Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet is traag en slechte verbinding.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet is traag en slechte verbinding.

    Hallo,

    Ik heb een delta alles in een premium pakket, daar hoort internet van 150Mbps download snelheid en 15Mbps uploadsnelheid bij.
    Dit is nu ongeveer drie jaar geleden afgesloten bij delta.
    Ik heb een cisco epc 3925 modem/router.

    Nu heb ik alle stappen van jullie filmpjes en pagina's gevolgd en de speedtest van jullie uitgevoerd uiteraard bedraad (nieuwe monster cat6+ 10GBps ) en kom ik op een gemiddelde van 80Mbps downloadsnelheid en 15 Mbps uploadsnelheid.
    Naar mijn idee komt dit niet overeen met de snelheid waar jullie het over hebben in mijn abonnement.

    Na een gesprek met de klantenservice zeggen ze het ligt aan mijn computer en moet ik het hier nog maar eens vragen.
    Dus kan er hier iemand mij helpen met dit frustrerende probleem.

    Met vriendelijke groet,

    Bas

  • #2
    Mijn ervaring is dat de snelheden nooit gehaald worden, bij premium behorende snelheden zijn volgens mij 150/15 Mbps, dan is uw resultaat redelijk, en ik denk dat het niet veel beter wordt,misschien dat iemand anders wel een oplossing heeft. succes.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door simonjan
      Mijn ervaring is dat de snelheden nooit gehaald worden, bij premium behorende snelheden zijn volgens mij 150/15 Mbps, dan is uw resultaat redelijk, en ik denk dat het niet veel beter wordt,misschien dat iemand anders wel een oplossing heeft. succes.
      Inderdaad 15Mbps , maar dan nog moet er in het modem toch gewoon een waarde van rond de 150Mbps uitkomen.

      Reageer


      • #4
        heb een zelfde pakket met een 3940 modem.
        had altijd een trage onstabiele verbinding.
        tijdens een grote verbouwing bleek dat een deel van de bedrading rot was (internet was gekoppeld op het oude cai-systeem van het gebouw)
        nu lopen de kabels zoals het hoort vanuit de straatkast naar de woning.
        speedtest geeft nu 151,5/15,5 mbps

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door rene10
          heb een zelfde pakket met een 3940 modem.
          had altijd een trage onstabiele verbinding.
          tijdens een grote verbouwing bleek dat een deel van de bedrading rot was (internet was gekoppeld op het oude cai-systeem van het gebouw)
          nu lopen de kabels zoals het hoort vanuit de straatkast naar de woning.
          speedtest geeft nu 151,5/15,5 mbps
          De kabels zijn al nagekeken in huis deze zijn nieuw gelegd toen wij hier kwamen wonen(zo'n 2 jaar geleden), hoe ze van de straat kast naar binnen komen en hoe die er aan toe zijn weet ik niet.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bas0502
            Hallo,

            Ik heb een delta alles in een premium pakket, daar hoort internet van 150Mbps download snelheid en 15Mbps uploadsnelheid bij.
            Dit is nu ongeveer drie jaar geleden afgesloten bij delta.
            Ik heb een cisco epc 3925 modem/router.

            Nu heb ik alle stappen van jullie filmpjes en pagina's gevolgd en de speedtest van jullie uitgevoerd uiteraard bedraad (nieuwe monster cat6+ 10GBps ) en kom ik op een gemiddelde van 80Mbps downloadsnelheid en 15 Mbps uploadsnelheid.
            Naar mijn idee komt dit niet overeen met de snelheid waar jullie het over hebben in mijn abonnement.

            Na een gesprek met de klantenservice zeggen ze het ligt aan mijn computer en moet ik het hier nog maar eens vragen.
            Dus kan er hier iemand mij helpen met dit frustrerende probleem.

            Met vriendelijke groet,

            Bas

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door simonjan
              Mijn ervaring is dat de snelheden nooit gehaald worden, bij premium behorende snelheden zijn volgens mij 150/15 Mbps, dan is uw resultaat redelijk, en ik denk dat het niet veel beter wordt,misschien dat iemand anders wel een oplossing heeft. succes.
              Simonjan,

              Dit klopt niet. De snelheden zijn (bedraad) gegarandeerd, dus als jij een abonnement hebt voor 150 Mbps, dan krijg je dat ook.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Frans
                Oorspronkelijk gepost door simonjan
                Mijn ervaring is dat de snelheden nooit gehaald worden, bij premium behorende snelheden zijn volgens mij 150/15 Mbps, dan is uw resultaat redelijk, en ik denk dat het niet veel beter wordt,misschien dat iemand anders wel een oplossing heeft. succes.
                Simonjan,

                Dit klopt niet. De snelheden zijn (bedraad) gegarandeerd, dus als jij een abonnement hebt voor 150 Mbps, dan krijg je dat ook.


                Ik ben het niet met je eens, ik heb een super abonnement en haal soms 300 Mbps, maar meestal minder.
                Ik heb onlangs de kabels vervangen door cat 6a, maar dat verbeterde het niet.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door simonjan
                  Ik ben het niet met je eens, ik heb een super abonnement en haal soms 300 Mbps, maar meestal minder.
                  Ik heb onlangs de kabels vervangen door cat 6a, maar dat verbeterde het niet.
                  Dan is er toch echt iets niet in orde. De verbinding ziet er goed uit. Heb je de speedtest rechtstreeks op het modem uitgevoerd?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Frans
                    Oorspronkelijk gepost door simonjan
                    Ik ben het niet met je eens, ik heb een super abonnement en haal soms 300 Mbps, maar meestal minder.
                    Ik heb onlangs de kabels vervangen door cat 6a, maar dat verbeterde het niet.
                    Dan is er toch echt iets niet in orde. De verbinding ziet er goed uit. Heb je de speedtest rechtstreeks op het modem uitgevoerd?
                    Jazeker rechtstreeks met kabel op poort 1 van EPC3940.
                    Ik heb alles geprobeerd sinds ik het nieuwe modem heb, maar krijg weinig verbetering.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door simonjan
                      Jazeker rechtstreeks met kabel op poort 1 van EPC3940.
                      Ik heb alles geprobeerd sinds ik het nieuwe modem heb, maar krijg weinig verbetering.
                      Met wat voor apparaat doe je de speedtest? Computer? Laptop?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Frans
                        Oorspronkelijk gepost door simonjan
                        Jazeker rechtstreeks met kabel op poort 1 van EPC3940.
                        Ik heb alles geprobeerd sinds ik het nieuwe modem heb, maar krijg weinig verbetering.
                        Met wat voor apparaat doe je de speedtest? Computer? Laptop?
                        Laptop Acer Aspire7551G 8Gb en SSD Schijf
                        Laptop Hp 15 d050 nd 4GB
                        Laptop Lenovo 500S-141K 8Gb SSd schijf

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door simonjan
                          Laptop Acer Aspire7551G 8Gb en SSD Schijf
                          Laptop Hp 15 d050 nd 4GB
                          Laptop Lenovo 500S-141K 8Gb SSd schijf
                          Hoi Simonjan, ik stuur je even een privebericht.

                          Reageer


                          • #14
                            Dag, ook ik heb een snelheid van ongeveer 80 Mps als ik direct aan mijn router meet. Ik heb het zelfde abonnement, dus 150 mbps en 15 Mbps uploadsnelheid.
                            De upload-snelheid komt wel overeen.

                            Reageer


                            • #15

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X