Oorspronkelijk gepost door PdV
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Upload snelheid is Zeer laag
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLIk ga het doorgeven fred44nl, maar laat gerust weten wanneer het weer optreed
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door AnetteBeste Jos,
Waar was dit? Het kan zo zijn dat er werkzaamheden zijn geweest bij jou in de buurt.
Ervaar je de upload- en downloadsnelheid nog zo?
Dat was in Hulst. Momenteel lijkt alles weer normaal.
Overigens heb ik gisteren ook mijn modem een aantal malen herstart. Een aantal keren stonden alle power-levels (behalve channel 1) op 0,0. Pas ne een keer of 3-4 werd er weer verbinding gemaakt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door AnetteBeste Jos,
Waar was dit? Het kan zo zijn dat er werkzaamheden zijn geweest bij jou in de buurt.
Ervaar je de upload- en downloadsnelheid nog zo?
Dat was in Hulst. Momenteel lijkt alles weer normaal.
Overigens heb ik gisteren ook mijn modem een aantal malen herstart. Een aantal keren stonden alle power-levels (behalve channel 1) op 0,0. Pas ne een keer of 3-4 werd er weer verbinding gemaakt.
Reageer
-
Nu een paar maanden verder en het is weer hetzelfde.Redelijke download, verschrikkelijke jitter ende upload is 0,1 of geeft een time-out, zowel op de router als rechtstreeks op het modem , als ik de modem reset gaat het 5 tot 10 minuten goed , daarna stort de upload weer in .Dit is in Hulst in de Oude Polderstraat.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door morgothNu een paar maanden verder en het is weer hetzelfde.Redelijke download, verschrikkelijke jitter ende upload is 0,1 of geeft een time-out, zowel op de router als rechtstreeks op het modem , als ik de modem reset gaat het 5 tot 10 minuten goed , daarna stort de upload weer in .Dit is in Hulst in de Oude Polderstraat.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer