Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeer trage upload en slechte verbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Verbinding lag er even uit vanochtend (monteur zeer waarschijnlijk bezig) en is nu weer online. Ziet er vooralsnog goed uit. Duimen dat het zo blijft.

    Reageer


    • #17
      Hoi Farre,

      Ik heb vanochtend nog een speedtest gedaan om kwart over 7, toen nog steeds foute boel.
      Nu net even een remote speedtest gedaan, en het lijkt (momenteel) bij mij ook weer in orde inderdaad.
      Zit jij in de zelfde wijk overigens? of een ander deel van Hulst?

      Reageer


      • #18
        Zelfde wijk, Leeghwaterstraat.

        Reageer


        • #19
          Dat lijkt me duidelijk dan.
          Het is dat ik niet thuis was, anders had ik de monteur kunnen zien.
          De wijkkast staat volgens mij op de kruising Oude Polderstraat met Leeghwaterstraat en Dullaerstraat.
          Ik woon zo'n beetje aan die kruising.

          Reageer


          • #20
            Ik zie dat er vanmorgen wat wijkwerkzaamheden zijn geweest en dat er een probleem was met ruis. Is de verbinding inmiddels weer beter?
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #21
              Verbinding is nu weer goed. Geen problemen meer. Hopen dat het zo blijft.

              Reageer


              • #22
                Ook hier weer goed. En het thuisfront heeft inderdaad een monteur aan het werk gezien bij de betreffende wijkkast deze ochtend.

                Reageer


                • #23
                  Goed om te horen!
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #24
                    Helaas, problemen zijn er weer. Veel timeouts met het pingen en een zeer lage downloadsnelheid. Modem al weer twee keer herstart. De eerste keer hielp het herstarten nog een beetje, maar nu zijn de problemen direct weer terug.

                    Reageer


                    • #25
                      Ik had nog niks gemerkt, maar heb even paar testjes gedraaid.
                      Download is gewoon 150 Mbps hier, upload schommelt wel per test tussen 2 en 7 Mbit, waar deze vrijdag gewoon weer 15 Mbps was.
                      Ik heb ook even een ping tool gedraaid, die geeft een 15% packetloss/timeout bij mij.
                      Lijkt me dus ook niet helemaal zoals het hoort.
                      Ping tijden meestal rond de 8-10ms, maar gaat ook regelmatig naar 30 ms

                      Reageer


                      • #26
                        Net nog eens getest in de ochtenduren.
                        zowel down als upload zijn nu weer normaal. Ping tijden een stuk stabieler, en nu nog 2% packetloss/timeouts.

                        Reageer


                        • #27
                          Blijft eigenlijk een beetje schommelen als ik het nu zo wat monitor.
                          Gisterenavond (zondag) en deze ochtend weer uploads van rond de 1-3 Mbps.

                          Reageer


                          • #28
                            Klopt, gisteren zag het er goed uit, maar nu is de download weer vrij laag en is er weer meer packetloss. Het is in ieder geval nog niet stabiel.

                            Reageer


                            • #29
                              Download blijft bij mij dan weer wel gewoon goed.
                              Misschien omdat ik dichter bij de wijkkast zit?
                              Net nog even een pingtest gedraaid. ca 6% time-outs (met time-out periode op 1s ingesteld)

                              Reageer


                              • #30
                                Mijn fout, ik bedoelde upload. Download is wel goed.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X