Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen internet met nieuwe UTP Kabel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Mapje
    Ik vrees dat je er alleen achter zult kunnen komen door jou cat 6 sftp kabel, indien uiteraard het allemaal mogelijk is eens te proberen op een ander epc 3212 modem bij familie, vrienden, kennissen of buren.

    Misschien dat de mechanische vergrendeling van de cat 6 sftp kabel in het modem niet goed (genoeg) werkt.

    Werkt het hier ook niet dan denk dat het toch verstandiger is om een normale cat 6 kabel te gebruiken.

    Gaat ZeelandNet ooit naar 1Gb/s snelheid dan is een normale cat 6 kabel
    nog genoeg.
    IK ga strak naar een ander modem maar kan daar pas om 22.00 uur terecht morgen hoor je het wel

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door ongeregeld
      Oorspronkelijk gepost door Mapje
      Ik vrees dat je er alleen achter zult kunnen komen door jou cat 6 sftp kabel, indien uiteraard het allemaal mogelijk is eens te proberen op een ander epc 3212 modem bij familie, vrienden, kennissen of buren.

      Misschien dat de mechanische vergrendeling van de cat 6 sftp kabel in het modem niet goed (genoeg) werkt.

      Werkt het hier ook niet dan denk dat het toch verstandiger is om een normale cat 6 kabel te gebruiken.

      Gaat ZeelandNet ooit naar 1Gb/s snelheid dan is een normale cat 6 kabel
      nog genoeg.
      IK ga strak naar een ander modem maar kan daar pas om 22.00 uur terecht morgen hoor je het wel
      Gisterenavond met de nieuwe kabel naar die mensen geweest en daar werkt de kabel prima.
      Vind ik heel raar.

      Reageer


      • #48
        Ja dan zou je op den duur denken dat er toch iets niet goed zit in jouw
        RJ-45 modem aansluiting .

        Het bewijst wel dat de kabel (cat 6 sftp) gewoon goed is zoals bij doormeting dan ook al reeds is vastgesteld.


        In de EPC3212 data sheet

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door ongeregeld
          Gisterenavond met de nieuwe kabel naar die mensen geweest en daar werkt de kabel prima.
          Vind ik heel raar.
          We kunnen je een nieuw modem toesturen. Stuur dan even een bericht naar [email protected] met je klantgegevens en de melding dat je graag een nieuw modem wilt ontvangen. Dit zal dan een EPC 3940 worden. Deze kan je evt in bridge modus plaatsen zodat je gewoon je oude set-up kan blijven gebruiken.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
            Oorspronkelijk gepost door ongeregeld
            Gisterenavond met de nieuwe kabel naar die mensen geweest en daar werkt de kabel prima.
            Vind ik heel raar.
            We kunnen je een nieuw modem toesturen. Stuur dan even een bericht naar [email protected] met je klantgegevens en de melding dat je graag een nieuw modem wilt ontvangen. Dit zal dan een EPC 3940 worden. Deze kan je evt in bridge modus plaatsen zodat je gewoon je oude set-up kan blijven gebruiken.
            Ik heb zojuist een e-mail gestuurd.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door ongeregeld
              ...Ik heb zojuist een e-mail gestuurd.
              Heb je bericht ontvangen en een verzoek gestuurd naar onze collega's voor het toesturen van een nieuw modem. Deze zal in de loop van de komende week bezorgd gaan worden.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                Oorspronkelijk gepost door ongeregeld
                ...Ik heb zojuist een e-mail gestuurd.
                Heb je bericht ontvangen en een verzoek gestuurd naar onze collega's voor het toesturen van een nieuw modem. Deze zal in de loop van de komende week bezorgd gaan worden.
                dank u wel

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X