Oorspronkelijk gepost door GIY
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Externe RSTP verbinding maken
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door GIY Bekijk berichtEr is een IP camera systeem gekoppeld aan de modem en ik wil t.b.v. website een verbinding maken met de camera'sLaatst bewerkt door Webkabouter; 21 Apr 2021, 12:11.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door GIY Bekijk berichtTer info IP pass-through hielp ook niet maar bedankt voor het mee denken.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door GIY Bekijk berichtHoe kan ik mijn modem verkeer loggen om te zien precies wat er gebeurd?
Laat een reactie achter:
-
IP Pass-through tab daar kun je proberen het Mac address van de camera toe te voegen en kijken of het dan wel werkt.
Anders zul je met Delta contact op moeten nemen over deze kwestie.Laatst bewerkt door driepinter; 21 Apr 2021, 10:32.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
-
-
Oorspronkelijk gepost door GIY Bekijk berichtDit heb zowel ik als de leverancier al gedaan maar het werkt niet.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door GIY Bekijk berichtIntern is de camera installatie getest oom door de leverancier en alles is akkoord bevonden. Problem lijkt te zijn in de modem. Port 554 wordt gebruikt voir de rtsp communicatie. Deze staat open en is ook bevestigd door een scan van buiten af. Desondanks kan er via port 554 geen verbinding worden gemaakt met de modem.
De app dat bij de cameras hoort werkt wel goed via port 9000.
Hoe kan ik mijn modem verkeer loggen om te zien precies wat er gebeurd?
Wachtwoord
Indien de server geen wachtwoord nodig heeft, laat dan alles leeg, zoals hieronder.
rtsp://84.27.12.000:554/user=admin&password=123456&channel=1&stream=0.sdp?
Achter het ip adres ziet men de volgende gegevens.
User=admin hier kan men eventueel een eigen gebruikersnaam invoeren indien niet admin.
Password=123456 geef hier uw eigen paswoord channel=1 geef aan welk ingang getoond moet worden stream=0.sdp is hoofdstream
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Intern is de camera installatie getest oom door de leverancier en alles is akkoord bevonden. Problem lijkt te zijn in de modem. Port 554 wordt gebruikt voir de rtsp communicatie. Deze staat open en is ook bevestigd door een scan van buiten af. Desondanks kan er via port 554 geen verbinding worden gemaakt met de modem.
De app dat bij de cameras hoort werkt wel goed via port 9000.
Hoe kan ik mijn modem verkeer loggen om te zien precies wat er gebeurd?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door GIY Bekijk berichtBedankt
Kijk even @ https://www.onlinecamerashop.nl/nl/b...erkt-rtsp.html , ik heb hier indertijd ook best wat handige info uit kunnen halen.
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: