Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

SSD plaatsen in HP 17 p121nd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    In hoeverre ik het begrijp is het inderdaad een foutje. Ik ga er vanuit dat je alle schroefjes moet losdraaien zodat de bodemplaat loskomt.

    Reageer


    • #17
      Was het maar zo simpel Sheena.
      Maar hier zijn de foto's

      Reageer


      • #18
        Zoals jullie kunnen zien is het toetsenbord 1 geheel en ligt de bovenplaat in een soort van cast van aluminium

        Reageer


        • #19
          Oh ja lekker inderdaad.. Dat wordt nog een leuke klus zo te zien Zitten er geen palletjes die je kan indrukken als de schroefjes verwijderd zijn zodat die hele plaat los komt in 2 delen?

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Roof
            Zoals jullie kunnen zien is het toetsenbord 1 geheel en ligt de bovenplaat in een soort van cast van aluminium
            Dat toetsenbord kan er inderdaad niet uit via de bovenkant.

            Je moet toch die onderplaat eraf kunnen halen.

            Reageer


            • #21
              Heeft U deze al gezien ,https://youtu.be/uDAKRL86IjU ik heb daar iets aan gehad succes.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Frans
                Oorspronkelijk gepost door Roof
                Zoals jullie kunnen zien is het toetsenbord 1 geheel en ligt de bovenplaat in een soort van cast van aluminium
                Dat toetsenbord kan er inderdaad niet uit via de bovenkant.

                Je moet toch die onderplaat eraf kunnen halen.
                Dat kan ik wel maar dan weet ik zeker dat die laptop niet meer werkt. Gisteren rustig al die schroefjes eruit zitten halen maar het was nog steeds 1 solid blokje dus er is iets meer wat ik moet doen, maar wat ?

                Was het maar zo simpel Sheena, ik druk graag op palletjes, maar die zitten hier echt niet op

                Reageer


                • #23
                  Met oud kaartje:
                  https://www.youtube.com/watch?v=Zn9YdyspKBo

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door simonjan
                    Heeft U deze al gezien ,https://youtu.be/uDAKRL86IjU ik heb daar iets aan gehad succes.
                    Ik ben niet goed in Duits maar mijn engels daarintegen is wel goed. Ik denk dat dit wel gaat werken simonjan. Ik heb het filmpje gedownload en ga eens kijken of dit werkt dan je wel.

                    Je hoort er nog van. Sheena en Frans ook bedankt voor het meedenken

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Roof
                      Dat kan ik wel maar dan weet ik zeker dat die laptop niet meer werkt. Gisteren rustig al die schroefjes eruit zitten halen maar het was nog steeds 1 solid blokje dus er is iets meer wat ik moet doen, maar wat ?

                      Was het maar zo simpel Sheena, ik druk graag op palletjes, maar die zitten hier echt niet op
                      Ik snap niet precies wat je nou bedoelt met "solid blokje".

                      Als ik het zo bekijk moet je die plaat er gewoon af kunnen halen, eventueel eerst de DVD en de accu verwijderen.

                      Reageer


                      • #26
                        Solid blokje als 1 geheel, er zat geen beweging in om uberhaubt maar iets los te halen. Maar met die linkjes van simonjan en Ptrol is er misschien toch wel iets te doen, ik ga er gewoon eens aan beginnen en als ik het uit elkaar heb dan kan ik een nieuwe ssd bestellen, en zoals ik begreep in die link van Ptrol kan ik die oude hdd er gewoon bijzetten dus dat is een bonus. Ik ou meer van desktops die zijn makkelijker open te maken

                        Reageer


                        • #27
                          Ik heb dat ook zo gedaan, maar dan moet je hem wel weer in elkaar zetten om de hd te klonen naar de ssd,voor je hem kunt monteren, het is een zenuwslopend karwei maar het is mij gelukt. met een fantastish resultaat.
                          PS De laptop was niet van mij, maar van een kennis die denkt dat ik alles kan , maar dat is niet zo hoor.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door simonjan
                            Ik heb dat ook zo gedaan, maar dan moet je hem wel weer in elkaar zetten om de hd te klonen naar de ssd,voor je hem kunt monteren, het is een zenuwslopend karwei maar het is mij gelukt. met een fantastish resultaat.
                            PS De laptop was niet van mij, maar van een kennis die denkt dat ik alles kan , maar dat is niet zo hoor.
                            Voor het clonen gebruik ik een externe USB naar SATA converter (met eigen voeding). Bijzonder handig.

                            Reageer


                            • #29
                              Ja, kan ook, daar heb ik niet aan gedacht,

                              Reageer


                              • #30
                                Zoiets Frans ?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X