Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

SSD plaatsen in HP 17 p121nd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door simonjan
    Ik heb dat ook zo gedaan, maar dan moet je hem wel weer in elkaar zetten om de hd te klonen naar de ssd,voor je hem kunt monteren, het is een zenuwslopend karwei maar het is mij gelukt. met een fantastish resultaat.
    PS De laptop was niet van mij, maar van een kennis die denkt dat ik alles kan , maar dat is niet zo hoor.
    Snap ik, maar ik wil gewoon eerst weten of ik hem open kan krijgen voordat ik iets koop. Het gaat allemaal goed komen denk ik

    Reageer


    • #32
      Hallo Roof,
      Ik weet niet hoe het bij een hp laptop werkt maar ik heb zelf bij een asus laptop een ssd geplaatst en deze heeft ook geen klepje waar je de harde schijf zo kan bereiken.
      Eerst alle schroefjes verwijderen en daarna tussen de bovenkant/toetsenbord en de onderkant met je nagel of een oud pinpasje ofzo rond gaan zodat ze los komen van elkaar.
      Er zit tussen het toetsenbord en de onderkant een soort van nokjes en die moet je ook losmaken anders wil het niet.
      Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

      Reageer


      • #33
        Had hiervoor https://www.youtube.com/watch?v=Zn9YdyspKBo gepost.

        Wel gezien, Roof?
        Hier zie je hoe je laptop open krijgt met gebruik oud pinpasje/cardje.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door GvD
          Hallo Roof,
          Ik weet niet hoe het bij een hp laptop werkt maar ik heb zelf bij een asus laptop een ssd geplaatst en deze heeft ook geen klepje waar je de harde schijf zo kan bereiken.
          Eerst alle schroefjes verwijderen en daarna tussen de bovenkant/toetsenbord en de onderkant met je nagel of een oud pinpasje ofzo rond gaan zodat ze los komen van elkaar.
          Er zit tussen het toetsenbord en de onderkant een soort van nokjes en die moet je ook losmaken anders wil het niet.
          Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
          Dank je GvD, ik ga het morgen eens bekijken en proberen, Mis nog een schroevendraaier dus die ga ik morgen even halen.

          Het komt wel goed

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Roof
            Zoiets Frans ?
            Zoiets, maar dan met voeding. De stroom van de USB is niet genoeg om een "normale" schijf te laten draaien.

            Ik heb deze.

            Reageer


            • #36
              Nog niet gelukt vanwege tijdgebrek, maar dit onderwerk kan wel gesloten worden

              Reageer


              • #37
                http://support.hp.com/us-en/document/c04330942 misschien

                Reageer


                • #38
                  Heeft even geduurd maar het is wel gelukt[img]007e2825-59c6-4c95-8006-74bd119168a8.jpg[/img]

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X