Ik heb overigens ook nog een melding doorgezet om na te kijken waarom de webmail zo traag reageert.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Waarom is webmail ZeelandNet 's avonds traag?
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
[quote=Frans]Oorspronkelijk gepost door wvberendOorspronkelijk gepost door SheenaHallo wvberend en Addy,
Bedankt voor het melden. Ik heb het doorgegeven en wordt zo spoedig mogelijk opgelost
Waarom zou ik een andere browser gebruiken ?
Het moet gewoon werken toch ?
Waarom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door wvberendWaarom zou ik een andere browser gebruiken ?
Het moet gewoon werken toch ?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door FransOorspronkelijk gepost door JosZojuist getest met Edge, Explorer, Firefox en Chrome en echt flitsend gaat het met geen van alle!
Als ik het nu weer probeer, heb ik telkens direct verbinding. Wellicht toch drukte, die 's avonds parten speelt?
Reageer
-
Frans, wvberend is echt niet alleen hoor.
Ik heb ook al eerder in deze topic geschreven dat er problemen zijn op die tijdstippen.
Ook gisteren was het weer "stroop"!
( IE11 met Win7).
Later op de avond of overdag geen problemen, maar na zessen, valt er niet mee te werken.
Webmail opent tergend langzaam en ook het laden van de mails kruipt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door PtrolFrans, wvberend is echt niet alleen hoor.
Ik heb ook al eerder in deze topic geschreven dat er problemen zijn op die tijdstippen.
Ook gisteren was het weer "stroop"!
( IE11 met Win7).
Later op de avond of overdag geen problemen, maar na zessen, valt er niet mee te werken.
Webmail opent tergen langzaam en ook het laden van de mails kruipt.
Reageer
-
Het is nu 17.22 en weer hetzelfde probleem met de webmail.
Is er nu niemand van zeelandnet die daar wat aan kan doen met al die IT,ers ?
Jullie kunnen dit wel allemaal melden, maar als zeelandnet daar niets aan doen ?
Lijkt de gemeente Vlissingen Wel.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door wvberendHet is nu 17.22 en weer hetzelfde probleem met de webmail.
Is er nu niemand van zeelandnet die daar wat aan kan doen met al die IT,ers ?
Jullie kunnen dit wel allemaal melden, maar als zeelandnet daar niets aan doen ?
Lijkt de gemeente Vlissingen Wel.
Ik weet niet in hoeverre je bekend bent met mailprotocollen, maar je hoeft niet alles via webmail te doen.
Vanaf thuis kan het veel handiger zijn om via een (vaste) pc POP3 te gebruiken. Dat werkt ook 's avonds vlot!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door wvberendHet is nu 17.22 en weer hetzelfde probleem met de webmail.
Is er nu niemand van zeelandnet die daar wat aan kan doen met al die IT,ers ?
Jullie kunnen dit wel allemaal melden, maar als zeelandnet daar niets aan doen ?
Lijkt de gemeente Vlissingen Wel.
Maar het moet gewoon werken toch ?
Waarschijnlijk komt daar wat meer bij kijken dan even een knop omzetten :8
Ik weet niet in hoeverre je bekend bent met mailprotocollen, maar je hoeft niet alles via webmail te doen.
Vanaf thuis kan het veel handiger zijn om via een (vaste) pc POP3 te gebruiken. Dat werkt ook 's avonds vlot!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door wvberendMaar het moet gewoon werken toch ?
ps, Let er op dat je je reactie niet tussen de quotes van anderen zet. Hierdoor wordt je reactie lastig leesbaar.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Bij deze laat ik ook even weten dat ik regelmatig problemen heb met het gebruik van de webmail.
Dit speelt sinds de overgang naar Roundcube, met Squirrelmail had ik nergens last van.
Over het algemeen werkt het geheel traag, maar vooral het laden van de mails in inbox, het controleren van username en password en het wachten om een nieuw bericht te kunnen schrijven zijn opvallend traag. Ook duurt het soms minuten voordat nieuwe mail de inbox binnenkomt(met webmail van een andere provider is het binnen 10sec, ook met virus- en spam-scan) en krijg ik meldingen dat er geen verbinding met de IMAP server kan worden gelegd. Wisselen van verbinding, browser, OS of device heeft geen zin. Ik heb dit namelijk allemaal al uitgetest.
De webmail is op deze manier onbruikbaar voor mij.
Ik hoop dus dat dit probleem op korte termijn opgelost.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer