Ik heb van de foutmelding een printscreen gemaakt en in een word doc geplakt, ik kon ff geen beter manier vinden.
Gebruik je Windows? Klik dan op het Windows icoon en ga dan naar alle programma's, bureau-accessoires. Daar staat 'knipprogramma'. Hiermee kan je ook een soort screenshot maken, maar dan alleen van het deel wat je zelf selecteert.
Thanks! was ik zelf ff niet opgekomen (kende dat knipprogramma overigens wel)
Bij deze:
Ik heb van de foutmelding een printscreen gemaakt en in een word doc geplakt, ik kon ff geen beter manier vinden.
Gebruik je Windows? Klik dan op het Windows icoon en ga dan naar alle programma's, bureau-accessoires. Daar staat 'knipprogramma'. Hiermee kan je ook een soort screenshot maken, maar dan alleen van het deel wat je zelf selecteert.
Thanks! was ik zelf ff niet opgekomen (kende dat knipprogramma overigens wel)
Bij deze:
Gebruik je Edge als browser? Dat is namelijk de enige (mainstream) browser die ik niet heb kunnen testen. Probeer eens een andere browser zoals bijvoorbeeld Google Chrome, Mozilla Firefox of evt Internet Explorer. Herstart ook eens je modem. Dat is al een tijdje geleden zag ik en kan sowieso geen kwaad. Wacht vervolgens minimaal vijf minuten en herstart daarna je router mits aanwezig. Het kan natuurlijk ook zijn dat het een probleem is met de website zelf. Dan zal de webmaster van de betreffende site actie moeten ondernemen.
Ik heb van de foutmelding een printscreen gemaakt en in een word doc geplakt, ik kon ff geen beter manier vinden.
Gebruik je Windows? Klik dan op het Windows icoon en ga dan naar alle programma's, bureau-accessoires. Daar staat 'knipprogramma'. Hiermee kan je ook een soort screenshot maken, maar dan alleen van het deel wat je zelf selecteert.
Thanks! was ik zelf ff niet opgekomen (kende dat knipprogramma overigens wel)
Bij deze:
Gebruik je Edge als browser? Dat is namelijk de enige (mainstream) browser die ik niet heb kunnen testen. Probeer eens een andere browser zoals bijvoorbeeld Google Chrome, Mozilla Firefox of evt Internet Explorer. Herstart ook eens je modem. Dat is al een tijdje geleden zag ik en kan sowieso geen kwaad. Wacht vervolgens minimaal vijf minuten en herstart daarna je router mits aanwezig. Het kan natuurlijk ook zijn dat het een probleem is met de website zelf. Dan zal de webmaster van de betreffende site actie moeten ondernemen.
Heb net de modem een tijdje uitgezet.
Ja ik gebruik edge, maar heb het ook geprobeerd met explorer en met Mozilla Firefox waar het ook niet mee lukt.
Had eerst het vermoeden dat het door McAfee kwam.
Beetje vreemd dat bij andere mensen deze pagina wel zichtbaar is (en bij mij ook alleen op iPad en smartphone)
Het is een beetje een gok maar ik denk dat de DNS instellingen
van je Asus Laptop (toch) anders zijn dan die van je Tablet en Smartphone (daar werkt het immers wel).
Ik wil jullie laten weten dat ik sinds vandaag wel deze pagina kan openen!
En daar heb ik niets voor hoeven doen, nou ja, wel apart.
Opgelost dus, ik wil jullie bedanken voor het meedenken.
Ik wil jullie laten weten dat ik sinds vandaag wel deze pagina kan openen!
En daar heb ik niets voor hoeven doen, nou ja, wel apart.
Opgelost dus, ik wil jullie bedanken voor het meedenken.
Reageer