Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom is webmail ZeelandNet 's avonds traag?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik heb overigens ook nog een melding doorgezet om na te kijken waarom de webmail zo traag reageert.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #17
      Ja hoor het is weer hetzelfde 23-05-2016 tijd 18.00
      Weer `n trage boel, als jullie dat al hebben doorgegeven ?
      Waarom gebeurt er dan niets ?
      Groeten
      Will

      Reageer


      • #18
        [quote=Frans]
        Oorspronkelijk gepost door wvberend
        Oorspronkelijk gepost door Sheena
        Hallo wvberend en Addy,

        Bedankt voor het melden. Ik heb het doorgegeven en wordt zo spoedig mogelijk opgelost
        Zo te zien gebruik jij Microsoft Edge. Zou je het eens met een andere browser willen proberen?[/quote
        Waarom zou ik een andere browser gebruiken ?
        Het moet gewoon werken toch ?

        Waarom

        Reageer


        • #19
          Zojuist getest met Edge, Explorer, Firefox en Chrome en echt flitsend gaat het met geen van alle!

          Reageer


          • #20
            Het is nu 23.49 op 23-05-2016 en de webmail werkt nu weer normaal.
            Tot morgenavond om `n uur of 6 ???

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door wvberend
              Waarom zou ik een andere browser gebruiken ?
              Het moet gewoon werken toch ?
              Wvberend, als je geen gehoor wil geven aan onze tips of aanwijzingen kunnen we verder weinig voor je doen. Het lijkt in dit geval toch echt aan je eigen apparatuur of verbinding te liggen.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Zojuist getest met Edge, Explorer, Firefox en Chrome en echt flitsend gaat het met geen van alle!
                Wat bedoel je hiermee, Jos?

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Frans
                  Oorspronkelijk gepost door Jos
                  Zojuist getest met Edge, Explorer, Firefox en Chrome en echt flitsend gaat het met geen van alle!
                  Wat bedoel je hiermee, Jos?
                  Dat het met al die browsers niet lukte om echt vlot contact te maken. Ik heb dat een aantal keren geprobeerd en moest telkens een tijdje wachten op verbinding (varierend van zo'n 20sec tot een minuut)
                  Als ik het nu weer probeer, heb ik telkens direct verbinding. Wellicht toch drukte, die 's avonds parten speelt?

                  Reageer


                  • #24
                    Frans, wvberend is echt niet alleen hoor.
                    Ik heb ook al eerder in deze topic geschreven dat er problemen zijn op die tijdstippen.

                    Ook gisteren was het weer "stroop"!
                    ( IE11 met Win7).

                    Later op de avond of overdag geen problemen, maar na zessen, valt er niet mee te werken.
                    Webmail opent tergend langzaam en ook het laden van de mails kruipt.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      Frans, wvberend is echt niet alleen hoor.
                      Ik heb ook al eerder in deze topic geschreven dat er problemen zijn op die tijdstippen.

                      Ook gisteren was het weer "stroop"!
                      ( IE11 met Win7).

                      Later op de avond of overdag geen problemen, maar na zessen, valt er niet mee te werken.
                      Webmail opent tergen langzaam en ook het laden van de mails kruipt.
                      Ik ga er nog eens achteraan, bedankt voor de info.

                      Reageer


                      • #26
                        Het is nu 17.22 en weer hetzelfde probleem met de webmail.
                        Is er nu niemand van zeelandnet die daar wat aan kan doen met al die IT,ers ?
                        Jullie kunnen dit wel allemaal melden, maar als zeelandnet daar niets aan doen ?
                        Lijkt de gemeente Vlissingen Wel.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door wvberend
                          Het is nu 17.22 en weer hetzelfde probleem met de webmail.
                          Is er nu niemand van zeelandnet die daar wat aan kan doen met al die IT,ers ?
                          Jullie kunnen dit wel allemaal melden, maar als zeelandnet daar niets aan doen ?
                          Lijkt de gemeente Vlissingen Wel.
                          Waarschijnlijk komt daar wat meer bij kijken dan even een knop omzetten :8
                          Ik weet niet in hoeverre je bekend bent met mailprotocollen, maar je hoeft niet alles via webmail te doen.
                          Vanaf thuis kan het veel handiger zijn om via een (vaste) pc POP3 te gebruiken. Dat werkt ook 's avonds vlot!

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Jos
                            Oorspronkelijk gepost door wvberend
                            Het is nu 17.22 en weer hetzelfde probleem met de webmail.
                            Is er nu niemand van zeelandnet die daar wat aan kan doen met al die IT,ers ?
                            Jullie kunnen dit wel allemaal melden, maar als zeelandnet daar niets aan doen ?
                            Lijkt de gemeente Vlissingen Wel.
                            Dat is zo Jos
                            Maar het moet gewoon werken toch ?
                            Waarschijnlijk komt daar wat meer bij kijken dan even een knop omzetten :8
                            Ik weet niet in hoeverre je bekend bent met mailprotocollen, maar je hoeft niet alles via webmail te doen.
                            Vanaf thuis kan het veel handiger zijn om via een (vaste) pc POP3 te gebruiken. Dat werkt ook 's avonds vlot!

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door wvberend
                              Maar het moet gewoon werken toch ?
                              Dat is zo, maar omdat niet iedereen er last van heeft is het lastiger om dit soort problemen te lokaliseren. Ik heb bijvoorbeeld geen enkel probleem met de webmail op dat tijdstip.

                              ps, Let er op dat je je reactie niet tussen de quotes van anderen zet. Hierdoor wordt je reactie lastig leesbaar.
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer


                              • #30
                                Bij deze laat ik ook even weten dat ik regelmatig problemen heb met het gebruik van de webmail.
                                Dit speelt sinds de overgang naar Roundcube, met Squirrelmail had ik nergens last van.
                                Over het algemeen werkt het geheel traag, maar vooral het laden van de mails in inbox, het controleren van username en password en het wachten om een nieuw bericht te kunnen schrijven zijn opvallend traag. Ook duurt het soms minuten voordat nieuwe mail de inbox binnenkomt(met webmail van een andere provider is het binnen 10sec, ook met virus- en spam-scan) en krijg ik meldingen dat er geen verbinding met de IMAP server kan worden gelegd. Wisselen van verbinding, browser, OS of device heeft geen zin. Ik heb dit namelijk allemaal al uitgetest.

                                De webmail is op deze manier onbruikbaar voor mij.
                                Ik hoop dus dat dit probleem op korte termijn opgelost.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X