Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

SSD plaatsen in HP 17 p121nd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • SSD plaatsen in HP 17 p121nd

    Ik heb de bovengenoemde laptop en wil hier graag een ssd schijf inzetten, Het enige probleem bij HP laptops is dat je ze heel moeilijk open krijgt. Is er iemand die van een filmpje weet waar laat zien hoe ik dit ding open krijg ? Als ik alle schroefjes los maak krijg ik hem nog niet open. Mijn dank is groot

  • #2
    Hey Roof,

    Misschien heb je hier of hier wat aan?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Sheena
      Hey Roof,

      Misschien heb je hier of hier wat aan?
      Hey Sheena

      Dank je maar die vam mij is een hele plaat (solide ondergrond) als er zo'n compartimentje had gezeten was het idd niet zo moeilijk geweeest, Maar bednkt voor de moeite

      Reageer


      • #4
        Is het een Envy?

        Reageer


        • #5
          Nee een energy star als ik het goed heb

          Deze http://support.hp.com/be-nl/document/c04849915

          Reageer


          • #6
            Kijk anders een bij deze? Bij Stap 2 staat dat je dan toegang krijgt tot de harde schijf ! Zag inderdaad zelf ook al dat het de Energy Star was

            Reageer


            • #7
              Dank je wel Sheena,

              Ik ga dat eens proberen.

              Reageer


              • #8
                Graag gedaan ^^

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Sheena
                  Graag gedaan ^^
                  Het is nog niet echt de oplossing voor mijn probleem, Volgens mij is dit alleen om een extra hdd te plaatsen en dat is niet de bedoeling

                  Reageer


                  • #10
                    De stappen in de link zijn inderdaad niet bedoeld om de harde schijf te vervangen, maar voor het vervangen van de ventilator :? Er staat wel hoe je bij de harde schijf komt maar vanaf daar is het puzzelen filmpjes zijn er niet echt van dit type te vinden

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Sheena
                      Er staat wel hoe je bij de harde schijf komt maar vanaf daar is het puzzelen filmpjes zijn er niet echt van dit type te vinden
                      Waar lees je dat dan, ik denk dat ik een beetje blind ben. En filmpjes nee dat wordt idd niks

                      Reageer


                      • #12
                        Verkeerde link, sorry, deze moest het zijn :8

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Roof
                          Ik heb de bovengenoemde laptop en wil hier graag een ssd schijf inzetten, Het enige probleem bij HP laptops is dat je ze heel moeilijk open krijgt. Is er iemand die van een filmpje weet waar laat zien hoe ik dit ding open krijg ? Als ik alle schroefjes los maak krijg ik hem nog niet open. Mijn dank is groot
                          Waarschijnlijk moet je aan de bovenkant het toetsenbord er eerst uit halen.

                          Kan je misschien eens een foto uploaden?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Sheena
                            Verkeerde link, sorry, deze moest het zijn :8
                            Hehehehe Lol. Ik zit het nu te lezen maar er staat niet echt hoe je hem uit elkaar haalt, Tenminste "Remove one screw securing the service cover" ik denk dat ze een beetje in de war zijn. Volgens mij zitten er meer in.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Frans
                              Oorspronkelijk gepost door Roof
                              Ik heb de bovengenoemde laptop en wil hier graag een ssd schijf inzetten, Het enige probleem bij HP laptops is dat je ze heel moeilijk open krijgt. Is er iemand die van een filmpje weet waar laat zien hoe ik dit ding open krijg ? Als ik alle schroefjes los maak krijg ik hem nog niet open. Mijn dank is groot
                              Waarschijnlijk moet je aan de bovenkant het toetsenbord er eerst uit halen.

                              Kan je misschien eens een foto uploaden?
                              Tuurlijk Frans ff geduld

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X