Oorspronkelijk gepost door Aarnoud de Hamer
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Windows 10 update mislukt
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door GoeRoeMocht het met Avast! te maken hebben: daar is nu een oplossing voor.].
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door janhttps://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/hoe-start-je-windows-10-op-in-veilige-modus-69260/
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door WebkabouterOorspronkelijk gepost door Aarnoud de HamerDit is eigenlijk geen vraag, maar een waarschuwing. Windows 10-gebruikers krijgen de melding de april-update van Windows uit te voeren. Dat raad ik met klem af.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Aarnoud de HamerOorspronkelijk gepost door GoeRoeMocht het met Avast! te maken hebben: daar is nu een oplossing voor.].
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Aarnoud de HamerOorspronkelijk gepost door Eddy de KortBij mij ook problemen na de update, office geeft steeds foutmelding en kan niks openen, leuk hoor, heb office 365 er al afgegooid en 2013 versie er terug opgezet maar dat kon ook maar 1 dag en nu opent deze ook niet meer, kortom, hoop ellende he!
Hartelijk dank voor uw reactie! Volgende week hoop ik meer te vernemen. Dan hoop ik u te berichten.
2) De opstartvolgorde van de computer die u wilt herstellen wijzigen:
Wanneer u uw USB heeft aangemaakt is het noodzakelijk de opstartvolgorde van de PC die u wilt herstellen te wijzigen. Dit kunt u doen aan de hand van volgende stappen:
Sluit uw USB-stick aan op een USB poort op uw computer.
Start uw computer op of herstart uw computer indien deze al is opgestart.
Druk op de aangegeven toets om in het Boot Menu te komen. (Er zal op het scherm staan welke toets u nodig hebt om in het Boot Menu te komen, meestal is dit F11)
In het Boot menu, klikt u op de USB-stick waarop u wilt van Booten.
Vergeet niet om de wijzigingen op te slaan!
Uw computer zou nu opnieuw moeten opstarten
Bij volgende link (opnieuw in het Engels) ziet u foto's die de stappen wat duidelijker maken: https://www.tenforums.com/tutorials/...c.html#option2
Reageer
-
De Microsoftmedewerker heeft alle moeite gedaan de computer weer aan de praat te krijgen. Want de eerste keer was mislukt: ondanks het bij het opstarten met de opstart USB-stick erin en herhaaldelijk op F11 drukken, kwam toch weer het bekende blauwe keuzescherm [toetsenbord kiezen] en daarna weer een scherm met opties. Daarbij kwam de optie de computer via een USB-stick te laten opstarten: dat heb ik gedaan. Maar wat ik had moeten doen was, bij een van de volgende keuzeschermen, alles van mijn harde schijf verwijderen: dat heeft die medewerker uiteindelijk mij de volgende keer laten doen. Want toen ik dat nog niet gedaan had, kwam de computer opnieuw vast te staan. Door de harde schijf er weer uit te halen, de nieuwe "windows" map bij de programma's te hernoemen [tot "windows april", of zoiets dergelijks, zodat die niet meer als zodanig herkenbaar was], en de map "windows.old" weer te veranderen in "windows", kreeg ik de blauwe keuzeschermen weer terug. En zo kwam alles weer in orde. Ik ben die medewerker van Microsoft zeer dankbaar. Een medewerker van AdFranse heeft vandaag mijn oude LaserJet 1160 weer aan de praat gekregen [want die deed het na de herinstallatie niet meer, ook op mijn Windows-7 computer niet, ook niet na het downloaden van de servers]. Ook daar ben ik heel blij mee.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer