Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom is webmail ZeelandNet 's avonds traag?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Waarom is webmail ZeelandNet 's avonds traag?

    Waarom is de webmail van zeelandnet elke avond zeer traag ??
    Staat maar te laden en laden.?
    Terwijl overdag niks aan de hand is

  • #2
    Nu laadt hij ook niet.

    Reageer


    • #3
      Hallo wvberend en Addy,

      Bedankt voor het melden. Ik heb het doorgegeven en wordt zo spoedig mogelijk opgelost

      Reageer


      • #4
        ja maar dat is niet alleen ginds maar ook in Terneuzen komt het dikwijls voor hoor
        maar ja het is misschien te duur om alles gladjes te laten verlopen ook betreft omwisseling modems e.d hoor ik niets meer dus zal ik zelf wel weel een andere wifi streamer/modem moeten kopen om mijn laptop te kunnen laten werken in mijn hobbie kamer of keuken (kabels ga moeilijk allemaal betonnen muren} ook het steeds opnieuw moeten opstarten van mijn modem s,morgens is niet leuk meer

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door jackvdriel
          ja maar dat is niet alleen ginds maar ook in Terneuzen komt het dikwijls voor hoor
          maar ja het is misschien te duur om alles gladjes te laten verlopen ook betreft omwisseling modems e.d hoor ik niets meer dus zal ik zelf wel weel een andere wifi streamer/modem moeten kopen om mijn laptop te kunnen laten werken in mijn hobbie kamer of keuken (kabels ga moeilijk allemaal betonnen muren} ook het steeds opnieuw moeten opstarten van mijn modem s,morgens is niet leuk meer
          Jackvdriel, behalve dat dit niets te maken heeft met het onderwerp, zou het wat betreft jouw verbinding handig zijn als je reageert in je eigen topic als je iets wordt gevraagd.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door wvberend
            Waarom is de webmail van zeelandnet elke avond zeer traag ??
            Staat maar te laden en laden.?
            Terwijl overdag niks aan de hand is

            woensdag 18 maart 19:30
            Mail is weer zo traag als dikke .....
            was een paar dagen o.k.

            Reageer


            • #7
              En het is weer 5 uur geweest en weer hetzelfde laden en laden, dus nog niets verbeterd.

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  De webmail lijkt het toch gewoon te doen. Om wat meer inzicht te krijgen in wat er nou precies aan de hand is zou ik graag willen weten welke browsers er worden gebruikt? Ik heb het zojuist getest in Chrome en Internet Explorer 11, en alles werkt prima en flitsend snel.

                  Reageer


                  • #10
                    De webmail is hier binnen 2 seconden geladen. Zal het straks thuis ook nog even proberen.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Sheena
                      Hallo wvberend en Addy,

                      Bedankt voor het melden. Ik heb het doorgegeven en wordt zo spoedig mogelijk opgelost

                      Reageer


                      • #12
                        Is al maanden zo, alleen in de avond na 5 uur tot `n uur of 9
                        Vreemde boel ??

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door wvberend
                          Oorspronkelijk gepost door Sheena
                          Hallo wvberend en Addy,

                          Bedankt voor het melden. Ik heb het doorgegeven en wordt zo spoedig mogelijk opgelost
                          Zo te zien gebruik jij Microsoft Edge. Zou je het eens met een andere browser willen proberen?

                          Reageer


                          • #14
                            Heb het gisteren toen de melding van wvberend kwam geprobeerd en had dezelfde ervaring.
                            Later op de avond nog een keer geprobeerd en toen was het ok.

                            Dus zowel gisteren rond 19.00 uur als ook nu gaat Webmail tergend langzaam open en duurt ook laden lang.

                            Browser: IE11

                            Reageer


                            • #15
                              Ik heb het topic even verplaatst van de huiskamer naar internet & telefonie. Daar is deze meer op zijn plaats.
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X