Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Certificaatfout op website

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Certificaatfout op website

Beste lezers,

Ik probeer op de website van een bedrijf te komen, die sinds vandaag een andere naam en website heeft.
    Deze site kan ik wel openen op mijn tablet, maar niet op mijn laptop, ik krijg de volgende melding op mijn laptop:

'"Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website

Dit betekent mogelijk dat iemand probeert u te misleiden of gegevens te stelen die u naar de server verzendt. U moet deze site onmiddellijk sluiten.

Ga in plaats daarvan naar mijn startpagina

Doorgaan naar deze webpagina (niet aanbevolen)"

Als ik kies voor "Doorgaan naar deze webpagina (niet aanbevolen) " dan ben ik er nog niet want dan krijg ik de melding:
    "Not Found The requested document was not found on this server."
    Web Server at flexally.nl

Waar ligt dit aan? ik heb McAfee LifeSafe - Internet Security

Dank jullie wel alvast voor de adviezen!

Hallo tanteTruus, welkom op het forum.

Heb je al eens met een andere browser geprobeerd?
    Welke site is het?

Reageer

Dank je wel Jos.
      Ik heb de eerste keer de site geprobeerd te openen met microsoft edge,
      en later nog een keer geprobeerd met Mozilla Firefox.

Het is de site: actiefwerkt.nl (voorheen tence)

Reageer

Ik kan nu met beide browsers de site openen.
        Lukt het je nu nog niet? Gezien die melding van de webserver lijkt het of de site toen (nog) niet actief was.

Reageer

Waarschijnlijk is het certificaat gewoon verlopen en is er niet gelijk een probleem of is er iets crimineels aan de hand. Afgaande van de website lijkt me niet dat dit bijvoorbeeld een phishing website is.

Zou me er persoonlijk dan ook niet te veel van aantrekken en gewoon doorgaan. Maar dat is natuurlijk aan ieder zijn/haar eigen determinatie.

Reageer

Beste tante Truus, ik heb dit ook gehad zelfs met de pagina van zeelandnet, met Firefox had ik het niet
            Ik heb toen I.E. 11 geinstalleerd , daarna geen problemen meer gehad.

Reageer

Dank jullie wel voor de reacties, nee ik krijg dat nog steeds niet voor elkaar.

@yoricktm: dat is nou ook het geval, als ik op "doorgaan" klik, dan krijg ik de melding:

404 not found
              Not Found
              The requested document was not found on this server.

Reageer

Je zou nog eens met Internet Explorer kunnen proberen.
                Probeer ook eens met mcAfee tijdelijk afgesloten, misschien dat die het probleem signaleert.

Reageer

@ jaco1: Heb net geprobeerd via I.E 11, kreeg weer zo'n melding.

Toen ik nog verder klikte kreeg ik dit:

"Dit CA basiscertificaat wordt niet vertrouwd. U kunt dit certificaat in het archief met vertrouwde basiscertificeringsinstanties installeren om er een vertrouwd certificaat van te maken"

Reageer

@ Jos: ga ik nou proberen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door tanteTruus
                      Dank jullie wel voor de reacties, nee ik krijg dat nog steeds niet voor elkaar.

@yoricktm: dat is nou ook het geval, als ik op "doorgaan" klik, dan krijg ik de melding:

404 not found
                      Not Found
                      The requested document was not found on this server.

Klinkt alsof er gewoon fouten staan in de webpagina. Misschien de eigenaar van de website hierop wijzen?

Reageer

@ yoricktm : welvreemd dat die pagina wel opent op mijn tablet en smartphone.

Reageer

Daarnet mijn firewall van McAfee uitgezet en dat heeft ook niet geholpen.

Reageer

Wat ook de reden is...het blijft vreemd dat jij er met meerdere browsers last van hebt en ik (met dezelfde browsers) niet. Lijkt me toch iets op jouw pc dat dit veroorzaakt.

Reageer

Dat vind ik ook,
                              Deze laptop (Asus) heb ik nog maar een week.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...