Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA vergeet vooral niet je (trouwe) klanten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Dominique
    Maar van analoog naar digitaal is de keuze van DELTA, (is het voor uitgang, ik denk persoonlijk wel. is het goed dat delta innoveert, ik denk persoonlijk wel. Wil ik sneller internet, kan mijn niet snel genoeg. Wil ik beter beeld en geluid, zeker weten) met deze keuze van DELTA moet ik en vele mensen met mij extra kosten maken, en als ik een nieuwe extra tv bij koop komen daar extra kosten bij en voor deze extra kosten kunnen wij (DELTA klanten) geen keuze maken !!
    Hoe je het ook went of keert, analoog is gewoon verouderde techniek dat geen eeuwig leven heeft. DELTA is, samen met Ziggo, nog de enige twee partijen die een analoog signaal aanbieden even afgezien van het signaal in de ether. Ook dat laatste gaat verdwijnen. Dat is al een keer uitgesteld, maar dat het gaat gebeuren staat vast.

    Dat we het analoge signaal gaat stoppen in 2018 is idd een keuze, maar het is een onvermijdelijke keuze. Hij moet een keer gemaakt worden. En of we het volgend jaar doen of het jaar daarop, of zelfs het jaar daarop, er zal altijd weerstand komen omdat mensen nog gebruik maken van nog steeds prima werkende apparaten die niet overweg kunnen met de nieuwere techniek. En uiteraard kijken wij hoe wij iedereen tevreden kunnen houden en tegemoet kunnen komen, maar dat kan niet altijd met gratis apparatuur.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Oorspronkelijk gepost door Dominique
      Maar van analoog naar digitaal is de keuze van DELTA, (is het voor uitgang, ik denk persoonlijk wel. is het goed dat delta innoveert, ik denk persoonlijk wel. Wil ik sneller internet, kan mijn niet snel genoeg. Wil ik beter beeld en geluid, zeker weten) met deze keuze van DELTA moet ik en vele mensen met mij extra kosten maken, en als ik een nieuwe extra tv bij koop komen daar extra kosten bij en voor deze extra kosten kunnen wij (DELTA klanten) geen keuze maken !!
      Hoe je het ook went of keert, analoog is gewoon verouderde techniek dat geen eeuwig leven heeft. DELTA is, samen met Ziggo, nog de enige twee partijen die een analoog signaal aanbieden even afgezien van het signaal in de ether. Ook dat laatste gaat verdwijnen. Dat is al een keer uitgesteld, maar dat het gaat gebeuren staat vast.

      Dat we het analoge signaal gaat stoppen in 2018 is idd een keuze, maar het is een onvermijdelijke keuze. Hij moet een keer gemaakt worden. En of we het volgend jaar doen of het jaar daarop, of zelfs het jaar daarop, er zal altijd weerstand komen omdat mensen nog gebruik maken van nog steeds prima werkende apparaten die niet overweg kunnen met de nieuwere techniek. En uiteraard kijken wij hoe wij iedereen tevreden kunnen houden en tegemoet kunnen komen, maar dat kan niet altijd met gratis apparatuur.
      Ik zeg ook niet dat ik tegen ben, en denk dat vele mensen ook niet tegen zijn, ten misten ben nog niet echt iets tegen gekomen dat mensen zeggen IK WIL GEEN DIGITAAL. Alleen de manier waarop daar kun je vraag tekens bij zetten, maar goed wie ben ik en wat kan ik tegen een DELTA doen toch ......
      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

      Reageer


      • #18
        Daarom zijn we nu ook bezig met een inventarisatie over hoe we de overstap moeten gaan doen. We hebben de klanten een enquette gestuurd om te achterhalen hoe ze tv kijken en of ze hulp nodig hebben bij een overstap. Zo kwam ook boven water dat het gebruik van de radio onderbelicht was en dat wordt nu ook meegenomen in de beslissing wat we precies gaan doen. Er staat ook nog niets vast op dit moment behalve dat het analoge signaal er in 2018 uitgaat. Dat is een beslissing die niet teruggedraaid gaat worden.
        We zitten nog maar helemaal aan het begin van het traject, dus wat dat betreft is het logisch dat het een en ander nog onduidelijk is. Zodra de inventarisatie is afgerond is er voor ons ook meer duidelijk en kunnen wij de mensen verder informeren. Het is niet zo dat we geen openheid willen bieden in de stappen die doorlopen gaan worden. We weten wat het doel is, het precieze traject dat bewandeld gaat worden is nog niet bekend.

        maar goed wie ben ik en wat kan ik tegen een DELTA doen toch ......
        Dat klinkt dan weer een beetje alsof wij erg evil zijn. Natuurlijk mag er feedback geleverd worden op beslissingen die gemaakt worden door DELTA. Daar wordt echt wel naar gekeken. Het gaat ons er echt om om het beste product aan te kunnen bieden wat technisch leverbaar is.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #19
          Deze zomer net verlengd met 2 jaar.
          Moet om nieuwe tv voor de huiskamer.
          Kan dus nog ruim 1 3/4 jaar wachten op smartcard met module ( als die aanbieding dan nog geldt).

          Er zal ook een voorziening moeten komen voor de tuner.

          Verder een Iphone4 die prima belt, maar Live TV ook kan vergeten.

          Mijn pc's/laptops zijn niet nieuw meer en halen behalve de bekabelde toch al de snelheden niet meer van mijn Premium All-in-1.

          Ik ben beslist niet tegen, maar sta nu ook echt niet te juichen als ik zie wat ik de komende tijd moet aanpassen.
          En zo zullen er velen met mij zijn.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Kan dus nog ruim 1 3/4 jaar wachten op smartcard met module
            Nee hoor. Als je je contract nu nog een keer zou verlengen met twee jaar dan kom je gewoon in aanmerking voor de CI+ module.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #21
              @MatthjijsL: kan ik dit dan NU al in MIJN Delta doen?
              Je kan toch immers pas verlengen, als iets afloopt?

              Wat als de prijs verhoogd wordt, want wie kan 3 3/4 jaar vooruit kijken en ik zou willen downgraden, moet ik dan de smartcard en module weer in leveren?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                @MatthjijsL: kan ik dit dan NU al in MIJN Delta doen?

                Wat als de prijs verhoogd wordt, want wie kan 3 3/4 jaar vooruit kijken en ik zou willen downgraden, moet ik dan de smartcard en module weer in leveren?
                Dit kan je niet via MijnDELTA doen omdat wij de CI+ module apart moeten aanvragen. Je contract zal ook niet 3 3/4 jaar zijn maar gewoon 2 jaar, we breken je lopende contract namelijk op, en daarna ben je contractvrij. Bij een evt prijswijziging kan je je lopende abo opzeggen en ik kon niets terugvinden over een afkoopsom voor de CI+ module. Ik ga er daarom ook vanuit dat die er niet is. Dit zal, indien aanwezig, in de voorwaarden vermeld worden.

                Mocht je gebruik willen maken van het aanbod, stuur dan even een mailtje met je gegevens naar [email protected] met je klantgegevens en vermeld dat je je contract wilt verlengen met twee jaar en daarbij een gratis CI+ module wenst te ontvangen. De module zal dan de derde week na het ingaan van het nieuwe contract verstuurd worden.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Deze zomer net verlengd met 2 jaar.
                  Moet om nieuwe tv voor de huiskamer.
                  Kan dus nog ruim 1 3/4 jaar wachten op smartcard met module ( als die aanbieding dan nog geldt).

                  Er zal ook een voorziening moeten komen voor de tuner.

                  Verder een Iphone4 die prima belt, maar Live TV ook kan vergeten.

                  Mijn pc's/laptops zijn niet nieuw meer en halen behalve de bekabelde toch al de snelheden niet meer van mijn Premium All-in-1.

                  Ik ben beslist niet tegen, maar sta nu ook echt niet te juichen als ik zie wat ik de komende tijd moet aanpassen.
                  En zo zullen er velen met mij zijn.
                  Ik zal zeker als ik u was nog niets verlengen om in aanmerking te komen voor de ci+ module. Zo als veel dingen is dit een verkoop truc. Als u het kan dan zou ik nog even wachten en kijken wat er gaat gebeuren, en als u echt niet kan wachten misschien kijken of die ergens misschien wel tweede hands te koop is.
                  Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Dominique
                    Ik zal zeker als ik u was nog niets verlengen om in aanmerking te komen voor de ci+ module. Zo als veel dingen is dit een verkoop truc. Als u het kan dan zou ik nog even wachten en kijken wat er gaat gebeuren, en als u echt niet kan wachten misschien kijken of die ergens misschien wel tweede hands te koop is.
                    helemaal mee eens
                    de aanbieding van CI+ module zal best nog wel even blijven.
                    het is immers pas oktober 2017 en het uitschakelen van analoge signalen duurt zeker nog 6 maanden, als het niet langer is.
                    en wie weet wat er nog voor aanbiedingen aankomen voor bestaande klanten.
                    kortom, blijf zitten waar je zit,...............

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      Oorspronkelijk gepost door Dominique
                      Ik zal zeker als ik u was nog niets verlengen om in aanmerking te komen voor de ci+ module. Zo als veel dingen is dit een verkoop truc. Als u het kan dan zou ik nog even wachten en kijken wat er gaat gebeuren, en als u echt niet kan wachten misschien kijken of die ergens misschien wel tweede hands te koop is.
                      helemaal mee eens
                      de aanbieding van CI+ module zal best nog wel even blijven.
                      het is immers pas oktober 2017 en het uitschakelen van analoge signalen duurt zeker nog 6 maanden, als het niet langer is.
                      en wie weet wat er nog voor aanbiedingen aankomen voor bestaande klanten.
                      kortom, blijf zitten waar je zit,...............
                      Mooi gezegd, kan er niets meer aan toevoegen :P
                      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Dominique
                        ....................maar goed wie ben ik en wat kan ik tegen een DELTA doen toch ......
                        Overstappen....kun je bij KPN gaan 'onderhandelen' *

