Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeer trage upload en slechte verbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Ik zie dat ze afgelopen vrijdag nog een kabel vervangen hebben die verkeerd gemonteerd zat. Hoe ervaren we het internet nu?

    Reageer


    • #32
      Nu (12:00 uur) is het goed. Download, upload en pingtijden zijn nu goed. Gisteren en vanochtend trage upload en veel time-outs.

      Reageer


      • #33
        En een kwartier later is het weer bagger.
        Veel time-outs en een upload van 1,1 mb

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door TimH
          Ik zie dat ze afgelopen vrijdag nog een kabel vervangen hebben die verkeerd gemonteerd zat. Hoe ervaren we het internet nu?
          de upload is niet meer zo dramatisch slecht als voor vrijdag (0.1 Mbps), maar zoals te lezen in dit topic was het ook afgelopen weekend erg wisselend. Soms haal ik gewoon de 15 Mbps, maar regelmatig ook resultaten van rond de 1 of 2 Mbps.

          Reageer


          • #35
            Ik zet even een nieuwe melding voor je door Farre
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #36
              Nog steeds dezelfde problemen. De ene keer werkt het perfect, kwartier later timeouts (verbroken verbindingen) en lage uploadsnelheden. Het schommelt in ieder geval heel erg.

              Reageer


              • #37
                Dit soort verhalen maken me dus extra huiverig om ooit nog eens terug te keren als klant...

                Reageer


                • #38
                  Ik heb nu problemen, maar de voorgaande 13,5 jaar heb ik geen noemenswaardige problemen gehad. Dus om hier nu huiverig van te worden is niet echt nodig.

                  Reageer


                  • #39
                    Monteur is nog een keer langs geweest en iets gefixed in de wijkkast en alles is nu weer in orde.

                    Reageer


                    • #40
                      Bedankt voor de update. Ik merkte vanochtend nog wat afwijkingen, maar deed vanmiddag toevallig nog een speedtest, en toen kwam ik weer wel aan goede snelheden.
                      Benieuwd of het deze keer blijvend is.

                      Reageer


                      • #41
                        Fijn om te lezen

                        Reageer


                        • #42
                          Sinds gisteren (23-9-2017) dezelfde problemen als bovenstaande gebruikers.Haal niet de snelheden die ik moet halen.Download gaat wel ,maar upload zakt steeds naar snelheden onder de 1 mbit of times out.Heb de modem al verscheidene malen gereset.Ook de modem rechtstreeks op de pc aangesloten,dan heb ik hetzelfde probleem .Het is niet altijd, maar wel erg vaak.De verbinding klappert dan erg.Ter verduidelijking ik woon ook in de Oude Polderstraat in Hulst

                          Reageer


                          • #43
                            Klinkt als dezelfde problemen als wij hadden inderdaad.
                            Maar hier is het (momenteel) nog gewoon stabiel.
                            Vraag is ook even waar in de oude polderstraat je woont, en of je op dezelfde wijkcentrale zit.

                            Ik woon aan het einde, en zit (net als Farre) op de wijkcentrale op de kruising Oude Polderstraat met Dullaert- en Leeghwaterstraat.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door morgoth
                              Sinds gisteren (23-9-2017) dezelfde problemen als bovenstaande gebruikers.Haal niet de snelheden die ik moet halen.Download gaat wel ,maar upload zakt steeds naar snelheden onder de 1 mbit of times out.Heb de modem al verscheidene malen gereset.Ook de modem rechtstreeks op de pc aangesloten,dan heb ik hetzelfde probleem .Het is niet altijd, maar wel erg vaak.De verbinding klappert dan erg.Ter verduidelijking ik woon ook in de Oude Polderstraat in Hulst
                              Zou je dit en je telefoonnummer, e-mailadres en je klantgegevens even doorwillen sturen naar [email protected]. Dan ga ik dit voor je uitzetten.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X