Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Upload snelheid is Zeer laag

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door PdV
    zins woensdag is me internet snelheid erg laag,
    als ik me modem uit en dan weer aan zet is de snelheid download 150 mb upload 15mb netjes, een half uur later is het 145 download en 0,30 upload
    ook krijg ik veel time ouds als ik bijvoorbeeld www.delta.nl ping..
    enig idee ?
    hier (Terneuzen) ook slechts 0,48 upload (gisteren ook al)
    Othene noord Terneuzen

    Reageer


    • #17
      kennelijk is hier het probleem niet helemaal opgelost, of het is weer terug.
      zo nu en dan is de upload weer erg slecht.
      [img]f809f2c1-de4f-49e2-9f15-85775f26d845.jpg[/img]

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
        kennelijk is hier het probleem niet helemaal opgelost, of het is weer terug.
        zo nu en dan is de upload weer erg slecht.
        [img]f809f2c1-de4f-49e2-9f15-85775f26d845.jpg[/img]
        Ik heb dezelfde ervaring in Hulst!

        Reageer


        • #19
          Speelt dit nog? Ik zie in beide gevallen geen afwijking in de signalen op dit moment.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #20
            het komt bij mij slechts zelden voor en zeker niet dagelijks, o.i.d.

            Reageer


            • #21
              Het hoort iig helemaal niet voor te komen. Zou je datums en tijdstippen willen aangeven? Wellicht kan de betreffende afdeling dan een dip zien in het netwerk.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                Het hoort iig helemaal niet voor te komen. Zou je datums en tijdstippen willen aangeven? Wellicht kan de betreffende afdeling dan een dip zien in het netwerk.

                Reageer


                • #23
                  Ik ga het doorgeven fred44nl, maar laat gerust weten wanneer het weer optreed
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                    Ik ga het doorgeven fred44nl, maar laat gerust weten wanneer het weer optreed
                    Het gaat momenteel weer niet best met vooral de uploadsnelheid (zondag 17:55uur) met mijn abonnement zou het 150/15 moeten zijn. De meting was bekabeld!

                    Reageer


                    • #25
                      Beste Jos,

                      Waar was dit? Het kan zo zijn dat er werkzaamheden zijn geweest bij jou in de buurt.
                      Ervaar je de upload- en downloadsnelheid nog zo?

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Anette
                        Beste Jos,

                        Waar was dit? Het kan zo zijn dat er werkzaamheden zijn geweest bij jou in de buurt.
                        Ervaar je de upload- en downloadsnelheid nog zo?
                        Hallo Anette,

                        Dat was in Hulst. Momenteel lijkt alles weer normaal.
                        Overigens heb ik gisteren ook mijn modem een aantal malen herstart. Een aantal keren stonden alle power-levels (behalve channel 1) op 0,0. Pas ne een keer of 3-4 werd er weer verbinding gemaakt.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Jos
                          Oorspronkelijk gepost door Anette
                          Beste Jos,

                          Waar was dit? Het kan zo zijn dat er werkzaamheden zijn geweest bij jou in de buurt.
                          Ervaar je de upload- en downloadsnelheid nog zo?
                          Hallo Anette,

                          Dat was in Hulst. Momenteel lijkt alles weer normaal.
                          Overigens heb ik gisteren ook mijn modem een aantal malen herstart. Een aantal keren stonden alle power-levels (behalve channel 1) op 0,0. Pas ne een keer of 3-4 werd er weer verbinding gemaakt.
                          Oke! Goed om te lezen dat het nu in elk geval weer normaal is.

                          Reageer


                          • #28
                            Nu een paar maanden verder en het is weer hetzelfde.Redelijke download, verschrikkelijke jitter ende upload is 0,1 of geeft een time-out, zowel op de router als rechtstreeks op het modem , als ik de modem reset gaat het 5 tot 10 minuten goed , daarna stort de upload weer in .Dit is in Hulst in de Oude Polderstraat.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door morgoth
                              Nu een paar maanden verder en het is weer hetzelfde.Redelijke download, verschrikkelijke jitter ende upload is 0,1 of geeft een time-out, zowel op de router als rechtstreeks op het modem , als ik de modem reset gaat het 5 tot 10 minuten goed , daarna stort de upload weer in .Dit is in Hulst in de Oude Polderstraat.
                              Is dit nogsteeds het geval? Zo ja, stuur dan een bericht naar de forumbeheerbox met je klantgegevens en wat er aan de hand is. Dan gaan we jou verder helpen.

                              Reageer


                              • #30
                                Fijn, Roof en wat was nu de oorzaak?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X