Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Certificaatfout op website

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
    Oorspronkelijk gepost door tanteTruus
    Ik heb van de foutmelding een printscreen gemaakt en in een word doc geplakt, ik kon ff geen beter manier vinden.
    Gebruik je Windows? Klik dan op het Windows icoon en ga dan naar alle programma's, bureau-accessoires. Daar staat 'knipprogramma'. Hiermee kan je ook een soort screenshot maken, maar dan alleen van het deel wat je zelf selecteert.
    Thanks! was ik zelf ff niet opgekomen (kende dat knipprogramma overigens wel)
    Bij deze:

Reageer

Ik heb van de foutmelding een printscreen gemaakt en in een word doc geplakt, ik kon ff geen beter manier vinden.
      Gebruik je Windows? Klik dan op het Windows icoon en ga dan naar alle programma's, bureau-accessoires. Daar staat 'knipprogramma'. Hiermee kan je ook een soort screenshot maken, maar dan alleen van het deel wat je zelf selecteert.
      Bij deze:
      Gebruik je Edge als browser? Dat is namelijk de enige (mainstream) browser die ik niet heb kunnen testen. Probeer eens een andere browser zoals bijvoorbeeld Google Chrome, Mozilla Firefox of evt Internet Explorer. Herstart ook eens je modem. Dat is al een tijdje geleden zag ik en kan sowieso geen kwaad. Wacht vervolgens minimaal vijf minuten en herstart daarna je router mits aanwezig. Het kan natuurlijk ook zijn dat het een probleem is met de website zelf. Dan zal de webmaster van de betreffende site actie moeten ondernemen.
      A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Bij deze:
        Gebruik je Edge als browser? Dat is namelijk de enige (mainstream) browser die ik niet heb kunnen testen. Probeer eens een andere browser zoals bijvoorbeeld Google Chrome, Mozilla Firefox of evt Internet Explorer. Herstart ook eens je modem. Dat is al een tijdje geleden zag ik en kan sowieso geen kwaad. Wacht vervolgens minimaal vijf minuten en herstart daarna je router mits aanwezig. Het kan natuurlijk ook zijn dat het een probleem is met de website zelf. Dan zal de webmaster van de betreffende site actie moeten ondernemen.
        Heb net de modem een tijdje uitgezet.
        Ja ik gebruik edge, maar heb het ook geprobeerd met explorer en met Mozilla Firefox waar het ook niet mee lukt.
        Had eerst het vermoeden dat het door McAfee kwam.
        Beetje vreemd dat bij andere mensen deze pagina wel zichtbaar is (en bij mij ook alleen op iPad en smartphone)

Het volgende geeft ie aan met explorer:

Reageer

Het is een beetje een gok maar ik denk dat de DNS instellingen
          van je Asus Laptop (toch) anders zijn dan die van je Tablet en Smartphone (daar werkt het immers wel).

Reageer

Heb Asus laptop idd... geen idee hoe je dat kan veranderen,
            ik durf om eerlijk te zijn ook niet zomaar aan mn instellingen te gaan zitten.

Reageer

Je kunt nog een aantal dingen proberen op je Asus Laptop.

Ga naar het zoek icoon in Windows 10 (zie bijlage 1)

Kies dan voor : Opdrachtprompt

Type dan in de Opdrachtprompt (zwarte DOS box)ipconfig /release en druk dan op de Enter toets

2) ipconfig /renew en druk dan op de Enter toets

3) ipconfig /flushdns en druk dan op de Enter toetsipconfig /registerdns en druk dan op de Enter toets

Als laatste kun je nog je Host file controleren of dat hierin niks vreemd staat.

Ga met de verkenner naar : c:\windows\system32\drivers\etc\hosts

en kies dan voor : Openen met je rechter muis knop en kies dan voor : kladblok

(zie bijlage 2)

De hosts file dient er zo uit te zien zie bijlage 3

Overigens de site : https://www.actiefwerkt.nl/ werkt direct in Edge (zie bijlage 4)

Als dit niet lukt misschien weet iemand van de andere deelnemers aan dit topic nog een (betere) oplossing ?

Reageer

Ik wil jullie laten weten dat ik sinds vandaag wel deze pagina kan openen!
                En daar heb ik niets voor hoeven doen, nou ja, wel apart.
                Opgelost dus, ik wil jullie bedanken voor het meedenken.

mvg,

tanteTruus

Reageer

Ik wil jullie laten weten dat ik sinds vandaag wel deze pagina kan openen!
                  En daar heb ik niets voor hoeven doen, nou ja, wel apart.
                  Opgelost dus, ik wil jullie bedanken voor het meedenken.

mvg,

tanteTruus
                  Mooi om te horen dat het is verholpen!
                  A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X