Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spotnet haalt geen spots meer binnen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spotnet haalt geen spots meer binnen

    Sinds gister haalt spotnet geen spots meer binnen,voordien niks aan de hand en geeft ook geen foutmelding krijg hem er ook niet opnieuw op,wat kan ik hier aan doen?

  • #2
    Dat klopt ik heb het sinds vandaag .
    Maar wel na Window's update en heb het bij 3 computers dus ik denk dat de cowboy's ,
    iets aan de poorten gedaan hebben.We zullen verder moeten afwachten wat er verder gebeurd.
    Kan ook aan spotnet zelf liggen dus even afwachten.

    Jan.

    Reageer


    • #3
      Yep, zelfde probleem hier

      Reageer


      • #4
        sinds dinsdagavond haalt spotnet geen spots meer binnen. foutcode 403

        Reageer


        • #5
          Bij mij geeft hij aan 430 No such article

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door cmol
            sinds dinsdagavond haalt spotnet geen spots meer binnen. foutcode 403
            Ik heb dit sinds van ochtend en heb gezocht op google wat ik tegenkwam is dat het aan de provider ligt.
            Heb gebeld ze zeggen dat het geen waar is.
            Dat is het niet alleen maar grabbit doet het ook niet meer #11001 host not found.
            Dus we moeten het ermee doen en afwachten.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door ellen68
              Sinds gister haalt spotnet geen spots meer binnen,voordien niks aan de hand en geeft ook geen foutmelding krijg hem er ook niet opnieuw op,wat kan ik hier aan doen?
              Bij mij doet ie het gewoon.

              Reageer


              • #8
                Ah ik zie het al. Jullie gebruiken nog de oude spotnet. Die werkt idd niet meer. De nieuwe wel en die kun je hier downloaden.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                  Ah ik zie het al. Jullie gebruiken nog de oude spotnet. Die werkt idd niet meer. De nieuwe wel en die kun je hier downloaden.
                  Helaas helpt dat ook niet had ik ook al geprobeerd en zelfs een versie terug maar ook dat lukt niet

                  Reageer


                  • #10
                    Heeft niets met oude of nieuwe versie te maken.
                    Heb net even op het forum van spotnet gekeken,het probleem zit bij highwinds,die schijnen er mee gestopt te zijn.
                    Hier staan eveneens dezelfde problemen die wij nu hebben.
                    Vrees dat het nu wachten is op highwinds of zeelandnet.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door jan
                      Heeft niets met oude of nieuwe versie te maken.
                      Heb net even op het forum van spotnet gekeken,het probleem zit bij highwinds,die schijnen er mee gestopt te zijn.
                      Hier staan eveneens dezelfde problemen die wij nu hebben.
                      Vrees dat het nu wachten is op highwinds of zeelandnet.
                      Oh echt zijn die gestopt dat is toch wel een kleine ramp hoor want hoe haal je het anders binnen he?

                      Reageer


                      • #12
                        Dat is dan een goede reden om over te stappen. Als ze dit stopzetten heb ik geen reden om hier te blijven.Ik wil zelf kunnen bepalen wat ik met mijn internet doe.

                        Reageer


                        • #13
                          Dan toch maar naar Ziggo.

                          Reageer


                          • #14
                            Het lijkt er inderdaad op dat Highwinds (waar Zeelandnet gebruik van maakt) tegenwoordig z'n content filtert. Bij mij werkt het downloaden van de bestaande spots overigens dus nog wel.

                            Oorspronkelijk gepost door cwilleboer
                            Dat is dan een goede reden om over te stappen. Als ze dit stopzetten heb ik geen reden om hier te blijven.Ik wil zelf kunnen bepalen wat ik met mijn internet doe.
                            Met "ze" bedoel je Zeelandnet? Zeelandnet heeft hier niets mee te maken, het is de news-server provider die deze beslissing neemt. En je kunt altijd een payserver nemen, dan kun je nog steeds zelf bepalen wat je met je internet doet.

                            Reageer


                            • #15
                              Hier kun je contact opnemen met Highwinds usenet: http://support.highwinds-media.com/index.php

                              Is een dochter van http://www.highwinds.com/

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X