                        * Ik gebruikte 'onderhandelen' om het woord 'zeuren' te vermijden :-)
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Rinus
                          Oorspronkelijk gepost door Dominique
                          ....................maar goed wie ben ik en wat kan ik tegen een DELTA doen toch ......
                          Overstappen....kun je bij KPN gaan 'onderhandelen' *

                          * Ik gebruikte 'onderhandelen' om het woord 'zeuren' te vermijden :-)
                          Beste Rinus,

                          Misschien dat het als onderhandelen bij jou overkomt "zeuren", maar het is niet de bedoeling om te onderhandelen. Kort weg er valt weinig te onderhandelen. Wat ik ook al eerder heb gezegd dat Delta digitaal gaat vindt ik persoonlijk prima en denk dat vele met mij dat ook wel vinden als dat op een duidelijk manier wordt gecommuniceerd ( begrijpelijke taal). Maar waar ik wel persoonlijk een probleem mee heb en waar ik denk, dit forum ook bedoelt voor is, om vragen / antwoorden problemen en gedachtes te wisselen opmerkingen te plaatsen en ideeen te benoemen.

                          En als ik zo al de reactie lees in deze post en op de andere gelijk soorten berichten is daar toch belangstelling voor.

                          Uit jou antwoord kan ik dus wel opmerken dat het jou Rinus niet zo veel uitmaakt of je zelf heel veel extra moet investeren of misschien al hebt gedaan om zelf helemaal digitaal te gaan ? en dat op meerdere tv's ? of ziet je misschien zelf wel bij kpn ?
                          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Dominique
                            Wat ik ook al eerder heb gezegd dat Delta digitaal gaat vindt ik persoonlijk prima en denk dat vele met mij dat ook wel vinden als dat op een duidelijk manier wordt gecommuniceerd ( begrijpelijke taal). Maar waar ik wel persoonlijk een probleem mee heb en waar ik denk, dit forum ook bedoelt voor is, om vragen / antwoorden problemen en gedachtes te wisselen opmerkingen te plaatsen en ideeen te benoemen.
                            wat mij opvalt in de informatie die Delta verstrekt is dat het begrip "FM-radio" niet voor komt.
                            veel mensen denken namelijk dat FM-radio niet gaat verdwijnen, omdat het niet analoog is.
                            het gaat steeds over analoge radio en analoge TV.

                            misschien kan een moderator dit nog es naar voren brengen tijdens het volgende werkoverleg

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                              Oorspronkelijk gepost door Dominique
                              Wat ik ook al eerder heb gezegd dat Delta digitaal gaat vindt ik persoonlijk prima en denk dat vele met mij dat ook wel vinden als dat op een duidelijk manier wordt gecommuniceerd ( begrijpelijke taal). Maar waar ik wel persoonlijk een probleem mee heb en waar ik denk, dit forum ook bedoelt voor is, om vragen / antwoorden problemen en gedachtes te wisselen opmerkingen te plaatsen en ideeen te benoemen.
                              goed punt misschien een topic maken waar alle informatie over analoog en digitaal naar voren komt een duidelijk en simpele uitleg "jip en janneke taal".



                              wat mij opvalt in de informatie die Delta verstrekt is dat het begrip "FM-radio" niet voor komt.
                              veel mensen denken namelijk dat FM-radio niet gaat verdwijnen, omdat het niet analoog is.
                              het gaat steeds over analoge radio en analoge TV.

                              misschien kan een moderator dit nog es naar voren brengen tijdens het volgende werkoverleg
                              Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Dominique
                                Geachte delta mede klanten / forum leden,

                                Ik zal beginnen om gelijk te vertellen, ik heb geen aandelen bij delta ik werk er niet ik wordt niet betaald door delta niets van dat alles. Ik betaal aan delta en neem hun producten af.

                                Net als veel Zeeuwen ben ik ook op de hoogte ven Delta Next Generation Netwerk project, ik ben zelf van een jongere generatie en staat er misschien iets anders in dan andere. Ik ben namelijk een voorstander van ontwikkeling en vooruit gang. Waar ik echter geen voorstander van ben is een slechte communicatie en dat de klanten (wij in dit geval zo als altijd) er de dupe van worden.

                                Door de slechte communicatie kunnen er al heel veel problemen denk ik opgelost worden, bij voorbeeld hoe werkt het nou eigenlijk en wat gebeurd er nu dat werkelijk. Wat veranderd er nu precise, met de kabel / door de kabel met het signal ? Simpele vragen moeten ook simpel worden beantwoord denk ik.

                                /tldr geknipt
                                Ik durf het bijna niet te vragen....maar: Wat voegen geplakte wikipedia-teksten en linkjes toe? Dit is allemaal zo te googelen. Wat moet ik hier nu mee? :8

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X