Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spotnet haalt geen spots meer binnen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Vulpen
    Het lijkt er inderdaad op dat Highwinds (waar Zeelandnet gebruik van maakt) tegenwoordig z'n content filtert. Bij mij werkt het downloaden van de bestaande spots overigens dus nog wel.

Oorspronkelijk gepost door cwilleboer
    Dat is dan een goede reden om over te stappen. Als ze dit stopzetten heb ik geen reden om hier te blijven.Ik wil zelf kunnen bepalen wat ik met mijn internet doe.

Doet spotnet met higwinds het bij jou nog wel gewoon dan? En hoe werkt dat met payservers geen idee nl?

Met "ze" bedoel je Zeelandnet? Zeelandnet heeft hier niets mee te maken, het is de news-server provider die deze beslissing neemt. En je kunt altijd een payserver nemen, dan kun je nog steeds zelf bepalen wat je met je internet doet.

Reageer

Vanavond voor het eerst spotnet op mijn PC gezet (de laatste versie).
      Werkt perfect.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Ik heb dezelfde problemen hier vrees ik. Weliswaar spotnet 1.8.1, maar weinig trek om te upgraden als ik lees dat het aan de server zelf ligt.

Reageer

hier ook hetzelfde ben benieuwt wat ze eraan doen aangezien het abonnement een nieuwsserver aanbied
          en die is er nu niet meer

Reageer

Ik ben nu niet thuis om te testen, maar kan het niet gewoon een probleem zijn met de servers? Het is niet meteen dat er wat door Zeelandnet uit de pakketten is gehaald ofzo :P Ik heb nog niet vaak problemen gehad met de nieuwsservers moet ik zeggen. Het is wel al langere tijd dat echt nieuwe films en series snel door brein en consorten van de servers gehaald worden, maar de goede posters geven altijd gescrambelde backup links waardoor zaken als Walking Dead nog steeds binnenkomen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door BaRF
              Ik ben nu niet thuis om te testen, maar kan het niet gewoon een probleem zijn met de servers? Het is niet meteen dat er wat door Zeelandnet uit de pakketten is gehaald ofzo :P Ik heb nog niet vaak problemen gehad met de nieuwsservers moet ik zeggen. Het is wel al langere tijd dat echt nieuwe films en series snel door brein en consorten van de servers gehaald worden, maar de goede posters geven altijd gescrambelde backup links waardoor zaken als Walking Dead nog steeds binnenkomen
              Inderdaad. Laten we de primaire reactie maar achterwege laten.
              Bedenk dat dit soort dingen gelijk in je op komen, juist omdat er eigenlijk zo weinig echte issues zijn met de nieuwsservers.
              En als je Ziggo wil, zul je (vooralsnog) echt moeten verhuizen. Maar geloof me, bij ons is het stabieler hoor als ik de verhalen van mijn Rotterdamse en Haagse collega's moet geloven.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                Het lijkt er inderdaad op dat Highwinds (waar Zeelandnet gebruik van maakt) tegenwoordig z'n content filtert. Bij mij werkt het downloaden van de bestaande spots overigens dus nog wel.

Oorspronkelijk gepost door cwilleboer
                Dat is dan een goede reden om over te stappen. Als ze dit stopzetten heb ik geen reden om hier te blijven.Ik wil zelf kunnen bepalen wat ik met mijn internet doe.
                @ Vulpen bij jou doet spotnet het nog wel helemaal goed dus?

Met "ze" bedoel je Zeelandnet? Zeelandnet heeft hier niets mee te maken, het is de news-server provider die deze beslissing neemt. En je kunt altijd een payserver nemen, dan kun je nog steeds zelf bepalen wat je met je internet doet.

Reageer

Misschien dat iemand van zeelandnet wat duidelijkheid kan verschaffen ?

Reageer

Ik heb een berichtje gedaan via fb om meer duidelijkheid maar nog niks gehoord verder

Reageer

Hoi Ellen68,

Er is ons niks bekend van problemen en er zijn ook geen veranderingen aan onze kant - De dienst blijft (gelukkig) gewoon bestaan!

Het kan natuurlijk wel zijn dat er even een hikje zit ergens waardoor het even niet goed meewerkt dus hou het gewoon even in de gaten

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sebastiaan
                        Hoi Ellen68,

Er is ons niks bekend van problemen en er zijn ook geen veranderingen aan onze kant - De dienst blijft (gelukkig) gewoon bestaan!

Het kan natuurlijk wel zijn dat er even een hikje zit ergens waardoor het even niet goed meewerkt dus hou het gewoon even in de gaten
                        Sebastiaan, vind je het dan ook niet opvallend dat meerdere mensen ineens deze problemen hebben.
                        Er worden geen nieuwe spots meer gevonden en de bestaande (dus reeds in de database aanwezige) spots lijken ongeldig.

Reageer

Ohja, ik bedoel ook niet dat het in dit geval aan de gebruikers ligt, maar ik bedoel een hikje bij de serverhost Zodra we meer horen laten we het meteen weten!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ellen68
                            Ik heb een berichtje gedaan via fb om meer duidelijkheid maar nog niks gehoord verder
                            Dit is het antwoord;
                            Er zijn geen problemen met Highwinds en Highwinds is niet gestopt

Reageer

Oorspronkelijk gepost door BaRF

hoor het graag als je het probleem gevonden hebt

Reageer

Net even getest ouwe post kan je nog wel downloaden maar geen nieuwe

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X