Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet is traag en slechte verbinding.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Een week geleden zou er spoedig contact met mij worden opgenomen, maar ik heb nog steeds niets gehoord,

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door simonjan
      Een week geleden zou er spoedig contact met mij worden opgenomen, maar ik heb nog steeds niets gehoord,
      Hoi simonjan,
      Kan je je klantgegevens doorgeven in een privebericht dan kijk ik het even voor je na.
      Of mail deze door naar [email protected]

      Reageer


      • #18
        simonjan,
        Je melding heb ik handmatig doorgezet naar onze technische ondersteuning. Binnen 2 a 3 werkdagen hoor je hier wat meer van.

        Reageer


        • #19
          Hallo simonjan,

          Naoual heeft een ticket voor jou aangemaakt naar de technische ondersteuning.
          Is het probleem al opgelost?

          Reageer


          • #20
            Hoi Sandra,
            Als alles goed gaat komen ze vandaag,
            Het resultaat zal ik hier vermelden.

            Reageer


            • #21
              Top! Alvast bedankt!

              Reageer


              • #22
                De monteur is geweest,
                Het kastje waar de kabel binnenkomt heeft hij vervangen.
                Hij heeft het modem vervangen
                Het heeft niet geholpen, nog steeds een onstabiel en te laag signaal.

                Reageer


                • #23
                  Hallo Simonjan,

                  zie dat het binnenkomend signaal prima is. Modem staat in bridgemodus en ik zie een Netgear router er achter.
                  Kan je eens een speedtest bekabeld op het modem doen? Eventueel een printscreen van deze test hier plaatsen?

                  Reageer


                  • #24
                    Ik heb het niet over het signaal na de netgear router, maar direct op het modem, met de laptop van de monteur,
                    het binnenkomende signaal is niet prima heeft hij ook geconstateerd.

                    Reageer


                    • #25
                      Hallo TimH, Ik begrijp dat U mijn signaal e.d. kunt controleren zonder dat ik u een prive bericht heb gestuurd,
                      kun je ook aan je collega;s doorgeven hoe je dat doet, maakt het allemaal wat eenvoudiger.

                      Reageer


                      • #26
                        Ik had de gegevens voor 't gemak even aan mijn collega's gevraagd. Ze zaten in de buurt.

                        Neemt niet weg dat het een vrij absurde situatie is dat dit probleem zich blijft voordoen. Ik ga even wat belletjes doen.

                        edit: onze betreffende afdelingen zijn er mee bezig!

                        Reageer


                        • #27
                          Als ik lees dat de meting die U doet wel goed is, welke waarde moet ik hier dan aan hechten?.
                          Ik kom dit meer tegen op het forum, en is bij mij ook al dikwijls gebeurd.
                          maar het blijkt dus niet goed te zijn.

                          Reageer


                          • #28
                            Een meting is een momentopname. Ik heb het 't afgelopen half uur in de gaten gehouden en zie het wel verspringen. Dus er is weldegelijk iets niet goed!

                            Het is uitgezet bij onze specialisten en zij zijn hier mee bezig.

                            Reageer


                            • #29
                              TimH,
                              Bedankt voor de moeite, ik wacht het weer af
                              Als er weer nieuws is meld ik het hier.

                              Reageer


                              • #30
                                Hallo,
                                Vandaag zijn ze weer geweest om zowel binnen als buiten alles te controleren,
                                Het gewenste resultaat werd toen ook nog niet gehaald, een volgende monteur erbij gehaald met een laptop die wel de 400 Mbps haalde.
                                Het is dus mijn laptop die niet de hoge snelheid kan verwerken.
                                Alles bij elkaar haal ik nu wel 325 Mbps.
                                Dus het is wel verbeterd, de rest zal ik zelf oplossen.
                                Ik bedank iedereen, en in het bijzonder de moderators voor de hulp.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X