Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 10 update mislukt

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Windows 10 update mislukt

    Dit is eigenlijk geen vraag, maar een waarschuwing. Windows 10-gebruikers krijgen de melding de april-update van Windows uit te voeren. Dat raad ik met klem af. Vandaag heb ik het geprobeerd, en mijn computer is op dit moment onbruikbaar. Van Microsoft heb ik gehoord dat het een groot probleem is, en dat er hard aan wordt gewerkt. Men hoopt er binnen enkele dagen [3 dagen] eruit te zijn. Dus wanneer u die melding krijgt: tot nader bericht zou ik voorlopig NIET updaten.

  • #2
    Vreemd, want ik heb in de afgelopen weken allerlei grote en kleine updates gehad voor Windows 10, versie 1803 en totaal geen problemen. Wel met allerlei nieuwe toepassinkjes en verder blijft de 10 als een tierelier lopen. En wat Microsoft ook zegt: een lastige waarschuwing...??

    Reageer


    • #3
      Beste A de Hamer

      Je bedoelt dus win 10 versie 1803 ??
      Ik kan U vertellen dat ik met deze versie 1803 win 10 enterprise al vanaf het begin probleemloos werk.
      Ik heb wel een schone installatie gedaan,dus de versie 1803 geheel opnieuw geinstalleerd.
      Misschien dat de update problemen geeft.
      Hij draait beter dan de vorige versie .

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door hillebregt
        Vreemd, want ik heb in de afgelopen weken allerlei grote en kleine updates gehad voor Windows 10, versie 1803 en totaal geen problemen. Wel met allerlei nieuwe toepassinkjes en verder blijft de 10 als een tierelier lopen. En wat Microsoft ook zegt: een lastige waarschuwing...??
        Dank voor uw reactie. Heel fijn dat het bij u goed loopt. Ik heb echt als reactie gekregen dat het een heel groot probleem was, dat het bekend was, dat eraan gewerkt werd, dat men binnen drie dagen een oplossing dacht te hebben, en ik zou volgende week terugbellen. Mijn Windows-10 computer staat stil: dat is ook afgesproken zo. En ik was graag gewaarschuwd . . . . Maar nogmaals: heel fijn dat het bij u en anderen, gezien de volgende reactie, wel goed werkt; en ik weet nu dus dat het ook goed kan gaan.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door jan
          Beste A de Hamer

          Je bedoelt dus win 10 versie 1803 ??
          Ik kan U vertellen dat ik met deze versie 1803 win 10 enterprise al vanaf het begin probleemloos werk.
          Ik heb wel een schone installatie gedaan,dus de versie 1803 geheel opnieuw geinstalleerd.
          Misschien dat de update problemen geeft.
          Hij draait beter dan de vorige versie .
          Beste Jan,
          Dank voor uw reactie. Het is goed mogelijk dat dat het is. Ik heb maar de opdrachten die ik op het scherm kreeg uitgevoerd . . . En ik was wel graag gewaarschuwd, want de Windows 10 computer staat stil [volgens afspraak].

          Reageer


          • #6
            Beste Aarnoud,

            Welkom op het forum

            Je hebt niet toevallig contact gehad met een Microsoft medewerker met een buitenlands/Engels/Indiaas accent?
            In dat geval hoop ik dat je bankrekening het nog wel doet

            En een onbruikbare computer wordt niet vanzelf weer bruikbaar.

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Bij mij ook problemen na de update, office geeft steeds foutmelding en kan niks openen, leuk hoor, heb office 365 er al afgegooid en 2013 versie er terug opgezel maar dat kon ook maar 1 dag en nu opent deze ook niet meer, kortom, hoop ellende he!

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                  Beste Aarnoud,

                  Welkom op het forum

                  Je hebt niet toevallig contact gehad met een Microsoft medewerker met een buitenlands/Engels/Indiaas accent?
                  In dat geval hoop ik dat je bankrekening het nog wel doet

                  En een onbruikbare computer wordt niet vanzelf weer bruikbaar.
                  Dank voor uw reactie.
                  Afgesproken is, dat ik volgende week terug zou bellen. Gewoon naar Microsoft. En dan zou ik verder horen.
                  Maar waarom gebruikt u een schuilnaam?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Eddy de Kort
                    Bij mij ook problemen na de update, office geeft steeds foutmelding en kan niks openen, leuk hoor, heb office 365 er al afgegooid en 2013 versie er terug opgezel maar dat kon ook maar 1 dag en nu opent deze ook niet meer, kortom, hoop ellende he!
                    Beste meneer De Kort,
                    Hartelijk dank voor uw reactie! Volgende week hoop ik meer te vernemen. Dan hoop ik u te berichten.

                    Reageer


                    • #11
                      Mocht het met Avast! te maken hebben: daar is nu een oplossing voor.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                        Mocht het met Avast! te maken hebben: daar is nu een oplossing voor.
                        Beste Goeroe, hoe kan je lezen uit de posts hierboven dat de Avast Anti-Virus eventueel de "boosdoener" is van het mislukken van de update van Windows 10, of begrijp ik ergens iets niet ??

                        Reageer


                        • #13
                          Hier werkt het ook zonder problemen, dus snap niet wat mensen dan verkeerd doen.

                          Reageer


                          • #14
                            Hier hoeft niemand aangevallen te worden.
                            Het probleem kan vele oorzaken hebben,hardware of software matig.
                            A de hamer schrijft dat zijn pc "onbruikbaar " is,dat wil niet zeggen dat hij helemaal niets doet.
                            Ik zou de pc in veilige modus proberen opstarten,dan kan hij toch het een of ander zien.
                            en via deze manier terug gaan naar een herstelpunt.

                            Reageer


                            • #15
                              https://computertotaal.nl/artikelen/...e-modus-69260/

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X