allemaal wel.

https://www.delta.nl/service/televis...nder-smartcard
                              Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

Reageer

dat klopt wel een smartcard, ook dat zal niet hoeven. Maar als je alle hd zenders wil dan zou je een smartcard nodig hebben. Dan is dus de vraag als je van analoog naar digitaal gaat waar is het punt dat Delta tegemoet komt en waar je de KLANTEN laat "zitten".
                                Delta zorgt netjes voor gratis vervanging van de analoge zenders. Wil je vervolgens ook nog een upgrade naar HD, dan zal je daar kosten voor moeten maken.
                                Je keek voorheen analoog, dus de stap naar digitaal is al een upgrade. Het is vervolgens je eigen keuze om dan ook nog HD te willen. Daar hoeft Delta je helemaal niet in tegemoet te komen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X