Ja, dat staat in mijn eerste post.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Externe RSTP verbinding maken
Samenvouwen
X
-
IP Pass-through tab daar kun je proberen het Mac address van de camera toe te voegen en kijken of het dan wel werkt.
Anders zul je met Delta contact op moeten nemen over deze kwestie.Laatst bewerkt door driepinter; 21 Apr 2021, 09:32.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door GIY Bekijk berichtHoe kan ik mijn modem verkeer loggen om te zien precies wat er gebeurd?
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door GIY Bekijk berichtTer info IP pass-through hielp ook nietmaar bedankt voor het mee denken.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door GIY Bekijk berichtEr is een IP camera systeem gekoppeld aan de modem en ik wil t.b.v. website een verbinding maken met de camera'sLaatst bewerkt door Webkabouter; 21 Apr 2021, 11:11.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Dank voor de suggestie maar daar heb ik echt geen kennis van en zou niet weten hoe ik daar aan moet beginnen. Of hebt u een suggestie?
Inmiddels heeft Delta toegezegd de modem om te wisselen. Zo wordt oom uitgesloten dat dit door een modem probleem wordt veroorzaakt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door GIY Bekijk berichtInmiddels heeft Delta toegezegd de modem om te wisselen.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer