Oorspronkelijk gepost door Vulpen
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Spotnet haalt geen spots meer binnen
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Vanavond voor het eerst spotnet op mijn PC gezet (de laatste versie).
Werkt perfect.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Ik ben nu niet thuis om te testen, maar kan het niet gewoon een probleem zijn met de servers? Het is niet meteen dat er wat door Zeelandnet uit de pakketten is gehaald ofzo :P Ik heb nog niet vaak problemen gehad met de nieuwsservers moet ik zeggen. Het is wel al langere tijd dat echt nieuwe films en series snel door brein en consorten van de servers gehaald worden, maar de goede posters geven altijd gescrambelde backup links waardoor zaken als Walking Dead nog steeds binnenkomen
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door BaRFIk ben nu niet thuis om te testen, maar kan het niet gewoon een probleem zijn met de servers? Het is niet meteen dat er wat door Zeelandnet uit de pakketten is gehaald ofzo :P Ik heb nog niet vaak problemen gehad met de nieuwsservers moet ik zeggen. Het is wel al langere tijd dat echt nieuwe films en series snel door brein en consorten van de servers gehaald worden, maar de goede posters geven altijd gescrambelde backup links waardoor zaken als Walking Dead nog steeds binnenkomen
Bedenk dat dit soort dingen gelijk in je op komen, juist omdat er eigenlijk zo weinig echte issues zijn met de nieuwsservers.
En als je Ziggo wil, zul je (vooralsnog) echt moeten verhuizen. Maar geloof me, bij ons is het stabieler hoor als ik de verhalen van mijn Rotterdamse en Haagse collega's moet geloven.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door VulpenHet lijkt er inderdaad op dat Highwinds (waar Zeelandnet gebruik van maakt) tegenwoordig z'n content filtert. Bij mij werkt het downloaden van de bestaande spots overigens dus nog wel.
Oorspronkelijk gepost door cwilleboerDat is dan een goede reden om over te stappen. Als ze dit stopzetten heb ik geen reden om hier te blijven.Ik wil zelf kunnen bepalen wat ik met mijn internet doe.
Met "ze" bedoel je Zeelandnet? Zeelandnet heeft hier niets mee te maken, het is de news-server provider die deze beslissing neemt. En je kunt altijd een payserver nemen, dan kun je nog steeds zelf bepalen wat je met je internet doet.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SebastiaanHoi Ellen68,
Er is ons niks bekend van problemen en er zijn ook geen veranderingen aan onze kant - De dienst blijft (gelukkig) gewoon bestaan!
Het kan natuurlijk wel zijn dat er even een hikje zit ergens waardoor het even niet goed meewerkt dus hou het gewoon even in de gaten
Er worden geen nieuwe spots meer gevonden en de bestaande (dus reeds in de database aanwezige) spots lijken ongeldig.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door BaRFIk ben nu niet thuis om te testen, maar kan het niet gewoon een probleem zijn met de servers? Het is niet meteen dat er wat door Zeelandnet uit de pakketten is gehaald ofzo :P Ik heb nog niet vaak problemen gehad met de nieuwsservers moet ik zeggen. Het is wel al langere tijd dat echt nieuwe films en series snel door brein en consorten van de servers gehaald worden, maar de goede posters geven altijd gescrambelde backup links waardoor zaken als Walking Dead nog steeds binnenkomen
hoor het graag als je het probleem gevonden hebt
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer